We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Geen posts van mijn kant vandaag, lieve schatten <3 Ik ga guild wars 2 updaten en mezelf in het diepste van e jungle gooien :'D let's search for the elder dragon <3
Pssst RC helpt uw leader in het kamp c: Oh en helpt uw leader bij dassenaanval voor wie daar nog leeft
Smokebreath
StarClan
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
Jullie hebben volgende week vakantie?! O.o Mijn vakantie is Zondag al voorbij
mijne ook
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Is goed, wie maakt? Btw ik heb nog een vraagje, ik heb Stormshadow aangemeld als member maar heeft hij dan al een halsband of moet hij die nog stelen/afpakken
Is goed, wie maakt? Btw ik heb nog een vraagje, ik heb Stormshadow aangemeld als member maar heeft hij dan al een halsband of moet hij die nog stelen/afpakken
Maak jij? Ben bezig met een kitten search o.0 Het is het beste om er eentje te gaan stelen, dus je vermoord een hond of een kittypet hier door krijg je een hondentand plus dan heb je ook een halsband c:
Is goed ik zal hem maken, en oke zal ik doen en moet dat trouwens een echt account zijn of niet? (sorry voor de vragen, dit is m'n eerste bloodclanner xD)
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Cynthia dat hoeft niet. Een member steelt als hij van Young One naar member gaat bij de ceremonie een halsband, dus als hij al zo lang in de BloodClan zit heeft hij al een halsband. Ook als hij al een tijd in de BloodClan zit moest hij al een halsband hebben. Alleen als een member nieuw in de clan komt, moet hij een halsband stelen!