|
|
Tim 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 16:52 | |
| Yeu!
---
Ik kook vanavond ravioli <3 Ik hou van pasta. |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:01 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:13 | |
| meh ik heb gewoon simpel hamburgers xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:15 | |
| waarom heb ik het aan de ene kant koud en de andere kant warm T_T |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:17 | |
| @Miem; wordt dat niet koorts genoemd? :') |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:19 | |
| Nee dat is het niet haha x'd ik ben gewoon heel raar |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:20 | |
| Dat nieuwe setje van Butter is echt pretty <3 |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:23 | |
| Dat setje van Butter ♥.♥ - Oké, aangezien ik zo veel orka's teken de laatste tijd denk ik dat het AOT volspammen geen optie is. Iemand geïnteresseerd in het zien ervan? Zo ja, open ik een topic denk ik :')) |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:32 | |
| Open een topic, Chriss ;D |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:34 | |
| Yaay zo veel liefde voor Boters setje<3 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:39 | |
| Ik kom nu pas tot het besef dat Lizard eigenlijk niets af weet van haar half broers/zussen x'D |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:41 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:45 | |
| ik zit er echt aan te denken om een nieuw account te nemnen hmm~~ Twijfels |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:47 | |
| Ik wist het wel, maar Lizard niet. Het is haar nooit gezegd toen haar moeder nog leefde en ik denk niet dat Whitelion stond te springen om hen te vertellen dat hun moeder nog kittens had van een andere kater, die hij haat. x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 17:49 | |
| @Yanthe; Lizardtail wist het wel, daarom noemde hij haar ook zijn jongere zusje :') ze praten in dat topic wel bij ofzo xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 18:03 | |
| Smokepoke, je wordt soft, wat doe je. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 18:09 | |
| Ghehe x3
Lizard moet btw ook dringend eens naar buiten, buiten het kamp. Het vervelende is dat ik niet veel topics met haar kan doen, omdat ik wat vast zit in het kamp (a) |
|
| |
Sassiee 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 18:23 | |
| Eya C; zo even lekker bijgepost maar heb er toch niet zo veel.. iemand zin in een topicje dan? |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 18:30 | |
| hiii ik moet dringend weer 101% actief worden hier xd heb Cyb even laten liggen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|