|
|
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:00 | |
| Heel erg veel beterschap Demi <333
Ik zit eraan te denken om Slate blind te maken ;w;
En nice Kiek! Wat voorn laptop? |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:02 | |
| Neeeej Babs. Eerst moet Crescent haar grote half zus nog ontmoeten. ;-;
|
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:05 | |
| - Slatefur schreef:
- Heel erg veel beterschap Demi <333
Ik zit eraan te denken om Slate blind te maken ;w;
En nice Kiek! Wat voorn laptop? Een Peaq! Ik moest sowieso 8GB werkgeheugen hebben en dat had deze, dus ik ben zeer content! c: Nu alleen nog alles downloaden deze laptop weer inleven! Het enige wat ik mis van de Mac is het soepele scrollen. |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:05 | |
| Ik ga vandaag en morgen ook niet kunnen posten want ik ben op weekend ^^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:06 | |
| - Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- @Demi; heel veel beterschap, meid! Btw, Kai gaat Ceylen vertellen dat Graph dood is ;w;
@Babs; Thanks, thanks <3 oh god nee :c Als ze het nou van iemand moet horen xd Dat gaat Ceylen denk ik wel wat veranderen. Haar levens doel gaat worden; wraak nemen om Kai. En daar zal ze alles aan doen. @Kiki; Oh wauw nice! Hoop da thet beter is dan dat mac ding |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:08 | |
| - Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- @Demi; heel veel beterschap, meid! Btw, Kai gaat Ceylen vertellen dat Graph dood is ;w;
@Babs; Thanks, thanks <3 oh god nee :c Als ze het nou van iemand moet horen xd Dat gaat Ceylen denk ik wel wat veranderen. Haar levens doel gaat worden; wraak nemen om Kai. En daar zal ze alles aan doen.
@Kiki; Oh wauw nice! Hoop da thet beter is dan dat mac ding Ze had toch een hekel aan Graph? c': |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:09 | |
| - Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
@Babs; Thanks, thanks <3 oh god nee :c Als ze het nou van iemand moet horen xd Dat gaat Ceylen denk ik wel wat veranderen. Haar levens doel gaat worden; wraak nemen om Kai. En daar zal ze alles aan doen.
@Kiki; Oh wauw nice! Hoop da thet beter is dan dat mac ding Ze had toch een hekel aan Graph? c': Was hun laatste ontmoeting niet dat ze samen dood zouden gaan ofzo? |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:13 | |
| - Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
@Kiki; Oh wauw nice! Hoop da thet beter is dan dat mac ding Ze had toch een hekel aan Graph? c': Was hun laatste ontmoeting niet dat ze samen dood zouden gaan ofzo? Ging Ceylen niet dood in hun laatste ontmoeting? c': |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:15 | |
| Oké dit is verleidelijk. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:16 | |
| - Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
@Kiki; Oh wauw nice! Hoop da thet beter is dan dat mac ding Ze had toch een hekel aan Graph? c': Was hun laatste ontmoeting niet dat ze samen dood zouden gaan ofzo? Ging Ceylen niet dood in hun laatste ontmoeting? c': Ohmygod... heb ik dr wel dood laten gaan? ;o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:18 | |
| - Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
@Kiki; Oh wauw nice! Hoop da thet beter is dan dat mac ding Ze had toch een hekel aan Graph? c': Was hun laatste ontmoeting niet dat ze samen dood zouden gaan ofzo? Ging Ceylen niet dood in hun laatste ontmoeting? c': Ohmygod... heb ik dr wel dood laten gaan? ;o Geen idee D: Ik zoek het topic even op! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:19 | |
| - Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerghost schreef:
@Kiki; Oh wauw nice! Hoop da thet beter is dan dat mac ding Ze had toch een hekel aan Graph? c': Was hun laatste ontmoeting niet dat ze samen dood zouden gaan ofzo? Ging Ceylen niet dood in hun laatste ontmoeting? c': Ohmygod... heb ik dr wel dood laten gaan? ;o Geen idee D: Ik zoek het topic even op! Mocht het zo zijn... gooi dat topic bij archief ofzo ;w; |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:21 | |
| - Slatefur schreef:
Oké dit is verleidelijk. That's gonna be some change. Okay people, ik ga nog even The Maze Runner lezen want ik heb beide films gezien maar nog geen boek gelzen, shame on me en daarmee jullie dus verlaten ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:23 | |
| |
|
| |
Lotte 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:28 | |
| Guys, weet iemand een paarden RPG forum? Engels of Nederlands? Of een actieve, Engelse warrior cats RPg? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:31 | |
| Lotte@ Ik geloof dat er wel eentje bij het reclamehoekje staat.
En toen was Slate blind :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:33 | |
| Ik ben al onderweg met Roughpaw! *Zet Innerghost op pauze* |
|
| |
Lotte 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:34 | |
| - Slatefur schreef:
- Lotte@ Ik geloof dat er wel eentje bij het reclamehoekje staat.
En toen was Slate blind :') Maar ik denk dat ze allemaal al onactief zijn Nee niet Slatetje :'( |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 okt 2015 - 23:45 | |
| Ugh heeft iemand tips voor ontstoken oorbelgaatjes? :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 okt 2015 - 0:08 | |
| - Sinclaw schreef:
- Ugh heeft iemand tips voor ontstoken oorbelgaatjes? :')
Zeezout in water! Helpt echt! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|