|
|
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 20:32 | |
| Nightkit is weer helemaal geweldig <3 |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 20:32 | |
| Thanks Jams <3 Had een manip gemaakt en dat werd toen een setje. :3
---
Ik heb de hele dag nog niks gedaan. Morgen gaat dit me spijten. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 20:39 | |
| Statistics are killing me. |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 20:41 | |
| Tinderlight is echt pretty <3 |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 20:45 | |
| - Quietkit schreef:
- Statistics are killing me.
Welk onderwerp? Heb al een jaar statistiek erop zitten, miss dat ik kan helpen. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 20:50 | |
| - Tinderlight schreef:
- Quietkit schreef:
- Statistics are killing me.
Welk onderwerp? Heb al een jaar statistiek erop zitten, miss dat ik kan helpen. Normal approximation ;_; |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 20:51 | |
| Ohja, deze vent had ik ook nog :') |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 20:54 | |
| denk dat ik ziek begin te worden :c |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 20:59 | |
| - Tinderlight schreef:
- Wow, mooi setje <3
Waz@ Ja, ik herken het zo erg. Ik heb ook een paar weken niet zo gezond gegeten. :'D Heb nu het essay is ingeleverd en het tentamen geweest is gelukkig nu wel wat meer tijd om te koken. (Anders bietsen bij je huisgenoten? ) Nja ik ga morgen nog bij een van mn vrienden eten. Verder heb ik vooral geleefd op soepen, pizza, salade enzo. Morgen laatste tentamen en dan kan ik weer n beetje uitrusten, dus dan gaat t volgende week wel weer. Nu al sinds zondag ook een beetje beginnend ziek, maar ik weet t nog bij de beginfase te houden op de een of andere manier. |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 21:00 | |
| En dan ben je net terug van een proefdagje werken. Ik kreeg 10 euro en volgens mij waren ze wel enthousiast, wiehoe c: |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 21:02 | |
| - Firepaw schreef:
- Tinderlight schreef:
- Wow, mooi setje <3
Waz@ Ja, ik herken het zo erg. Ik heb ook een paar weken niet zo gezond gegeten. :'D Heb nu het essay is ingeleverd en het tentamen geweest is gelukkig nu wel wat meer tijd om te koken. (Anders bietsen bij je huisgenoten? ) Nja ik ga morgen nog bij een van mn vrienden eten. Verder heb ik vooral geleefd op soepen, pizza, salade enzo. Morgen laatste tentamen en dan kan ik weer n beetje uitrusten, dus dan gaat t volgende week wel weer. Nu al sinds zondag ook een beetje beginnend ziek, maar ik weet t nog bij de beginfase te houden op de een of andere manier. Ah gezellig! ^-^ Naja, in soepen en salade zit wel veel van wat je nodig hebt, gelukkig. Maar ik snap dat je dat een beetje beu bent na een tijdje. Je kan maar zo vaak pizza eten voordat het je neus uit komt.. xD Hopen dat het bij beginnend ziek zijn blijft dan! :c Demi@ Heb je even gepb'ed. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 21:04 | |
| Haha ja ik kan echt nie te lang hetzelfde eten, maar t is ook echt omdat ik t deze weken gewoon zo druk heb gehad en gewoon geen energie om te gaan koken enzo. En hoop ik ook. Denk dat het wel beter gaat zodra da laatste tentamen over is. Stres doe ik het sws al nie goed op. |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 21:06 | |
| En toen was Wolfpaw aangemaakt xD
Sorry maar wou echt is even een ShadowClanner |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 21:08 | |
| - Firepaw schreef:
- Haha ja ik kan echt nie te lang hetzelfde eten, maar t is ook echt omdat ik t deze weken gewoon zo druk heb gehad en gewoon geen energie om te gaan koken enzo.
En hoop ik ook. Denk dat het wel beter gaat zodra da laatste tentamen over is. Stres doe ik het sws al nie goed op. Ik weet niet hoe duur het is, maar bij de apotheek heb je vaak van die nutri-drankjes. Daar zit alles in wat je nodig hebt + extra vitamines, ook zit daar energie in. Mijn zusje heeft ze omdat zij geen goede eter is en het helpt wel. Veel succes verder met je laatste tentamen! <3 Ondanks alles, heb je wel een goed gevoel over je tentamens? |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 21:17 | |
| |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Goedenavond c:
Leopardgecko, die heb ik een tijd niet meer gezien. Love the name though c: |
|
| |
| |
| - Leopardgecko schreef:
- Goedenavond c:
i love it |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 21:25 | |
| |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 21:26 | |
| |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 okt 2015 - 21:27 | |
| Haha nee inderdaad. Ik was der eerlijk gezegd vergeten, oeps. Thanks <'3 - Help. Ik heb n naam met mn ma bedacht voor onze eventueel toekomstige hond, aangezien 't nu toch best dichtbij komt, al kunnen we echt niet beslissen. We twijfelen over Charger, Dodge en Fury. Welke is t beste of gewoon helemaal geen een? :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|