iroo 42 Actief
| |
| Onderwerp: Mum? ma 19 okt 2015 - 20:28 | |
| Voorzichtig kroop ze de nursery uit, ze vond de buitenwereld véél interessanter dan saai in het nest liggen bij haar moeder! De kitten ademde diep in toen er een windvlaag op haar afkwam en een klein glimlachje was po haar gelaat te zien. Verbaasd stond ze stil toen ze haar 'moeder' zag. Die was net toch nog binnen? Rosy stapte er maar op af en ging wat voorzichtig ervoor staan. "Mama! Jij lag net toch binnen?" Vroeg ze ook maar verward. |
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Mum? vr 23 okt 2015 - 23:32 | |
| Vermoeid slaakte Innerghost een zucht toen ze na twee patrouilles en een zoekpatrouille terug kwam in het kamp. Haar schouder brandde en ze wist dat het advies van Acefray geweest zou zijn dat ze niet zoveel had mogen doen. Maar goed, wat moest ze anders? En haar kittens hadden het eigenwijze karakter écht niet van een vreemde. Innerghost glimlachte even bij deze gedachten en keek toen verbaasd op toen een kitten stem haar mama noemde, maar deze stem niet van één van haar kittens afkomstig was. "Hallo, Rosykit. Nee ik ben je mama niet," miauwde ze met een glimlachje. Één van de kittens die zij met Oakshade had gered. "Ik ben Innerghost, de deputy," miauwde ze, terwijl ze zich verlaagde naar haar grootte.
|
|
iroo 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mum? ma 26 okt 2015 - 17:41 | |
| Verbaasd keek ze naar de poes. Niet haar mama? Maar- voor dat ze de vraag in haar hoofdje kon stellen beantwoordde de kattin dat al, de deputy?! Even viel het mondje van de kitten open maar al snel klapte ze die weer dicht. "S-sorry mevrouw!!!" Sprak ze en maakte een korte buiging. "U... U lijkt heel erg op mijn mama." Knikte ze vervolgens. |
|