| The new FanClans ideetjes | |
|
|
SF-A2 Miki, the insane one. 117
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 18:47 | |
| Mooi gedaan Fireheart ^^ We hebben er eigenlijk echt hard aan gewerkt :3. Nu even een klein vraagje x'D Wanneer denken jullie dat de Warriorfanclans komen :3. |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 19:05 | |
| Ze zijn erg mooi! Ik lieft de tekeningen zo hard c: |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 19:32 | |
| Echt heel mooi, vooral jouw tekening, Waz! En die plaatjes geven wel een goed idee :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 19:50 | |
| Treetribe;
White tiger Cave; Verborgen langs het water is een kleine grot, katten jagen hier in de buurt vaak op dieren die zich verstoppen in holletjes, maar de legende gaat dat hier in de buurt een witte tijger woont. Gevaar ligt altijd op de loer, en sommige apprentices zijn vermoord of ernstig verwond doordat ze elkaar uitdaagde en roekeloos de grot binnen gingen. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 19:56 | |
| Dank jullie voor de complimentjes Ik ga die map miss nog eens keertje helemaal netjes maken op Photoshop, met lagen enzo. @Diesel: Wanneer alles klaar is en we gewoon alles op een rijtje hebben. Dan gaan we eerst het hele sub-board veranderen en daarna zoeken we de leiders. Dan kan er geRPGt worden. @Smokedancer: Veat goed idee, ik zal het gaan toevoegen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 20:15 | |
| misschien in de hidden tribe';
Komodo dragon field; Nog een reden waarom de katten van de hidden tribe zich verbergen een enkele kilomter van het kamp is een groot veld, open gelegen en geen enkel boom. Daar leeft een reusachtige komodovaraan, het beest is gigantisch en heeft enkele aanvallen gepleegd op de tempel. Helaas mislukt omdat hij niet door de ingang van de tunnels pastte. Katten zijn altijd op hen hoedde, en wanneer je het gevoel hebt dat je achtervolgd word; kun je beter wegwezen. |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 20:26 | |
| Je hebt het over tempel, maar toch ook tunnels. Dus bedoelde je Stonetribe of Hiddentribe? |
|
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 20:57 | |
| De Komodo Dragon word voor Rosetribe hebben ik en Wazoula besloten. Een idee van ons samen; Brazilliaanse Aligator. Het dier is een tijd geleden vast komen te zitten door de stromingen en waad nu nog altijd rond door de tunnels van Hiddentribe. Het beest doet zich soms te goed aan katten, of vis. Harten van katten kloppen in hen keel van angst, wanneer ze het beest horen grauwen. DE DIEREN; - Jaguar - Stonetribe - Spoiler:
- Witte tijger - Treetribe - Spoiler:
- Komodo varaan - Rosetribe - Spoiler:
- Brazilliaanse Aligator - Hiddentribe - Spoiler:
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 21:28 | |
| Yeah, dat maakt het gelijk al een stuk spannender. :3
Ik hou van deze FanClans<33 |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 22:04 | |
| Rosetribe Hidden fields ~ een plek met metershoge rozen. Door de vele generaties dieren zijn er olifantenpaadjes ontstaan. Deze paden zijn doo het hele veld versprijdt, bijna een soort van doolhof. Het ligt aan de rand van het Rosetribe territori en alleen de Rosetribe katten weten hier de weg, en zullen hier veilig uitkmen. Voor de andere tribes is het lopen op goed geluk, en hopen dat je ooit een uitweg vindt..
Mijn idee ^^' |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes zo 3 jul 2011 - 22:26 | |
| OMG ;D ik lieft de Rosetribe, en de plaatjes maken het alleen maar erger(A) En die tekening is echt wel mooi! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes ma 4 jul 2011 - 8:05 | |
| Leuk allemaal. Ik heb momenteel geen ideeën, maar als ik die vanmiddag wel krijg laat ik ze meteen zien . Ik zal even na gaan denken over Treetribe gebieden. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes ma 4 jul 2011 - 10:39 | |
| Treetribe: Eagletree: In een kastanje boom licht een enorm adelaars nest. Hoewel de arend er al tijden niet is geweest word het nog altijd de "Eagletree" genoemd. Omdat deze in het zijden licht is het de perfecte plek om te zonnen, de boom staat ook wat lager dan de anderen en heeft al manen niet meer in bloei gestaan. Queens waarschuwen hun jongen er ook voor dat er wel eens uilen bij deze boom langsgaan. Het is maar een fabeltje want enkel prooivogels komen er takjes halen voor hun nest waardoor dit een erg gegeerde plek is door alle clans.
Rosetribe: Rosehill: Een mals begraste heuvel omringt door fruitbomen die in de zomer heerlijk ruikende bloesems krijgen hoewel die ook de prooi geur maskert. In het midden van deze heuvel tussen het zachte gras zijn de rozen in een kring gegroeid. Al generaties lang worden appretices worden hier getraind op het vechten en omdat de bloesem en de rozen geur zo sterk is is dit een goede plek om om de reukzin te trainen. Ze trainen enkel onderaan de heuvel want als er iets met de rozen gebeurt zal de starclan woedend zijn omdat dit een geschenk een geschenk aan de rose tribe was |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes ma 4 jul 2011 - 17:48 | |
| Ik ben niet goed in omschrijvingen, maar heb wel enkele namen: Treetribe: Fruittrees: bomen met fruit Hiddentribe: Sun rocks: Rotsen die erg heet zijn. Moss path: Een pad waar mos op ligt, dit pad is erg glad. Rosetribe: Path of Roses: Een pad waarbij perfecte rozen aan allebei de zijkanten in een strakke lijn lopen. |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes ma 4 jul 2011 - 23:27 | |
| Er komen steeds leukere gebiden bij ^^ blijven ze eigenlijk ook 'tribe' heten, of niet? |
|
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes di 5 jul 2011 - 11:58 | |
| Ja ze blijven tribe heten. Er zit alleen even een kleine pauze in omdat ik momenteel bezig ben met wiskunde doen en proberen over te gaan. Donderdagmiddag, wanneer ik terug ben van boeken terugbrengen en mijn herkansingen, kan ik er op volle toeren aan gaan werken. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes do 7 jul 2011 - 11:15 | |
| Moeten er nog nieuwe ideeën komen voor de fan-clans ??? |
|
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes do 7 jul 2011 - 11:17 | |
| Nee de fantribes zijn voor nu wel effe goed zo. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes do 7 jul 2011 - 11:25 | |
| spijtig het was net zo leuk om dingen voor de tribes te verinnen maar nu bestaan de tribes echt en dat is leuker |
|
| |
| Onderwerp: Re: The new FanClans ideetjes | |
| |
|
| |
|