The new FanClans ideetjes - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The new FanClans ideetjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Diesel
Member
The new FanClans ideetjes - Pagina 2 DPKsfdL
SF-A2 Miki, the insane one.
117

CAT'S PROFILE
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 11:21

miss dat de rosestribe in een prachtig en perfect open gebied liggen waar geen enkele boom, struik etc. staat en het gras prachtig groen is. Dus een gebied waarbij gewoon alles perfect uitziet.

De impure ones krijgen allemaal zware taken die de Rosestribe katten nooit doen omdat anders hun uiterlijk word verpest. :3.

Edit: Misschien nog een leuk idee:
Stonetribe: De hoogste rang is voor de sterkste, dat word dus de leider. Als jij denkt dat je sterker bent dan de leider kun je hem aanvallen en een gevecht met deze beginnen, wanneer jij wint ben je de leider, wint de leider dan loop je het risico dat je de laagste rang zult krijgen en vaker word aangevallen door andere katten uit de clan/tribe.

Ik moest hem hier plaatsen :3 want ik vind het eigenlijk best wel bij de stonetribe passen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
The new FanClans ideetjes - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 11:43

Gathering plek;

Een groot meer, ondiep. Er liggen allemaal rotsen verplaatst waar je je pootstappen kan zetten. Met de maan reusachtig op de achtergrond maak je je klaar om de andere tribes te ontmoeten. Je moeder loopt aan je zijde en geeft je nog een vlugge lik over je al glanzende vacht.
Bij welke Tribe je ook hoort, je voelt de spanning pulseren in je aderen. Hoe zouden de andere tribes reageren? Je springt van rots naar rots tot er een grote sprong aan komt. De elders die voor zijn gegaan zetten de eerste stapjes in het water, en mompelen soms afkeurende geluidjes. Maar niks maakt jou dag nog stuk. Je vraagt je af of jullie de laatste zijn, zijn ze al begonnen? Het eiland kwam al in je vizier, en het water reflecteerde in je ogen. De tribeleider wenkte alle katten om verder te lopen.
Na enkele minuten voelde je hoe je het vaste land bereikte, het groene mos voelde verkoelend op je poten, en je zag meerdere en meerdere katten verschijnen.
In een inham van rotsen bedekt met planten, die aan alle kanten opdoemde zodat je in een cirkel 'opgesloten' zat. Er lag een groot plateau in het midden waar andere tribeleiders op stonden. Je ging zitten naast andere van jou leeftijd, een kat van een andere tribe kwam naar je toe en sprak je voor het eerst aan.

Er is een beetje een verhaaltje omheen verzonnen Razz

Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 11:54

Stel dat bij de RoseClan een Highest queen kittens krijgt, maar er is er een bijvoorbeeld blind, wordt deze dan gewoon bij de Impure ones gezet?
Diesel
Member
117

CAT'S PROFILE
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 11:58

IK neem aan van wel sunpaw :3.
Want die highest queen wilt natuurlijk geen misvormde kittens hebben hé,
Ik denk dat die highest queen dat kittentje niet eens wilt voeden :3.
Bluewisp
Founder
The new FanClans ideetjes - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 11:58

Ja dat gebeurt Wink
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 12:03

Zielige kitten sad

IDEE:

In het Stonetribe gebied is een waterval, deze wordt een rivier die het Hiddentribe territorium instroomd, maar ook via een zijrivier een klein meertje in het Rosetribe territorium bereikt.
FluffyPaw
Member
83

CAT'S PROFILE
FluffyPaw
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 12:12

Tribe of the dark rose/Rosetribe
Om de een of andere reden spreekt deze fanclan mij zo erg aan hé. =) Oke hier komt mijn poging tot beschrijving van hun gebied.

The Tride of the dark rose,
Een gebied wat mooi elegant en schoon is. Evenals de poezen die daar rondlopen. Om de een of andere reden is er een grasveld waar donkere rozen groeien, en dan in een perfecte ronde. De rozen hebben prachtige ijskristallen dat komt doordat ze alleen in de winter en herfst groeien. Iedere poes die moet bevallen gaat naar de rozenkring die haar afdekt. Zo kan ze in alle rust bevallen van haar jonkies. Verder zijn er prachtige watervallen waar de mooiste en lekkerste vissen in zwemmen. Maar achter de waterval, waar het water overheen gaat zit een geheime ingang waar je alleen maar kunt komen door nat te worden en een stukje te moeten zwemmen.

-ik faal =)-
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 12:38

@Sunpaw: Het idee van de berg met de tunnels en het meer vind ik wel een mooie ja.
@Diesel: We willen het nog wel houden dat er respect etc. is voor de Clanleiders. Dus ik denk niet dat het verslaan etc. er ook bij gaat horen. Elke Clan krijgt trouwens twee leaders.
@Bluestar: Mooi bedachte Gathering plek! Eigenlijk hebben alle tribes wel te maken met water.
@Sunpaw: Vind een waterval in Stonetribe gebied wel leuk bedacht.
@Fluffypaw: Zo'n veld is idd een erg goed idee. Er kunnen ook watervallen zijn.
Diesel
Member
117

CAT'S PROFILE
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 13:39

misschien de dieren waarop de tribes vaker jagen:
Treetribe: Eekhoorns, Vogels, Jonge uilen, Eieren.
Hiddentribe: Vleermuizen, Vissen, Waterratten, Muizen.
Rosetribe: Konijnen, Muizen, Vogels
Stonetribe: Slangen, jonge herten/zwijnen etc.

Nog dingen die weg moeten of er bij kunnen zijn altijd welkom :3.
Bij stonetribe leek het me leuk als ze echt op die extreme dieren jagen omdat de kleine dieren daar niet echt snel te vinden zijn.
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 13:45

Ik zou slangen niet doen het is wel cool maar het smaakt volgens mij erg slecht The new FanClans ideetjes - Pagina 2 756623 maar dan in de plaats luiaards ofzo xD
Phantom
Member
354

CAT'S PROFILE
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 13:58

Jammer genoeg zijn jonge herten/zwijnen/luiaards nou net iets te groot mensen Wink
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:03

maar die katten zijn ook groter en sterker en luiaards zijn zo sloom dat het maar een paar minuten kost om er 1 te vangen Wink
Phantom
Member
354

CAT'S PROFILE
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:16

Groot en sterk heeft ook een limiet, een WOLF heeft soms moeite met een jong hert, laatst staan een kat. En luiaarden zijn nogal dikhuiden, en ik heb gehoord dat ze heel vies smaken. Ik heb mijn kennis Lionpelt Wink
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:20

Treetribe: Eekhoorns, Tropische vogels, eventueel vissen.
Hiddentribe: Vleermuizen, Vissen, Waterratten, Muizen.
Rosetribe: Konijnen, Muizen, Vogels, Nog andere tropische dieren die ze aan zouden kunnen?
Stonetribe: Jaagt gewoon op dingen die te vangen zijn, er is hier juist wel genoeg prooi. Kleine dieren zoals muizen heb je er altijd wel, maar er zijn nog wel wat andere diersoorten waar ze op zouden kunnen jagen.
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:25

als de stonetribes nu eens in groep jagen ik weet dat de andere clans dat ook doen maar hier kunnen ze dan samen op 1 grote prooi jagen zoals wolven en hyena´s doen
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:29

'Is niet mogelijk' is ook niet een woordgroep die in jouw woordenboek staat eh?^^; ALs de klauwen en tanden niet door de huid heen komen, kun je ook niet veel, al val je met nog zoveel katten aan.

EDIT: Tevens, -heb ik net gelezen- is de vacht van een luiaard een ecosysteem vol van bacteriën, vandaar de groene tint. Een kat die dat binnen zou krijgen, zou hartstikke ziek worden.
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:33

dat wist ik niet maar ik ben een stijfkop dus daarom dramde ik zo door :-P
maar als bij
Tribe of the dark rose/Rosetribe:

als een impure one een jong krijgt en dat is zo mooi dat het waarschijnlijk highest Queen word.
word dat jong dan afgemaakt of juist aanbid?
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 15:39

Misschien voor de"Tribe of mossy trees/Treetribe" dat er ook in de Hometree (Zo avatar!)
vogels wonen die nesten maakten an hun speeksel en lianen en alles wat ze kunnen vinden, bestaat echt, en dat als ze weg zijn de katten de achtergebleven nesten als slaapplaatsen gebruiken...

En de "Tribe of polished stone/Stonetribe" dat ze vochtige kelders hebben, dus ze moeten heel goed in het duister kunnen kijken. En dat ze heel gangenstelsel kunnen gebruiken vol met oude tempelvallen, die zij kennen maar de indringers natuurlijk niet.

ofzow...
Dotpaw
Member
The new FanClans ideetjes - Pagina 2 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 16:49

Tribe of mossy trees/Treetribe
Het kamp van de Treetribe is een dichte plek, veroorzaakt door een groepje bomen die allemaal tegen elkaar aan leunen. Hoe deze bomen ooit zo tot hun stand zijn gekomen is voor de katten een vraag. Waarschijnlijk is het het werk van tweebenen, die met hun boometers het hele Treetribe territori hebben plat gegooit. Behalve dan het Treetribe camp staan er nergens bomen meer te vinden in het territorium, alleen maar boomstompjes die door het vochtige weer zijn overdekt met mos en andere schimmels.

Tribe of hidden waters/Hiddentribe
Het territorium van de Hiddentribe bestaat uit een berg vol gangenstelsels. Zo zijn er allemaal 'kamers' die als de dens voor de katten zijn. De plek waar alle besprekingen gehouden worden is in de grootste ruimte, bovenaan de berg. Hier is een gat waarvan je de top ban de berg kunt berijken, waar onderandere een prachtig meer ligt, die overloopt op een waterval.

Voor de andere twee tribes had ik geen toevoegende ideeën..

~ Joos
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 17:05

En bij de stonetribe is een reukzin minder goed omdat de stank van tweebeenmonsters die oerwouden plat leggen om er weien voor Mcdonalds van te maken -sorry dat moest er gewoon even uit Wink - aan de grenzen van hun teritorium die bedoezeld heeft
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The new FanClans ideetjes   The new FanClans ideetjes - Pagina 2 Icon_minitime

The new FanClans ideetjes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: