|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:31 | |
| Is er toevallig iemand hier die interesse heeft in het spelen van een Tabletop RPG? (de tabletop RPG die ik van plan ben om te gaan spelen is Pathfinder)
|
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:32 | |
| - .Swiftpaw schreef:
- Swift is veel te arrogant xD Inner, wat voor monster heb je op de wereld gezet :')
Succes! c: @Cynthia Inner zet alleen maar coole kittens op de wereld >3 |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:33 | |
| - Fisheye schreef:
Is er toevallig iemand hier die interesse heeft in het spelen van een Tabletop RPG? (de tabletop RPG die ik van plan ben om te gaan spelen is Pathfinder) Lijkt me wel leuk, alleen snap het niet xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:36 | |
| - Vitani schreef:
- Fisheye schreef:
Is er toevallig iemand hier die interesse heeft in het spelen van een Tabletop RPG? (de tabletop RPG die ik van plan ben om te gaan spelen is Pathfinder) Lijkt me wel leuk, alleen snap het niet xD Ik zal zo goed mogelijk proberen om uit te leggen wat je moet doen op het moment dat je iets belangrijks moet doen. Want als ik alles van te voren uitleg denk ik dat ik nogal onduidelijk ben (A) |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:37 | |
| Gegroet mede-aardbewoners xD |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:37 | |
| - Fisheye schreef:
Is er toevallig iemand hier die interesse heeft in het spelen van een Tabletop RPG? (de tabletop RPG die ik van plan ben om te gaan spelen is Pathfinder) n nm Oe, interessant . Mag ik meer weten? Guys, mn telefoon is echt aan het trippen. Heb al 5 pogingen gedaan te posten maar het wist steeds alles. Ik denk dat ik vandaag ni meer ga posten |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:38 | |
| - Fisheye schreef:
Is er toevallig iemand hier die interesse heeft in het spelen van een Tabletop RPG? (de tabletop RPG die ik van plan ben om te gaan spelen is Pathfinder) n nm Oe, interessant . Mag ik meer weten? Guys, mn telefoon is echt aan het trippen. Heb al 5 pogingen gedaan te posten maar het wist steeds alles. Ik denk dat ik vandaag ni meer ga posten |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:38 | |
| Hele coole kittens O:) Hallo Sharon! c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:39 | |
| - Tornado schreef:
- Fisheye schreef:
Is er toevallig iemand hier die interesse heeft in het spelen van een Tabletop RPG? (de tabletop RPG die ik van plan ben om te gaan spelen is Pathfinder) n nm Oe, interessant . Mag ik meer weten? Ik kan niet echt goed dingen uitleggen, dus ik weet niet precies wat ik uit moet leggen ;^; Laat ik het anders zo vragen: Wat wil je weten? :') |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:40 | |
| Hey Chi, zal ik een nieuw topic in het territorium aanmaken voor Zeal x Sassy c: ? Zijn toevallig Nynke & Daan (van Beetlekit) hier ergens te vinden ? |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:45 | |
| Is goed^^ Ik wou het net aan jou vragen xD |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:46 | |
| - Fisheye schreef:
- Vitani schreef:
- Fisheye schreef:
Is er toevallig iemand hier die interesse heeft in het spelen van een Tabletop RPG? (de tabletop RPG die ik van plan ben om te gaan spelen is Pathfinder) Lijkt me wel leuk, alleen snap het niet xD Ik zal zo goed mogelijk proberen om uit te leggen wat je moet doen op het moment dat je iets belangrijks moet doen. Want als ik alles van te voren uitleg denk ik dat ik nogal onduidelijk ben (A) Nou, ik heb wel interesse |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:46 | |
| - Zealspark schreef:
- Is goed^^ Ik wou het net aan jou vragen xD
Dat voelde ik al aan met mijn telepathische krachten :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:47 | |
| - Vitani schreef:
- Fisheye schreef:
- Vitani schreef:
- Fisheye schreef:
Is er toevallig iemand hier die interesse heeft in het spelen van een Tabletop RPG? (de tabletop RPG die ik van plan ben om te gaan spelen is Pathfinder) Lijkt me wel leuk, alleen snap het niet xD Ik zal zo goed mogelijk proberen om uit te leggen wat je moet doen op het moment dat je iets belangrijks moet doen. Want als ik alles van te voren uitleg denk ik dat ik nogal onduidelijk ben (A) Nou, ik heb wel interesse Ik stuur je even een PM, oké? |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 16:47 | |
| - Snowypaw schreef:
- Zealspark schreef:
- Is goed^^ Ik wou het net aan jou vragen xD
Dat voelde ik al aan met mijn telepathische krachten :') great minds think alike O:) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 17:33 | |
| Is er verder toevallig niemand die mee Pathfinder wil doen? Want ik kom nog 1 persoon tekort :/
Eerst zou mijn broertje nog meedoen, maar hij heeft nu geen zin meer :c |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 17:56 | |
| Mijn lichaam is zo fcked up bezig :') Ik ga zometeen naar een café met twee oude vrienden van me, en mijn lijf is zo van "Hier, misselijkheid omdat je nerveus bent, deal with it!" D: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 18:01 | |
| Awe, beterschap Q!
Snel even posten en dan soep opwarmen (: |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 18:02 | |
| @Emma; Thanks <3 Ik heb me net een van mn kalmeringsmiddelen ingenomen, hopend dat het dan wat beter gaat :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 okt 2015 - 18:05 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |