|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 11:47 | |
| @Juul, Das wel stom :/ En school gaat goewd :3 eindelijk zie ik Sylke (my dragon love <3) terug |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 11:49 | |
| Ja ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik heb veel minder vrije tijd, maar kan wel met paarden werken. Alleen dan krijg ik veel minder betaald dan nu XD .
Fijn om te horen dat het goed gaat Laura :3 ! |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 12:04 | |
| Laatste dag van de week op school zitten. Tenminste, als ik mn bed uit weet te komen Xd |
|
| |
Lies 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 12:09 | |
| Goedemiddag allemaal! C:
Iemand zin in een topic met Sour of een ander acc'?
|
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 12:18 | |
| Ik ga het toch niet doen denk ik.
Ik wil wel met Claw of Skinny Dream? |
|
| |
Lies 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 13:04 | |
| - Claw schreef:
- Ik ga het toch niet doen denk ik.
Ik wil wel met Claw of Skinny Dream? Sour x Skinny Dream doen? =) |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 13:08 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:18 | |
| Mijn leerkracht super blij gemaakt door mn leesprtofolio één maand te vroeg in te leveren. :')
normaal gezien is het altijd 1 maand te laat xD |
|
| |
Max (Hannah) 298 Actief Dreaming with a broken heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:28 | |
| Net een aangereden kat geholpen, hij komt er wel weer bovenop |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:32 | |
| @Juul, kan je niet doorgroeien in die baan? Dat je uiteindelijk wel veel meer betaald krijgt? Want als dit een 1/10000 job is, dan zou ik er nog eens over nadenken. Mijn vader heeft ook eeuwen stage gelopen, onbetaald, om uiteindelijk zover te komen als hij nu is. Vaak helpt de ervaring van de baan ook heeel erg mee bij het krijgen van juist heel goed betaalde banen ^^
Hello there (: |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:35 | |
| qdmlgjmqg Ik ga zometeen mn crush weer zien :'D -flipt- |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:35 | |
| Dat weet ik ook wel, maar dan heb ik meer kansen bij waar ik nu zit. Waarschijnlijk krijg ik deze kans maar één keer inderdaad, maar dan ben ik er naar een jaar weer op uitgekeken ben ik bang, omdat je er niet echt kan doorgroeien, meer dan dat kan niet... Daarnaast moet ik er ook even bij stil staan dat ik nou op HBO niveau werk en bij de renstal kun je ook na je middelbare school gaan werken, dus veel meer zal ik niet gaan verdienen. Ik weet het gewoon niet meer... |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:37 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:39 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Dat weet ik ook wel, maar dan heb ik meer kansen bij waar ik nu zit. Waarschijnlijk krijg ik deze kans maar één keer inderdaad, maar dan ben ik er naar een jaar weer op uitgekeken ben ik bang, omdat je er niet echt kan doorgroeien, meer dan dat kan niet...
Daarnaast moet ik er ook even bij stil staan dat ik nou op HBO niveau werk en bij de renstal kun je ook na je middelbare school gaan werken, dus veel meer zal ik niet gaan verdienen. Ik weet het gewoon niet meer... Dat maakt het er niet makkelijker op nee… Sorry, ik heb niet genoeg ervaring hiermee om je hier echt verder mee te kunnen helpen :c Weten je ouders dit? Want ik denk dat die je nog het beste kunnen helpen.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:40 | |
| Ja die weten er van. Mijn moeder zit er ook heel erg over te twijfelen omdat het allemaal zo leuk lijkt. Mijn vader belde mij vanochtend dat ik het beter niet kon doen. Met kijk op mijn toekomst. Heel lastig XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:44 | |
| Oh wow, dan maken die het je er ook niet echt makkelijker op nee xD Well.. Ik zou zeggen, volg je hart en praat er vooral met je vriend over omdat jij en hem er samen wat van moeten maken ;') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:56 | |
| Mij vriend zei eerst steeds dat ik het moest doen, maar na dat rare loon en het verhaal van mijn vader denk hij ook dat het beter is van niet. Dus ja, ik slaap er nog maar een nachtje over maar ik denk dat ik mijn besluit wel genomen heb. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:57 | |
| Fair enough, dat is het beste wat je kan doen (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 14:58 | |
| Danjewel Emz :3 ! Hoe gaat het met jou dan? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|