|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:01 | |
| Haha xD You're welcome, even though I didn't do that much (A) Primaa, morgen eindigt de toetsweek en ik denk dat ik niet heel hard gefaald heb, dus dat is fijn (: |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:03 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:04 | |
| Ooh super Emz! =D
Hee Evy :3
Ik ben zo vrij, moet weer naar lichttherapie. Dus bye all <3 ! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:08 | |
| Yo evy! Praat met mij nu Julia me verlaat xD
Have fun/great therapie Jules ^^ |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:10 | |
| Ik hou nu al van Butter-boy <3 __
Heya mensen c: |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:15 | |
| - Tallshadow schreef:
- Yo evy! Praat met mij nu Julia me verlaat xD
Have fun/great therapie Jules ^^ Is goed kind xD Maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:16 | |
| Hello there Nynke!
Well… Hoe was je dag Evy? xD |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:17 | |
| - Tallshadow schreef:
- Hello there Nynke!
Well… Hoe was je dag Evy? xD Great, ik had maar drie uurtjes les >D En nu is m'n oma uit Portugal er, dus ik ben ghelemaal blij :') |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:19 | |
| @Emma; Hi there! =D @Evy; You lucky bastard, ik zit nog op school x) Veel plezier tho :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:22 | |
| Supernice! Dat is inderdaad niet veel (: En spreekt je oma dan Portugees of Nederlands? En spreek jij ook dan Portugees?
Sterkte met school Nynke xD Wel een beetje interessant? |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:24 | |
| @Nynke;; Op donderdag heb ik standaard eerste twee uur vrij, en vervolgens viel muziek uit, dus van het derde tot en met het vijfde uur ^.^
@Emma;; Haha nope, ze zijn vijf jaar geleden daarheen verhuisd, dus ze spreken gewoon Nederlands (Portugees is moeilijk hoor xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:26 | |
| No kidding dat het moeilijk is, een portugese vriendin van mij probeerde me het ooit te leren, drama xD Maar na vijf jaar spreken wel redelijk wat toch? |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:27 | |
| @Emma; We hadden vandaag onesie-dag, dus iedereen moest in zijn/haar onesie naar school + schoolfoto, dus dat was wel heel nice ja ^^
@Evy; Oeh, geluk :3 Ik heb altijd van half negen tot half vier school :') Maar school is zowat weer uit yeey :'D
Moet weer afsluiten, bye (: |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:27 | |
| @Emma; We hadden vandaag onesie-dag, dus iedereen moest in zijn/haar onesie naar school + schoolfoto, dus dat was wel heel nice ja ^^
@Evy; Oeh, geluk :3 Ik heb altijd van half negen tot half vier school :') Maar school is zowat weer uit yeey :'D
Moet weer afsluiten, bye (: |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:28 | |
| - Tallshadow schreef:
- No kidding dat het moeilijk is, een portugese vriendin van mij probeerde me het ooit te leren, drama xD
Maar na vijf jaar spreken wel redelijk wat toch? Ik spreek wel Spaans :'D Ja, zij spreken het wel, maar niet met ons B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:30 | |
| Supernice! En bye Nynke!
Serieus? Goed ook? Of eerder zo van.. ik kan me redden maar mwah xD In die zin, ik dacht al, jouw arme oma xD Waarom zijn ze erheen gegaan? |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:31 | |
| Whoop, whoop. Maar 2u school gehad ipv 4u :') De rest van de dag lekker niets meer doen, posts bij werken, LCS kijken en wat gamen :'D |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:33 | |
| - Tallshadow schreef:
- Supernice! En bye Nynke!
Serieus? Goed ook? Of eerder zo van.. ik kan me redden maar mwah xD In die zin, ik dacht al, jouw arme oma xD Waarom zijn ze erheen gegaan? Ik wilde nog toevoegen 'een soort van' want, true, ongeveer dat tweede xD Ik stond vorig jaar wel het hele jaar een negen tho B) Maar jij spreekt weer Duits en dat kan ik dan echt niet x'D Lekker warm en goedkope stukken grond enzo :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:35 | |
| Nice Q! Hoe staat het met je LoL trouwens? Ben je al wat beter en zijn je vermoedens over hoe dramatisch mensen daar zijn bevestigd??
Haha xD Same here though Evy, en yes wel Duits, en lichtelijk Frans, maar ik heb beide laten vallen zodat ik me op Grieks en Latijn kan richten dus ik doe wel lui xD Nice ^^ |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 okt 2015 - 15:37 | |
| @Emma; Het gaat redelijk met mn League matches xD Ik zit nu op lvl 26, 30 is het max, dus tja :') Er zijn echt zwaar toxic mensen die me het leven zuur maken, maar over het algemeen zeik ik gewoon terug xD Ik merk wel dat het een stuk lastiger is als je boven level 25 uit komt, omdat je dan snel gepared wordt met mensen op top niveau. Mijn losingstreak staat nu dan ook op 8 ofzo xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|