|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:54 | |
| - Acekit schreef:
- Acefray schreef:
- Wait whut xD -die kan maar beter naar Ace vernoemd zijn heuheu >3- Maar nice, wie zijn dr ouders? :') *kijkt naar leeg naamvakje* En jij? xD
Ya will see soon<3 En yes, ze is naar Acefray vernoemd x3 Nu ben ik nieuwsgierig xD Maar yushh, dan is het goed, Ace vind haar nu al leuk :') -Waarschijnlijk gaat hij er heel groot op dat een kit naar hem vernoemd is xD- |
|
| |
Lotte 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:56 | |
| - Stonekit. schreef:
- Blossomkit, schreef:
- Stonekit. schreef:
- Mordekaiser, Mordekaiser! <3
Im gonna love Stonekit <3 Sister <3 :3 Sissie <3 Stone wordt omringt door haar Willowstorm-look-a-like-sisters xD |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:57 | |
| - Acefray schreef:
- Acekit schreef:
- Acefray schreef:
- Wait whut xD -die kan maar beter naar Ace vernoemd zijn heuheu >3- Maar nice, wie zijn dr ouders? :') *kijkt naar leeg naamvakje* En jij? xD
Ya will see soon<3 En yes, ze is naar Acefray vernoemd x3 Nu ben ik nieuwsgierig xD Maar yushh, dan is het goed, Ace vind haar nu al leuk :') -Waarschijnlijk gaat hij er heel groot op dat een kit naar hem vernoemd is xD- Ik heb inderdaad zo'n vermoeden van wel <3 *voelt zich badass omdat ze weet wat er gaat gebeuren* hehe. |
|
| |
28 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Uhm.. I dunno dude, 3 moons or something?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:58 | |
| - Blossomkit, schreef:
- Stonekit. schreef:
- Blossomkit, schreef:
- Stonekit. schreef:
- Mordekaiser, Mordekaiser! <3
Im gonna love Stonekit <3 Sister <3 :3 Sissie <3 Stone wordt omringt door haar Willowstorm-look-a-like-sisters xD Goddamn x'D Nou ja, ze gaat zich sowieso meer als een grote broer gedragen dan een lief zusje xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:04 | |
| - Acekit schreef:
- Acefray schreef:
- Acekit schreef:
- Acefray schreef:
Ya will see soon<3 En yes, ze is naar Acefray vernoemd x3 Nu ben ik nieuwsgierig xD Maar yushh, dan is het goed, Ace vind haar nu al leuk :') -Waarschijnlijk gaat hij er heel groot op dat een kit naar hem vernoemd is xD- Ik heb inderdaad zo'n vermoeden van wel <3 *voelt zich badass omdat ze weet wat er gaat gebeuren* hehe. Ik wil het ook weten ;-; Maar ik hoop dat Ace het niet al niet erg gaat vinden dat Acepoof haar bodyguard gaat worden (A) |
|
| |
28 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Uhm.. I dunno dude, 3 moons or something?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:05 | |
| Ik wil posten met Stoney T^T Moet wachten op Soof of Nath -stare- |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:10 | |
| - Acefray schreef:
- Acekit schreef:
- Acefray schreef:
- Acekit schreef:
- Acefray schreef:
Ya will see soon<3 En yes, ze is naar Acefray vernoemd x3 Nu ben ik nieuwsgierig xD Maar yushh, dan is het goed, Ace vind haar nu al leuk :') -Waarschijnlijk gaat hij er heel groot op dat een kit naar hem vernoemd is xD- Ik heb inderdaad zo'n vermoeden van wel <3 *voelt zich badass omdat ze weet wat er gaat gebeuren* hehe. Ik wil het ook weten ;-; Maar ik hoop dat Ace het niet al niet erg gaat vinden dat Acepoof haar bodyguard gaat worden (A) >:'3 En ik denk dat ze het juist wel leuk gaat vinden, stiekem x3 straks gaat ze al Acepoof zn gedrag kopiëren, wordt ze net zo'n vreetzak als hem xD |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:12 | |
| Al die kittens zijn zulke cuties omg <3 |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:17 | |
| Wil iemand een topic met Hush, want het ligt eventjes stil... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:18 | |
| - Acekit schreef:
- Acefray schreef:
- Acekit schreef:
- Acefray schreef:
- Acekit schreef:
- Acefray schreef:
Ya will see soon<3 En yes, ze is naar Acefray vernoemd x3 Nu ben ik nieuwsgierig xD Maar yushh, dan is het goed, Ace vind haar nu al leuk :') -Waarschijnlijk gaat hij er heel groot op dat een kit naar hem vernoemd is xD- Ik heb inderdaad zo'n vermoeden van wel <3 *voelt zich badass omdat ze weet wat er gaat gebeuren* hehe. Ik wil het ook weten ;-; Maar ik hoop dat Ace het niet al niet erg gaat vinden dat Acepoof haar bodyguard gaat worden (A) >:'3 En ik denk dat ze het juist wel leuk gaat vinden, stiekem x3 straks gaat ze al Acepoof zn gedrag kopiëren, wordt ze net zo'n vreetzak als hem xD Omg, kunnen ze samen eet-parties houden xD En iedereen dacht dat één Ace al veel was (A) Word awsome xD |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:24 | |
| Breakingkit gaat voor zoveel trouble zorgen, I can't wait om hem alles te laten ontdekken en maar hyper iedereen te blijven ondervragen over zijn vader >D |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:37 | |
| - Acefray schreef:
- Acekit schreef:
- Acefray schreef:
- Acekit schreef:
- Acefray schreef:
- Acekit schreef:
- Acefray schreef:
Ya will see soon<3 En yes, ze is naar Acefray vernoemd x3 Nu ben ik nieuwsgierig xD Maar yushh, dan is het goed, Ace vind haar nu al leuk :') -Waarschijnlijk gaat hij er heel groot op dat een kit naar hem vernoemd is xD- Ik heb inderdaad zo'n vermoeden van wel <3 *voelt zich badass omdat ze weet wat er gaat gebeuren* hehe. Ik wil het ook weten ;-; Maar ik hoop dat Ace het niet al niet erg gaat vinden dat Acepoof haar bodyguard gaat worden (A) >:'3 En ik denk dat ze het juist wel leuk gaat vinden, stiekem x3 straks gaat ze al Acepoof zn gedrag kopiëren, wordt ze net zo'n vreetzak als hem xD Omg, kunnen ze samen eet-parties houden xD En iedereen dacht dat één Ace al veel was (A) Word awsome xD Omg eet-parties x3 Idd this is going to be awesome! |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:51 | |
| - Sassyrose schreef:
- Breakingkit gaat voor zoveel trouble zorgen, I can't wait om hem alles te laten ontdekken en maar hyper iedereen te blijven ondervragen over zijn vader >D
oeh, dan kunnen hij en Rosekit partners in crime worden, want die is ook nieuwsgierig naar alles en heeft de lak aan regels :3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:56 | |
| Wat is little toch een lieve vriendin<3
|
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:57 | |
| - Zira schreef:
- Sassyrose schreef:
- Breakingkit gaat voor zoveel trouble zorgen, I can't wait om hem alles te laten ontdekken en maar hyper iedereen te blijven ondervragen over zijn vader >D
oeh, dan kunnen hij en Rosekit partners in crime worden, want die is ook nieuwsgierig naar alles en heeft de lak aan regels :3 Oee leuk c: ! Die twee moeten dan zeker een topic voor hun snode plannen om de hele clan overhoop te halen xD |
|
| |
Lotte 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:58 | |
| Ik wil zo graag een nieuw account maken, maar outlook laat het niet toe :/
Iemand anders nog een website waar je een mail kan maken zonder SMSjes te krijgen? |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 18:59 | |
| - Blossomkit, schreef:
- Ik wil zo graag een nieuw account maken, maar outlook laat het niet toe :/
Iemand anders nog een website waar je een mail kan maken zonder SMSjes te krijgen? Ik gebruik altijd 10minute mails ^^ http://10minutemail.com/ |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 19:00 | |
| |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 19:01 | |
| Damn, ik ben benieuwd naar de ouders van Volekit en Acekit D; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 19:03 | |
| - Sassyrose schreef:
- Damn, ik ben benieuwd naar de ouders van Volekit en Acekit D;
+1 Echt heel erg xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |