|
|
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 15:09 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 15:32 | |
| Chi Zeal is perfect nu xD Die bloemenkrans doet zijn ware aard bovenkomen <3
En er zijn inderdaad ongelooflijk veel kits o: Is de kitten generatie van Tall nu plots allemaal kits aan het krijgen ofzo? |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 15:34 | |
| |
|
| |
Hannah 294 Actief just admit it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 15:36 | |
| - Arcanewish schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t26782-i-will-always-wait-for-you-geboortetopic#625782
Het is begonnen c: Zijn er nog katten naast Acefray die Arkje goed kennen en die binnen willen vallen? :3 Ik denk niet dat Willow zich daarin thuis zal gaan voelen. Misschien dat iemand die vermoedens zal hebben dat Willow de vader is (duh, hij heeft twee look-a-likes xD) hem 'dwingt' te gaan kijken naar de kittens? |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 15:38 | |
| - Rina schreef:
- Arcanewish schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t26782-i-will-always-wait-for-you-geboortetopic#625782
Het is begonnen c: Zijn er nog katten naast Acefray die Arkje goed kennen en die binnen willen vallen? :3 Ik denk niet dat Willow zich daarin thuis zal gaan voelen. Misschien dat iemand die vermoedens zal hebben dat Willow de vader is (duh, hij heeft twee look-a-likes xD) hem 'dwingt' te gaan kijken naar de kittens? Hmn. Denk niet dat Arkje blij wordt om hem te zien + er zijn vast wel meer katers die er zo uitzien als Willow in SC x3 Hij kan wel op het einde komen ofs. |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 15:39 | |
| - Arcanewish schreef:
- Rina schreef:
- Arcanewish schreef:
Het is begonnen c: Zijn er nog katten naast Acefray die Arkje goed kennen en die binnen willen vallen? :3 Ik denk niet dat Willow zich daarin thuis zal gaan voelen. Misschien dat iemand die vermoedens zal hebben dat Willow de vader is (duh, hij heeft twee look-a-likes xD) hem 'dwingt' te gaan kijken naar de kittens? Hmn. Denk niet dat Arkje blij wordt om hem te zien + er zijn vast wel meer katers die er zo uitzien als Willow in SC x3 Hij kan wel op het einde komen ofs. Rustscar lijkt best wel op Willow maar meer flushie + ze zijn ook broers xD |
|
| |
Hannah 294 Actief just admit it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 15:43 | |
| - Sweetpaw schreef:
- Arcanewish schreef:
- Rina schreef:
- Arcanewish schreef:
Het is begonnen c: Zijn er nog katten naast Acefray die Arkje goed kennen en die binnen willen vallen? :3 Ik denk niet dat Willow zich daarin thuis zal gaan voelen. Misschien dat iemand die vermoedens zal hebben dat Willow de vader is (duh, hij heeft twee look-a-likes xD) hem 'dwingt' te gaan kijken naar de kittens? Hmn. Denk niet dat Arkje blij wordt om hem te zien + er zijn vast wel meer katers die er zo uitzien als Willow in SC x3 Hij kan wel op het einde komen ofs. Rustscar lijkt best wel op Willow maar meer flushie + ze zijn ook broers xD Willow kan wel op het einde komen, maar zal alleen maar zwijgen :/ idk |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 16:07 | |
| DONE I THINKG (binnenkant folder) (buitenkant folder. Let op, De voorkant staat rechts. Achterkant midden en de slag die naar binnen gaat rechts) |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 16:33 | |
| Wauw das echt nice Mim x3 |
|
| |
Lotte 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 16:36 | |
| Dat moment wanneer je honger hebt maar gelijk ook weer niet :/ |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 16:40 | |
| - Blossomkit, schreef:
- Dat moment wanneer je honger hebt maar gelijk ook weer niet :/
dat ken ik maar al te goed xD |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 16:55 | |
| zo long overdue maar eens posten op Shivers birthtopic c: |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:13 | |
| pff net 2 en half uur bezig geweest met de hond te knippen xd van langhaar naar korthaar :") |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:15 | |
| Ik ga proberen vandaag weer te posten met Aceje~ En misschien ook War en Leo :3
Maar mensjes, hoe gaat het hier, heb ik iets gemist? xD |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:22 | |
| @Jamie, dat er een Acekit is x'3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:42 | |
| Wait whut xD -die kan maar beter naar Ace vernoemd zijn heuheu >3- Maar nice, wie zijn dr ouders? :') *kijkt naar leeg naamvakje* En jij? xD |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:44 | |
| - Acefray schreef:
- Wait whut xD -die kan maar beter naar Ace vernoemd zijn heuheu >3- Maar nice, wie zijn dr ouders? :') *kijkt naar leeg naamvakje* En jij? xD
Ya will see soon<3 En yes, ze is naar Acefray vernoemd x3 |
|
| |
28 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Uhm.. I dunno dude, 3 moons or something?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 okt 2015 - 17:51 | |
| Mordekaiser, Mordekaiser! <3
Im gonna love Stonekit <3 |
|
| |
Lotte 15 Actief
| |