|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 20:57 | |
| Oh god zolang ze t maar niet lastig maakt voor Zeal xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:03 | |
| Cannot promise anything *innocent* xD |
|
| |
Derpje 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:05 | |
| Ik wil zo graag posten met silver... Alleen moet ik wachtten tot de kitten stop van windclan eraf gaat -.- |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:06 | |
| En ik zit vol papa trots die posts van Glow en Zeal te lezen bij da gevecht. En mn fcking kleinkinderen zijn r ook. Best fam <3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:07 | |
| Derpje, dat kan echt nog best lang duren. Er is ooit een member stop geweest op de BloodClan voor zeker een half jaar. Misschien kan je haar beter in een andere Clan stoppen? Er zit een kittenstop op omdat er anders niet genoeg mentoren zijn en dat is natuurlijk heel vervelend voor de apprentices en nieuwe apprentices in de WindClan. Vandaar dat er een kittenstop is.
@Waz: Hazel denkt nog aan z'n opa hoor, en hij treedt heel moedig tegen claw op daarom *ahum* <3 |
|
| |
Derpje 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:11 | |
| - Zira schreef:
- Derpje, dat kan echt nog best lang duren. Er is ooit een member stop geweest op de BloodClan voor zeker een half jaar. Misschien kan je haar beter in een andere Clan stoppen?
Er zit een kittenstop op omdat er anders niet genoeg mentoren zijn en dat is natuurlijk heel vervelend voor de apprentices en nieuwe apprentices in de WindClan. Vandaar dat er een kittenstop is.
@Waz: Hazel denkt nog aan z'n opa hoor, en hij treedt heel moedig tegen claw op daarom *ahum* <3 Ja maar ik zeg altijd nooit opgeven en het probleem is, ik zal Silver niet zo snel vergeten er hangt iets met een geur van fandoms aan xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:20 | |
| - Firepaw schreef:
- En ik zit vol papa trots die posts van Glow en Zeal te lezen bij da gevecht. En mn fcking kleinkinderen zijn r ook. Best fam <3
Eigenlijk komt Firestar echt heel vaak in posts van Glow voor x.x //when u grow too close to a character thATS FRICKING DEAD |
|
| |
| |
| Die post op Ivy's topic is langer geworden dan ik eigg bedoelt had xD Ik ben blij dat Zeal toch nog actieve sibs heeft<3 Altijd leuk als de familie actief is |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Hé Chi we moeten nog ooit een topic Hazel met z'n oom ;3 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:21 | |
| Hmm ik zou iig met Veli en Rowan dr ook inm oeten posten xD |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:22 | |
| |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:23 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:23 | |
| *Staart naar Lolo* Sssttt =p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:24 | |
| - Glowstick schreef:
- Firepaw schreef:
- En ik zit vol papa trots die posts van Glow en Zeal te lezen bij da gevecht. En mn fcking kleinkinderen zijn r ook. Best fam <3
Eigenlijk komt Firestar echt heel vaak in posts van Glow voor x.x //when u grow too close to a character thATS FRICKING DEAD PAPA FIRE HOUDT NOG VAN ZIJN KINDEREN HOOR <3333 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:25 | |
| - Hazelkit' schreef:
- Hé Chi we moeten nog ooit een topic Hazel met z'n oom ;3
Idd! Kan Zeal tegen Glow zeggen dat hij trots is en dat hij een goede daad heeft gedaan -kucht- xD edit; EN ZEAL HOUD NOG ALTIJD VAN ZIJN PAPA<3 vaderskindje
Laatst aangepast door Zealpaw op vr 9 okt 2015 - 21:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| - Firepaw schreef:
- Glowstick schreef:
- Firepaw schreef:
Eigenlijk komt Firestar echt heel vaak in posts van Glow voor x.x //when u grow too close to a character thATS FRICKING DEAD PAPA FIRE HOUDT NOG VAN ZIJN KINDEREN HOOR <3333 SEND A SIGN DO SOMETHING |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| @Lolo&Julia, ja dat is dus het probleem xd wil er maar met een in maar weet niet met wie van de twee. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:27 | |
| |
|
| |
|-/annah 191 Actief angels fall too,
but not for you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 okt 2015 - 21:29 | |