| How do you live when obsession rules | |
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: How do you live when obsession rules di 6 okt 2015 - 12:30 | |
| Misschien hebben sommigen het al een beetje doorgehad dat Creampje raar begint te doen. Hij begint een obsessie te krijgen voor papaverzaadjes, omdat hij denkt dat dat het enige is waar hij rustig van wordt. Het gaat zelfs zo ver dat hij zich helemaal focust op het zoeken van die zaadjes. Dat is sinds het gevecht met de dassen waarbij zijn schouder uit de kom is geraakt. Dit begint langzaam weer te genezen, maar zal altijd en zwakke plek blijven. Daardoor heeft hij de angst gekregen dat anderen dat als een punt gaan zien waarom hij geen warrior kan blijven. Hij is rusteloos en wordt geplaagd door nachtmerries met doemscenario’s die steeds door zijn kop spoken. Ik weet nog niet precies waarnaar ik opzoek ben, maar in ieder geval naar katten die hem proberen weer uit zijn obsessie te halen maar dan moet het eerst gaan opvallen. Binnenkort gaat hij een keer stelen uit de Medicine cat’s den, omdat hij er zelf niet kan vinden en dit ziet iemand. Die kat zoek ik dus. Ook zoek ik katten die hem steunen of juist niet en hem beginnen te kleineren, maar als je zelf nog een toevoeging weet heel graag. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules di 6 okt 2015 - 12:36 | |
| Panther Panther Panther! Ik zoek activiteit voor die gozer. Hij kan zien dat Creamy wat steelt uit de Medicine Cat den, omdat hij daar momenteel zelf in verblijft. Misschien dat Cream eerst denkt dat Panther slaapt, maar hij uiteindelijk wakker blijkt te zijn? Ook kan hij een kat zijn die hem steunt of juist kleineert, al zou het laatste wat minder snel zijn c: |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules di 6 okt 2015 - 12:45 | |
| Dat is een goed idee Lolo :3. Dan mag Panther het ontdekken. Ik wil nog eventjes wachten, maar als ik het topic aanmaak dan laat ik het je weten. |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules di 6 okt 2015 - 12:45 | |
| |
|
| |
Patatje Joppie :) 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules di 6 okt 2015 - 16:20 | |
| Misschien dat hij weer Aisha ziet en zij hem dwingt zijn probleem te vertellen?
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules wo 7 okt 2015 - 10:19 | |
| We kunnen het proberen. Al denk ik niet dat Creampje het zomaar zal vertellen. Hij is nog steeds nogal wantrouwig over Aisha XD . |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules wo 7 okt 2015 - 10:35 | |
| Graywing als kat die hem probeert te helpen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules wo 7 okt 2015 - 10:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules vr 9 okt 2015 - 10:09 | |
| |
|
| |
Patatje Joppie :) 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules vr 9 okt 2015 - 13:06 | |
| Juul, we kunnen altijd nogmaals proberen xD Maak jij topicje? |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules vr 9 okt 2015 - 13:23 | |
| Ik weet niet hoe Cream en Vixen elkaar zien, maar we kunnen een topic doen? Dan kan Vixen het misschien zien en hem erop aanspreken later. Het kan zijn dat ze of vervelend gaat doen als ze erachter komt of aardig op een speciale manier. x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules vr 9 okt 2015 - 13:27 | |
| @Joppie: Ik zal het topic maken. @Dani: Is goed :3 , wil jij dat topic maken? |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules vr 9 okt 2015 - 13:42 | |
| Je krijgt het topic straks. ^^
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules vr 9 okt 2015 - 13:43 | |
| |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules vr 9 okt 2015 - 14:52 | |
| Honey kan/wil wel proberen om 'm eruit te praten? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules vr 9 okt 2015 - 17:13 | |
| Misschien dat Cedar iets opmerkt tijdens een training? En dat dat op iets uit gaat lopen? c: (uwu sorry dat ik in ages niet heb gereageerd ;____; ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules vr 9 okt 2015 - 17:35 | |
| Klinkt allebei leuk! Dus heel graag :3 . Wie maakt de topics Q en Soof? |
|
| |
| Onderwerp: Re: How do you live when obsession rules | |
| |
|
| |
|