It was a rush|+Vitani - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

It was a rush|+Vitani

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tornado
Member
It was a rush|+Vitani  - Pagina 2 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: It was a rush|+Vitani    It was a rush|+Vitani  - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 11:14

Hij keek haar droog aan. Zijn pels tintelde van de spanning. Ze begon hem echt te irriteren. 'Misschien kan jij je ook nuttig maken en net als je moeder iemand doden.' Dat was eigenlijk geen spottende zin. Hij had nogal wel respect voor de deputy. Maar ze
Leek op haar dus ze kon toch wel hetzelfde karakter hebben? Want Tornado had de ogen en het karakter van zijn vader.

- flut maar moet gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
It was a rush|+Vitani  - Pagina 2 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: It was a rush|+Vitani    It was a rush|+Vitani  - Pagina 2 Icon_minitimema 5 okt 2015 - 17:04

'Misschien kan jij je ook nuttig maken en net als je moeder iemand doden.' geïrriteerd trok ze met haar oor, en boorde haar nagels in de tak. "Kijk dat jij me moeder niet mag maak me geen ene reet uit, maar dat betekend niet dat je het op mij af moet richten" snauwde ze, en hees zich zelf omhoog via de stam gleed ze weer uit de boom toen het geblaf van de hond niet meer in de verte klonk. "Wat heb ik jou ooit misdaan? Ik doe toch ook niet zo!" wauw.. Op een af andere manier voelde ze zich zwak, ze kon niet boos zijn. Ze was niet zo.. Arg! Dan moest ze maar nodig eens veranderen, ze likte even haar poot en haalde die over haar oor heen.

-Ik ben zo slecht in posten met een goed karakter xD
Tornado
Member
It was a rush|+Vitani  - Pagina 2 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: It was a rush|+Vitani    It was a rush|+Vitani  - Pagina 2 Icon_minitimema 5 okt 2015 - 19:05

"Kijk dat jij me moeder niet mag maak me geen ene reet uit, maar dat betekend niet dat je het op mij af moet richten" kwam haar antwoord boos. 'Ik zeg dat niet, ik verwachtte je eigenlijk meer zoals haar.' Zonder dat ze het hoefde te zien draaide hij met zijn ogen. "Wat heb ik jou ooit misdaan? Ik doe toch ook niet zo!" De kater likte ondertussen zijn voorpoot. Wat konden poezen klagen zeg. Daarom besloot de kater even meer de tijd te benutten en zichzelf schoon te maken. Tornado richtte zich weer op het geblaf dat eigenlijk al een tijdje geleden weg had gevaagd en hun dus alleen achterliet. Maar al snel keken zijn ijsblauwe ogen kil in de hare. 'Luister is goed dame, ik heb geen shit over je moeder gezegd en daarmee basta. Ik verwachtte je hoger, misschien zelfs gemener dan je moeder. Ik vraag me daarom ook dus af wie jou vader geweest was. Kijk, mijn vader is zwart met dezelfde ogen als ik heb. Maar mijn moeder was een bruine poes. En dat kun je dus goed raden.' Nogsteeds klonk zijn stem hard. Maar vanbinnen zakte hij neer. Te vermoeid om wat te doen. Het deed hem pijn over zijn familie te praten. Speciaal nu hij niemand had. Zij had een moeder, en misschien zelfs meer familie in de Clan. En wat had hij? twee halfsiblings die nota bene de kinderen van zijn vader waren.

WORDS: 242 || TAGS: Vitani || EXTRA: Tantantaaan
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: It was a rush|+Vitani    It was a rush|+Vitani  - Pagina 2 Icon_minitime

It was a rush|+Vitani
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: