| I'll even write you poetry | |
|
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: I'll even write you poetry do 1 okt 2015 - 20:58 | |
| Met een hele diepe zucht staarde Panthergrowl voor zich uit. Het was nu één dag na het dassengevecht, waarvan hij een groot deel gemist had. Hij was veel te snel gewond geraakt en het irriteerde hem dat hij niks kon doen. Het enige wat hij kon, en dat was dan nu wel zijn grens, om van de ene kant van het kamp naar de andere kant te lopen. Dan deed zijn rug alweer zoveel pijn dat hij moest gaan liggen. Maar voornamelijk lag hij in de Medicine Cat den, waar jammer genoeg nog niemand voor hem was komen kijken. Maar dat was logisch, hij was nou niet echt geliefd in de Clan. - 1e post Silvercloud
|
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry vr 2 okt 2015 - 11:59 | |
| Er was al een dag gepasseerd na het gevecht met de dassen. Over het algemeen was Silvercloud niet echt gewond geraakt, al had een wel een lange, diepe kras in haar linkerschouder. Toch vond ze niet dat dit Medicine Cat waardig was. Er waren andere katten die het meer nodig hadden en ze vond dat er nog wel ergere dingen waren gebeurd. Er waren namelijk doden gevallen die dag. De poes liet even haar blik naar de warriorsden gaan. Panthergrowl had daar niet de nacht doorgebracht zoals zij gedaan had, dus ze besloot om de kater misschien eens op te zoeken. Ze wist dat de Medicine den nogal eenzaam was, dus eens langs gaan zou zeker geen ramp zijn. Met elke stap trok de poes kort met haar oortjes. De laatste keer dat ze de kater echt gesproken had, was toen ze hem weggestuurd had van haar training, omdat Brookpaw bijna over de grond kroop van angst. Voorzichtig stak ze haar kopje de den in waar Panther lag. "Hoe gaat het met je wonden?" vroeg ze op een zachte toon en glimlachte even zachtjes. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry vr 2 okt 2015 - 16:30 | |
| Met een zucht staarde hij naar de uitgang. Hij had daarnet nog gegeten en had dus eigenlijk geen reden om weg te gaan, maar hij verveelde zich zo. Natuurlijk wist hij dat hij en zijn wonden hun rust nodig hadden, maar hij stond echt op het punt om op te staan. Voordat hij uit zijn liggende positie kon gaan staan, kwam er iemand binnen. Een hoopvolle blik kwam op zijn gezicht te staan. Was het iemand voor hem? Hij herkende de kat toen echter als Silvercloud, en een mix van gevoelens stroomde door hem heen. Ze kwam voor hem, want ze keek naar hem. Maar ze hadden laatst een beetje een niet zo leuke gebeurtenis meegemaakt; eentje waarvan Panthergrowl nog steeds niet wist wat hij nou precies fout gedaan had. "Hoe gaat het met je wonden?" klonk het toen zacht vanaf de zilvergrijze poes en een grijns kwam op zijn gezicht. "Tja. Het is saaier dan dat het pijn doet," miauwde hij grinnikend.
|
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry vr 2 okt 2015 - 17:30 | |
|
Een opgelucht glimlachje verscheen op haar snoetje toen de kater begon te grijnzen en ze stapte de den wat verder in. "Tja. Het is saaier dan dat het pijn doet," Ergens wilde ze het hebben over wat er eerder was gebeurd met Brookpaw, maar langs de andere kant waren woorden soms overbodig. Ze was gewoon al blij dat ze een glimlach op zijn snoet zag. Ze drukte haar neusje zachtjes in zijn hals. "Arme Panther toch," mauwde ze kort en richtte zich vervolgens terug op.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry vr 2 okt 2015 - 17:36 | |
| Verrast keek Panthergrowl de zilveren poes aan toen deze verder de den inliep en haar neusje in zijn nek duwde. Meteen spinde hij zachtjes, en een glimlach verscheen op zijn gezicht. "Arme Panther toch," klonk het en hij grinnikte. "Ja, stel je voor, wekenlang in de Medicine Cat, helemaal alleen." miauwde hij, al overdreef hij verschrikkelijk; hij zat hier nog maar een dag. Hij keek haar aan in haar bruine ogen. Een tijdje lang keek hij alleen maar, voordat hij in beweging kwam en zijn kop tegen die van Silvercloud aandrukte. "Leuk dat je even komt kijken," miauwde hij, dit keer was er geen spoor van drama in zijn stem te vinden, hij meende het. Als zij niet kwam kijken, wie dan wel? Alleen de Medicine Cats om hem na te kijken of hij nog wel oké was. Hij gaf de poes een lik over haar oortje. Vond ze dat eigenlijk wel goed? Onzeker keek hij haar aan, zodat ze hem tegen kon houden als ze hem niet zo leuk vond als hij haar.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry vr 2 okt 2015 - 17:53 | |
| "Ja, stel je voor, wekenlang in de Medicine Cat, helemaal alleen." Kort grinnikte de poes bij wat hij zei. "Nu ben je tenminste niet meer alleen." voegde ze er plagerig aan toe. "Leuk dat je even komt kijken," Ze trok zich niet terug toen hij, nadat hij haar een kopje had gegeven had, een lik over haar oor gaf. Waarom zou ze ook? Ergens had ze dit zelfs gehoopt. Ondanks dat ze dit ergens had verwacht kreeg ze het er toch een beetje warm van. Toen ze zag hoe de kater haar wat onzeker aankeek over wat hij net gedaan had, drukte ze haar neusje tegen die van hem, zoals mentoren en apprentices deden in de ceremonies. Ze liet ze zien dat ze het goed vond, dat hij die onzekerheid weg moest laten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry di 6 okt 2015 - 20:04 | |
| "Nu ben je tenminste niet meer alleen." miauwde Silvercloud met een plagerige toon en een glimlach kwam op zijn gezicht. "Leuk dat je even komt kijken," miauwde hij en keek haar voor een lange tijd aan in haar mooie bruine ogen, waarna hij zijn donkergrijze kop tegen de hare aandrukte en haar een lik over haar kop heen gaf. Onzeker keek hij haar aan, vond ze het wel goed? Maar haar neusje werd tegen de zijne aangedrukt en een warm en gelukkig gevoel verspreidde zich door zijn lichaam. Een grote glimlach kwam op zijn gezicht. Hij gaf haar opnieuw een lik, over haar wang dit keer, en drukte zijn kop tegen haar aan waarbij hij haar een kopje gaf. Ze was zo mooi en zo leuk.
|
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry wo 7 okt 2015 - 16:04 | |
| Een beetje piekerend stond de donkere kater voor de medicine cat den. Hij zat nog te twijfelen of hij wel naar binnen moest gaan. Pantherwas zijn vriend, en het was dus vanzelfsprekend dat hij even bij hem langs zou gaan, maar ergens voelde hij zich nog schuldig over het dassengevecht. Hij had daar iedereen laten vallen. Van Butterstar had hij op Skypaw en Shrewstar moeten letten, en ze waren beide verwond, Shrewstar was zelfs een leven kwijtgeraakt. Maar het ergste vond Graywing nog dat hij er niet voor zijn vriend was geweest, en niets had kunnen doen toen die gewond raakte. Misschien maakte hij er een te groot probleem van, maar hij voelde zich echt schuldig. Nog een beetje twijfelend stapte hij de den binnen, en er verscheen een grote grijns op zijn gezicht. Panthergrowl, de charmeur zat gezellig te doen met Silvercloud waarvan hij wist dat zijn vriend een oogje op had. Eigenlijk had hij weg moeten lopen, maar Graywing genoot teveel van deze situatie om de tortelduifjes te verlaten. "Hey Panther!" Zei hij een beetje te hard. De kater kwam schaamteloos dichterbij, en keek de twee katten aan met pretlichtjes in zijn grijze ogen. "Ik stoor toch niet?"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry wo 7 okt 2015 - 20:15 | |
| Een klein glimlachje verscheen op haar snoetje en een kort moment snorde ze zachtjes. "Hey Panther!" Silvercloud's oortjes schoven alert naar voren en de poes richtte zich automatisch wat op om te zien wie er de den in was gelopen. "Ik stoor toch niet?" Kort trok de poes met haar oortje toen ze Graywing herkende. Even ging haar mondhoek omhoog waarna ze luchtig haar kopje schudde. "Je stoort helemaal niet, want ik ging net weg." mauwde ze en draaide haar kopje kort naar Panther om, waarna ze kort knipoogde. Ze liet haar staart kort langs Panthergrowl's hals gaan, waarna ze, langs Graywing de den uitliep. "Hij is helemaal voor jouw." mompelde ze op een plagerige toon. Eenmaal uit de den liet ze haar blik nog even naar achteren gaan, waarna ze terug naar de warriorsden liep. Ze zou Panther nog snel te zien krijgen. Daar twijfelde ze niet aan.
Silver out |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry wo 7 okt 2015 - 20:26 | |
| Oh, die Graywing moest het weer verstoren. Een wanhopige blik werd naar zijn vriend toegestuurd toen deze vroeg of hij stoorde. Was het niet duidelijk dat hij niks liever wilde doen nu dan bij Silvercloud zijn? Een schaapachtige grijns kwam op zijn gezicht toen Silver miauwde dat Graywing niet stoorde. Hij voelde het al aankomen; ze ging weg. Iets waar Panther nog helemaal geen zin in had! Toch maakte de poes het goed door haar staart langs zijn hals te laten gaan, en een glimlach kwam op zijn gezicht. Ze was vanaf nu van hem, tenminste, dat hoopte hij. Van hem, om van haar te houden, om haar te zoenen, om haar gewoon vast te houden. Hij droomde helemaal weg en merkte niet eens dat Silver al weer weg was.
|
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry wo 7 okt 2015 - 20:50 | |
| Graywing genoot van de reacties die hij kreeg, maar de wanhopige blik van zijn vriend had hij zeker niet willen missen. "Je stoort helemaal niet, want ik ging net weg." Miauwde de poes wat koeler, en maakte zich al gereed om weg te gaan. Haar staart ging nog even langs Panther's hals, en de kater knipoogde grijnzend naar hem. "Hij is helemaal voor jouw." Zei Silver plagerig terwijl ze de den verliet. "Ik zal goed voor hem zorgen." Riep Gray haar vrolijk na. "Al betwijfel ik het net zo goed kan als jij." Grijzend liep de kater verder, en ging naast Panthergrowl zitten die dromerig voor zich uit keek. Ergens verwachtte hij dat zijn huid vol gescholden zou worden of dat zijn vriend hopeloos teleurgesteld zou zijn, maar de reactie bleef uit. De donkere kater zwaaide even met zijn poot voor Panthers ogen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry do 8 okt 2015 - 19:10 | |
| De dromerige blik in zijn ogen verdween niet vanzelf. Deze ging pas weg toen Graywing met zijn poot voor de gele ogen van Panthergrowl zwaaide. Een grimas kwam op zijn gezicht toen hij merkte dat hij had wezen dromen. "Ehm, ja." miauwde hij en keek een beetje awkward naar zijn poten. De opmerkingen gingen nu komen hoor, hij voelde ze al aankomen.
|
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry di 13 okt 2015 - 17:03 | |
| Panthergrol leek wakker te worden uit zijn prachtige dagdromen over knappe zilveren poezen, en Graywing keek hem breed grijnzend aan. Ergens verwachtte hij dat de kater pissig op hem zou zijn, maar hij keek alleen een beetje ongemakkelijk naar zijn poten. Panther maakte zichzelf simpelweg een geweldig slachtoffer. Een beetje verbaasd trok Graywing zijn wenkbrauwen op en voelde voorzichtig aan Panther's kop. "Heb je koorts?" Vroeg hij quasi bezorgd. "Voel je je wel goed? Ik heb zojuist de liefde van je leven uit de den gejaagd, en ik leef nog." Plagerig keek Gray zijn vriend even aan, en dacht er geen seconde aan dat hij hem wel eens zou kunnen irriteren. Vrienden waren er toch simpelweg voor om elkaar een beetje te plagen? "Of heeft Silvercloud je hartje al zo soft gemaakt?"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry di 13 okt 2015 - 22:41 | |
| Graywing voelde aan zijn kop en met een opborrelende irritatie sloeg Panther deze weg. "Heb je koorts? "Voel je je wel goed? Ik heb zojuist de liefde van je leven uit de den gejaagd, en ik leef nog." Nu die zwarte kater het zei... Het klonk wel heel ongelovig. "Dan moet ik daar maar is verandering in brengen," bromde Panther en wierp zijn vriend een wanhopige blik toe. Waarom moest hij haar nou zo nodig wegjagen? Ze hadden net een leuk 'gesprek'. "Of heeft Silvercloud je hartje al zo soft gemaakt?" Miauwde Graywing vervolgens en met een dodende blik keek Panther naar de andere kater, al moest hij ergens wel een beetje lachen. "Ha-ha." lachte hij dus maar, al was het hartstikke sarcastisch. "Het is dat ik je niet kan vermoorden met je wonden, anders zat je nu lekker tussen de StarClan katten." miauwde Panthergrowl zijn vriend toe, al stond er een geamuseerde twinkeling in zijn gele ogen.
|
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry do 29 okt 2015 - 17:17 | |
|
"Dan moet ik daar maar is verandering in brengen," Bromde zijn vriend, en Graywing grijnsde breed. Zo kende hij Panther weer. Ergens kon hij het zich ook wel voorstellen dat zijn vriend momenteel niet zo geamuseerd was als hij, maar bros before hoes, right? "Ha-ha." Lachte Panthergrowl. "Het is dat ik je niet kan vermoorden met je wonden, anders zat je nu lekker tussen de StarClan katten." Nog steeds vrolijk zwiepte Gray met zijn pluizige staart, en keek de andere kater bedenkelijk aan. "Een gemiste kans zou ik zeggen." Miauwde hij. "Starclan zou zoveel leuker zijn als ik erbij zat. Poezen zouden zich vrijwillig van de waterval gooien." De kater grinnikte voordat hij weer een beetje serieus werd. Hij was hier in de eerste instantie niet gekomen om Panther te plagen, dat was slechts een leuk extraatje. "Maar hoe gaat het met je?" Vroeg hij met een bezorgd gezicht. Als hij beter zijn taak had gedaan dan had zijn vriend hier niet gelegen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry di 1 dec 2015 - 18:20 | |
| Zijn vriend was zo ontzettend vrolijk, dat zelfs Panther er niet meer omheen kon. "Een gemiste kans zou ik zeggen." miauwde Graywing tegen hem en de grijze kater stak zijn tong uit. "Starclan zou zoveel leuker zijn als ik erbij zat. Poezen zouden zich vrijwillig van de waterval gooien." zachtjes grinnikte Panthergrowl mee. "Ja man, zeker weten." miauwde hij terwijl hij overdreven knikte, al was 't niet met zijn hele lichaam want dat deed teveel pijn. "Maar hoe gaat het met je?" miauwde Gray toen opeens verschrikkelijk serieus en Panther trok zijn wenkbrauw op. "Ik leef," grinnikte hij zachtjes.
- sorry sorry sorry voor de laatheid x3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: I'll even write you poetry | |
| |
|
| |
|