|
|
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:37 | |
| - Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- ik word zo boos als mensen zo achterlijk doen over die vluchtelingencrisis x_x
nee dat heb ik ook. dat vind ik ni heel raar. mensen stressen te veel daarover .-. ik vind het echt ziek als mensen ze het land uit willen sturen. dan heb je echt geen greintje menselijkheid. tis idd ni oké als ze t land uit sturen nee, al vind ik wel dat ze die mensen beter moeten verdelen en ook ni steeds heen en weer moeten slepen. maar kheb wel medelijden met die mensen en al het gezeik wat ze over zich heen krijgen als ze naar binnen moeten/eenmaal binnen zijn. echt hoor. en het zijn juist die uitkeringstrekkers die er allemaal over zeuren. ksnap ergens wel dat die mensen zitten van : land eerst, weet je wel, maar ze overdrijven t gewoon gelijk. hun hebben ni in een oorlog gezeten en hun kunnen vrij weinig zeggen vind ik. en dat nederland zelf nou bezuinigd op gezondheidszorg kunnen ook die vluchtelingen niks aan doen ;o |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:39 | |
| Net 100ste RPG post geplaatst Ö |
|
| |
Bo//B//Botje 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:40 | |
| - Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- ik word zo boos als mensen zo achterlijk doen over die vluchtelingencrisis x_x
nee dat heb ik ook. dat vind ik ni heel raar. mensen stressen te veel daarover .-. ik vind het echt ziek als mensen ze het land uit willen sturen. dan heb je echt geen greintje menselijkheid. tis idd ni oké als ze t land uit sturen nee, al vind ik wel dat ze die mensen beter moeten verdelen en ook ni steeds heen en weer moeten slepen. maar kheb wel medelijden met die mensen en al het gezeik wat ze over zich heen krijgen als ze naar binnen moeten/eenmaal binnen zijn. echt hoor. en het zijn juist die uitkeringstrekkers die er allemaal over zeuren. ksnap ergens wel dat die mensen zitten van : land eerst, weet je wel, maar ze overdrijven t gewoon gelijk. hun hebben ni in een oorlog gezeten en hun kunnen vrij weinig zeggen vind ik. en dat nederland zelf nou bezuinigd op gezondheidszorg kunnen ook die vluchtelingen niks aan doen ;o ik snap het niet. de situatie tussen nederland en syrië is absoluut niet te vergelijken. wij komen net terug uit een crisis, in syrië is een oorlog. huizen liggen in puin en mensen lopen gevaar voor hun leven en wij zijn niet eens humaan genoeg om ze hierheen te laten omdat ze 'onze banen gaan afpakken' of iets dergelijks |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:41 | |
| - ,Sandkit schreef:
- Sand is hier huwr <3
Eey braaaf c: |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:42 | |
| @Evelyn: Congratz!
Seizoen 2 van The Flash morgen *dies* |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:45 | |
| - fancy spoiler:
- Skullmask schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
nee dat heb ik ook. dat vind ik ni heel raar. mensen stressen te veel daarover .-. ik vind het echt ziek als mensen ze het land uit willen sturen. dan heb je echt geen greintje menselijkheid. tis idd ni oké als ze t land uit sturen nee, al vind ik wel dat ze die mensen beter moeten verdelen en ook ni steeds heen en weer moeten slepen. maar kheb wel medelijden met die mensen en al het gezeik wat ze over zich heen krijgen als ze naar binnen moeten/eenmaal binnen zijn. echt hoor. en het zijn juist die uitkeringstrekkers die er allemaal over zeuren. ksnap ergens wel dat die mensen zitten van : land eerst, weet je wel, maar ze overdrijven t gewoon gelijk. hun hebben ni in een oorlog gezeten en hun kunnen vrij weinig zeggen vind ik. en dat nederland zelf nou bezuinigd op gezondheidszorg kunnen ook die vluchtelingen niks aan doen ;o ik snap het niet. de situatie tussen nederland en syrië is absoluut niet te vergelijken. wij komen net terug uit een crisis, in syrië is een oorlog. huizen liggen in puin en mensen lopen gevaar voor hun leven en wij zijn niet eens humaan genoeg om ze hierheen te laten omdat ze 'onze banen gaan afpakken' of iets dergelijks
ja precies. ik vind het vrij logisch dat ze vluchten als er overal bommen rondom hun huizen geslingerd worden door amerikanen maar ook door de syriërs zelf. ik zit dan altijd van: wat zou je zelf doen? er tussen blijven zitten, wachten tot je wordt doodgeschoten, gebombardeerd of onthoofd? nee, je zou waarschijnlijk ook vluchten. tenminste, ik zou vluchten. geen idee wat de rest van nederland doet, maar mijn leven en dat van mn familie vind ik toch echt best belangrijk. |
|
| |
Bo//B//Botje 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:48 | |
| - Killerkit schreef:
- fancy spoiler:
- Skullmask schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
nee dat heb ik ook. dat vind ik ni heel raar. mensen stressen te veel daarover .-. ik vind het echt ziek als mensen ze het land uit willen sturen. dan heb je echt geen greintje menselijkheid. tis idd ni oké als ze t land uit sturen nee, al vind ik wel dat ze die mensen beter moeten verdelen en ook ni steeds heen en weer moeten slepen. maar kheb wel medelijden met die mensen en al het gezeik wat ze over zich heen krijgen als ze naar binnen moeten/eenmaal binnen zijn. echt hoor. en het zijn juist die uitkeringstrekkers die er allemaal over zeuren. ksnap ergens wel dat die mensen zitten van : land eerst, weet je wel, maar ze overdrijven t gewoon gelijk. hun hebben ni in een oorlog gezeten en hun kunnen vrij weinig zeggen vind ik. en dat nederland zelf nou bezuinigd op gezondheidszorg kunnen ook die vluchtelingen niks aan doen ;o ik snap het niet. de situatie tussen nederland en syrië is absoluut niet te vergelijken. wij komen net terug uit een crisis, in syrië is een oorlog. huizen liggen in puin en mensen lopen gevaar voor hun leven en wij zijn niet eens humaan genoeg om ze hierheen te laten omdat ze 'onze banen gaan afpakken' of iets dergelijks
ja precies. ik vind het vrij logisch dat ze vluchten als er overal bommen rondom hun huizen geslingerd worden door amerikanen maar ook door de syriërs zelf. ik zit dan altijd van: wat zou je zelf doen? er tussen blijven zitten, wachten tot je wordt doodgeschoten, gebombardeerd of onthoofd? nee, je zou waarschijnlijk ook vluchten. tenminste, ik zou vluchten. geen idee wat de rest van nederland doet, maar mijn leven en dat van mn familie vind ik toch echt best belangrijk. die mensen riskeren hun leven en dat van hun kinderen niet voor niets op zee, want de zee is alsnog veiliger dan hun land. en dan komen ze hier naar een stel idioten dat klaagt dat ze teveel boodschappen doen. |
|
| |
Kath 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 22:22 | |
| ugh, Hunter kan de hondentand: van young one naar member, niet krijgen xD Hij is als member in Bloodclan gekomen, even niet bij nagedacht x)
En nu ga ik slapen ^^ |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 7:19 | |
| Goedemorgen |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 7:20 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 7:36 | |
| Morgen c: *zwaait*
Meh, Swallow moet appie wordennnnnn, en dan zal ik ook Snowseltje actief maken eh ;3 |
|
| |
Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 7:43 | |
| Clover heeft nieuw setje <3 Credits to Marieke |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 8:11 | |
| Laatste toetsen van deze periode! <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 8:15 | |
| Goodmorning ^^! Succes Dani :3 ! |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 8:22 | |
| |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 8:42 | |
| Goeiemorgen allemaal! Nog maar 1 dag en dan komt Ardri! c: |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 9:02 | |
|
Laatst aangepast door Claw op di 6 okt 2015 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 9:03 | |
| Mims, Kiek :3 ! Kiki, Hoe ging het gisteren met jouw kat? |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 9:08 | |
| Haai :3 Ben op school bezig yaay -.- |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 okt 2015 - 9:12 | |
| morning :'3
Ik weet niet hoe of waarom, maar ik ben gisteravond voor mijn laptop in slaap gevallen xD En werd op 23:15 wakker (waarschijnlijk omdat mijn laptop nog muziek afspeelde) en ben toen maar naar mijn bed gelopen om daar verder te slapen..
Heb helaas niet zo heel goed geslapen :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|