|
|
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 20:18 | |
| Tis toch op zich ni zo'n heftig spel? In Duitsland ist btw wel verboden, maar ik vind m helemaal ni zo erg? :'D Ik krijg wel de chills als het nacht is of in een quarantaine zone ;-; |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 20:19 | |
| - Killerkit schreef:
- Tis toch op zich ni zo'n heftig spel? In Duitsland ist btw wel verboden, maar ik vind m helemaal ni zo erg? :'D
Ik krijg wel de chills als het nacht is of in een quarantaine zone ;-; De een of andere manier schiet ik ze altijd in hun 'babymaker' |
|
| |
Kath 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 20:24 | |
| Hoe oud moet je zijn voor dat spel dan? (voor de meeste games moet je 16 of 18+ zijn but who gives a f*ck xD) |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 20:25 | |
| Omg, I heart Tornado. Althans als Vitani ni jaloers op me is *wbw* Lol, Mister Pain-in-the-ass wordt zijn meest gebruikte woord. let maar op xD |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 20:29 | |
| - Tornado schreef:
- Omg, I heart Tornado.
Althans als Vitani ni jaloers op me is *wbw* Lol, Mister Pain-in-the-ass wordt zijn meest gebruikte woord. let maar op xD eh? wat? waar op? xD |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 20:59 | |
| Iro, Daan, Lolo etc. jullie moeten het nestje van Glow actief maken! c; Want Cole moet vrienden bezoeken binnenkort. Cole moet sowieso topics. Mensen die topics willen? ^^ |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:04 | |
| - Cole schreef:
- Iro, Daan, Lolo etc. jullie moeten het nestje van Glow actief maken! c;
Want Cole moet vrienden bezoeken binnenkort. Cole moet sowieso topics. Mensen die topics willen? ^^ ja als jij maakt |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:05 | |
| - Vitani schreef:
- Tornado schreef:
- Omg, I heart Tornado.
Althans als Vitani ni jaloers op me is *wbw* Lol, Mister Pain-in-the-ass wordt zijn meest gebruikte woord. let maar op xD eh? wat? waar op? xD Nothing *fluit onschuldig* |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:05 | |
| - Tornado schreef:
- Vitani schreef:
- Tornado schreef:
- Omg, I heart Tornado.
Althans als Vitani ni jaloers op me is *wbw* Lol, Mister Pain-in-the-ass wordt zijn meest gebruikte woord. let maar op xD eh? wat? waar op? xD Nothing *fluit onschuldig* Jij moet nog bij Sage posten uwu |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:10 | |
| - Tornado schreef:
- Vitani schreef:
- Tornado schreef:
- Omg, I heart Tornado.
Althans als Vitani ni jaloers op me is *wbw* Lol, Mister Pain-in-the-ass wordt zijn meest gebruikte woord. let maar op xD eh? wat? waar op? xD Nothing *fluit onschuldig* jaa.. jaa..*Knikt langzaam* |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:12 | |
| @Demi; I'm running! @Marlie; Ik zo kijken bij hondentanden; als Vitani van Young One naar Member is gegaan, dan kan Tornado dat ook xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:14 | |
| - Tornado schreef:
- @Demi; I'm running!
@Marlie; Ik zo kijken bij hondentanden; als Vitani van Young One naar Member is gegaan, dan kan Tornado dat ook xD Ga weg man! ksstt alleen ik mag die tand hebben >C haha maar geld wel dus why not? xD |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:27 | |
| ik word zo boos als mensen zo achterlijk doen over die vluchtelingencrisis x_x |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:30 | |
| - Quietkit schreef:
- ik word zo boos als mensen zo achterlijk doen over die vluchtelingencrisis x_x
nee dat heb ik ook. dat vind ik ni heel raar. mensen stressen te veel daarover .-. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:31 | |
| - Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- ik word zo boos als mensen zo achterlijk doen over die vluchtelingencrisis x_x
nee dat heb ik ook. dat vind ik ni heel raar. mensen stressen te veel daarover .-. ik vind het echt ziek als mensen ze het land uit willen sturen. dan heb je echt geen greintje menselijkheid. |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:31 | |
| |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:33 | |
| - Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
nee dat heb ik ook. dat vind ik ni heel raar. mensen stressen te veel daarover .-. ik vind het echt ziek als mensen ze het land uit willen sturen. dan heb je echt geen greintje menselijkheid. tis idd ni oké als ze t land uit sturen nee, al vind ik wel dat ze die mensen beter moeten verdelen en ook ni steeds heen en weer moeten slepen. maar kheb wel medelijden met die mensen en al het gezeik wat ze over zich heen krijgen als ze naar binnen moeten/eenmaal binnen zijn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:34 | |
| - Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
- Killerkit schreef:
- Quietkit schreef:
nee dat heb ik ook. dat vind ik ni heel raar. mensen stressen te veel daarover .-. ik vind het echt ziek als mensen ze het land uit willen sturen. dan heb je echt geen greintje menselijkheid. tis idd ni oké als ze t land uit sturen nee, al vind ik wel dat ze die mensen beter moeten verdelen en ook ni steeds heen en weer moeten slepen. maar kheb wel medelijden met die mensen en al het gezeik wat ze over zich heen krijgen als ze naar binnen moeten/eenmaal binnen zijn. echt hoor. en het zijn juist die uitkeringstrekkers die er allemaal over zeuren. |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:34 | |
| |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 okt 2015 - 21:35 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |