|
|
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 7:47 | |
| |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 7:59 | |
| nou een topic gemaakt voor bluewisp. #PrayForShiver xD |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 8:33 | |
| Zo de ceremonie is weer geregeld =) |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 9:26 | |
| En weer keelontsteking. Word hier zo mcflipping moe van. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 9:28 | |
| Wat naar Babs :c , beterschap <3 ! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 9:34 | |
| Ja, en van m'n ouders mag ik niet m'n amandelen laten opereren, dat vind ik nog veel vervelender. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 9:36 | |
| Waarom niet? Omdat daar zo'n discussie over is de laatste tijd? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 9:38 | |
| Dat sowieso, en op het moment dat ik dat doe loop ik een half jaar studie vertraging op. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 9:40 | |
| Ja maar als je steeds ziek bent dan helpt dat toch ook niet mee... Dan is het toch beter om een half jaar studie vertraging te riskeren en dat je daarna weer beter bent? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 9:45 | |
| Vind ik ergens ook. Voor nu komen er echt stressweken aan, dus ik ga iig proberen die zoveel mogelijk op te vangen. :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 9:46 | |
| Nou ja in ieder geval sterkte en beterschap met alles Babs <3 ! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 10:06 | |
| Danke <3 Gaat wel goed komen. Ondertussen ervaringsdeskundige, hahahaha |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 10:32 | |
| |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 10:34 | |
| :c ... Jij ook beterschap Demi <3 ! |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 10:37 | |
| |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 10:40 | |
| Er is gewoon nog steeds mist XD |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 10:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 10:58 | |
| |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 11:00 | |
| |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 okt 2015 - 11:05 | |
| Ik wil een topic, maar weet niet met wie D:
Iemand ideeën? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|