|
|
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 11:25 | |
| Er zijn katten met felrode ogen maar dat is ook praktisch onmogelijk? c': Ik denk dat rare oogkleuren hier niet zo'n probleem zijn uwu |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 11:26 | |
| Ja, dat dacht ik ook al :') Nou ja, ik zie het vanzelf wel als ik er iets over te horen krijg xD |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 11:34 | |
| Ik was het niet =P Muh... te veel rapporten gezien alweer vandaag, haha. |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 11:38 | |
| Ik was het ook niet! Rode ogen is btw wel mogelijk ;w; dan is de kat namelijk albino... - niet bewerkte foto (kat met rode ogen):
|
|
| |
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 11:41 | |
| - Foxfire schreef:
- Ik was het ook niet!
Rode ogen is btw wel mogelijk ;w; dan is de kat namelijk albino...
- niet bewerkte foto (kat met rode ogen):
True, maar de meeste katten met rode ogen hier zijn absoluut geen albino's c': |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 11:41 | |
| @Lolo; Klopt. De Alexandria mutatie waar Annie last van heeft, is ook een soort van albino. Ze hebben dan een blekere huid, wat je door haar vacht niet zo zeer ziet, en ze zijn meer immuun voor voor ziektes :'D
En nu heeft Annie ook een nieuwe sig <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 11:42 | |
| Q, er staat wel heel duidelijk in de regels dat paarse ogen niet mogen, omdat we dan ook snel andere ookleuren die hoogst onwaarschijnlijk of onmogelijk zijn gaan krijgen. Ik ga je dus toch vragen het te veranderen :')
Reacties graag in pm hierop ^^
En hello guys (: |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 11:44 | |
| Leuke is dat het niet zwart/wit in de regels staan, and yes i've checked it.
But fine, ik zal maar niet weer gaan discussiëren over de regels. *sigh*
Ik verander het wel weer terug ...
En dan moeten jullie misschien ook eens regels in gaan zetten ivm mutaties in de genen, aangezien het gewoon een mutatie is... |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 11:46 | |
| zooowh ook weer even gepost op de badger fight
Edit: Rode ogen zijn geaccepteerd omdat deze heel lang geleden al gebruikt worden en we dit niet meer kunnen afschaffen maar paarse (dan neem ik aan vol rood paarse ogen) zijn niet toegestaan. Daarnaast is het niet te bedoeling om met een moderator in het onzin topic te gaan discussiëren. Als je je mening nog wil uiten kan dit via Pm. Verdere opmerkingen over dit onderwerp dan ook via pm bespreken zodat we het onzin topic leuk kunnen houden.
mvg Mim
|
|
| |
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:06 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:13 | |
| Ughhh heb de neiging om een Windclan kitten aan te maken. Maar het mag niet van mezelf. ;-; |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:16 | |
| Goedemorgen :'D Ik mot Ghost weer eens bijposten, maar kheb geen zin. |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:26 | |
| Bijna pauze, eindelijk even naar buiten =) |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:28 | |
| Door Juno heb ik dat "You are a pirate" liedje in mijn hoofd ;-; |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:45 | |
| Ugh, ik ben mijn mobiel gisteren verloren. Hij is dan wel terecht, maar de condocteur heeft 'm in Leeuwarden bij de Arriva Store neer gelegd, terwijl ik in Sneek woon en geen geld heb om zo even daarnaar toe te reizen. M'n ov-kaart en alles zit namelijk ook bij mijn mobiel er in. |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:47 | |
| Naww Nath dat is echt heel stom. Kan je anders niet vragen of iemand je wil brengen of hem voor je wil ophalen? |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:49 | |
| Ja, dat gaat een vriendin ook voor me doen, maar ze is nu al in Leeuwarden en ik heb haar geen briefje kunnen geven met handtekening en al dat ze het kan doen. Wel FB berichtje met de complete inhoud er in beschreven.. maar ik mis nu wel Wiskunde vandaag ;w; |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:51 | |
| ugh, mijn hond verstoord me de hele tijd met leren en nu kom ik niet meer in de 'leermodus'. |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:53 | |
| @Nath, Wel fijn dat het is opgelost! Hopelijk geven ze het wel aan haar. Anders kan ze je ook nog bellen of zoiets? @Lolo, Hetzelfde hier, alleen dan met een kat. x3 Ik ga gewoon even een pauze inlassen en een topicje maken met deze gast. |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 okt 2015 - 12:58 | |
| Nope, je kan ze niet bellen, niet naar de exacte locatie, wel algemeen nummer, maar dat had ik net al gedaan en heeft niets geholpen. Dus nu gewoon hopen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|