|
| [SC x Twoleg Place] Irresistible | |
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: [SC x Twoleg Place] Irresistible wo 4 nov 2015 - 20:18 | |
|
"Oh ja, ik ben ook zo hot," Ze voelde een staart om haar heen krullen. "Zeker," Lachte Yu, al vroeg ze zich af of ze het zelf meende of niet. "Voel je vrij om jezelf is op te komen warmen, hoor." De stem klonk weer serieuzer. Als het zo door ging had ze Foxfire nooit meer nodig, want ze het verschrikkelijk warm nu. Hoe kon de poes zoiets zo serieus zeggen? Ze voelde een emotie die ze niet vaak voelde; schaamte. Ze had geen idee hoe ze hier op moest reageren. Uiteindelijk begroef ze haar kop in de vacht van de rode kattin. "Dat zou ik heef fijn vinden." Sprak ze, even serieus als de shadowclanner. Er waren zo veel dingen die ze kon en wilde zeggen, maar ze kon simpelweg haar mond niet in actie brengen. Alles bleef hangen in haar keel. Ze keek de ander aan, hopend zo iets duidelijk te maken. Ugh, dit was beschamend
|
| | |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: [SC x Twoleg Place] Irresistible wo 4 nov 2015 - 20:18 | |
|
"Oh ja, ik ben ook zo hot," Ze voelde een staart om haar heen krullen. "Zeker," Lachte Yu, al vroeg ze zich af of ze het zelf meende of niet. "Voel je vrij om jezelf is op te komen warmen, hoor." De stem klonk weer serieuzer. Als het zo door ging had ze Foxfire nooit meer nodig, want ze het verschrikkelijk warm nu. Hoe kon de poes zoiets zo serieus zeggen? Ze voelde een emotie die ze niet vaak voelde; schaamte. Ze had geen idee hoe ze hier op moest reageren. Uiteindelijk begroef ze haar kop in de vacht van de rode kattin. "Dat zou ik heef fijn vinden." Sprak ze, even serieus als de shadowclanner. Er waren zo veel dingen die ze kon en wilde zeggen, maar ze kon simpelweg haar mond niet in actie brengen. Alles bleef hangen in haar keel. Ze keek de ander aan, hopend zo iets duidelijk te maken. Ugh, dit was beschamend
|
| | | Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: [SC x Twoleg Place] Irresistible za 21 nov 2015 - 19:40 | |
| Voor een tijdje kwam er geen reactie en even was Fox bang dat ze iets verkeerd gezegd had. Haar hartje begon sneller te kloppen. Shit, had ze het zojuist helemaal verpest met haar domme woorden? Maar de zwart-witte kattin reageerde toen door haar kop in de vacht van haar te begraven. Een glimlach kwam op Foxfire d'r gezicht. "Dat zou ik heef fijn vinden." miauwde Yu tegen haar en de warrior glimlachte nog breder. "Mooi," fluisterde zachtjes waarna haar gele ogen de groene van Yu opzochten. Deze keek haar aan en Fox boog naar voren, waarbij ze haar neusje teder tegen die van de ander duwde.
|
| | | | Onderwerp: Re: [SC x Twoleg Place] Irresistible | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |