Algemene Onzin Topic - Pagina 48

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 9:11

Daar heb ik geen bevestiging op gehad! Moet even kijken wat het plan is, want ik wil er wel een keertje gaan kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 9:15

Goeiemoregen! #eerstetweeuurvrij ehehehee
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 9:17

@Kiki: Ja, dat zal ik wel snel doen dan inderdaad!
@Evy: Goedemorgen :3
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 9:37

Mornonggg
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:06

Omg omg ze willen mij heel graag aannemen op de renstal. Ik mag zaterdag de hele dag meelopen om te kijken hoe ik het vind.
Ik raak een beetje in de stress nu. Ik zit echt te dubben wat ik moet XD. Dit is echt altijd mijn droombaan geweest, maar als ik een tijd weg moet als we op concours gaan dan zit mijn vriend alleen thuis en moet hij ook voor mijn paarden zorgen... Al staat hij helemaal achter mij en zegt ook je moet het gewoon doen.
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:07

Crescentkit schreef:
Nath!
Wat heb je gedaan?! :c
https://www.warriorcatsnl.com/t25825p90-now-its-time-to-say-goodbye-to-the-things-we-loved-and-the-innocence-of-youth-badger-fight
Thehehe, sorryy.
Thrush heeft de nacht niet overleeft.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:09

Doe het Juul. Je kan altijd ng na een aantal jaar stoppen als je echt teveel weg bent geweest voor je gevoel. Dit is een mooie kans toch. K zou ervoor gaan.
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:10

Ja, zo kans krijg je maar één keer in je leven.
Je hebt daar ook wel gelijk in. Ik zit mijzelf dan ook gewoon wat in de weg XD .
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:11

Ga ervoor! Staat goed op je CV en als je je droombaan in je schoot geworpen krijgt moet je er ook echt voor gaan! Super dat je vriend je zo steunt c:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:13

Ik heb voor een studie gekozen met risico's. Ik wil naar het buitenland later voor projecten, terwijl ik echt t persoon ben dat t liefst zekerheid heeft en dat soort dingen heel eng vind. Maar ik weet gewoon dat als ik het niet doe, ik er altijd spijt van ga hebben, net als die stage die ik wil gaan doen. Super eng allemaal, ik was zelfs bereid gewoon alleen te gaan, want anders blijf ik hier hangen.
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:15

Ja, ik ben zelf ook enorm van het zekerheid en thuisblijven waar ik alles ken. Toch denk ik dat ik ooit door die sleur heen moet en een keertje ergens ver weg moet gaan. Ik weet niet, ik vind reizen heel leuk maar ook heel eng. Vreemde taal, vreemde mensen.. het is allemaal een beetje.. meh :"D
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:16

Zulke dingen zijn ook eng. Ik ben eigenlijk ook gewoon bang, mijn Engels is ook niet perfect en we zullen veel in het buitenland zitten zelfs bij de Atlantische oceaan zei ze. Maar dat is allemaal maar voor een paar dagen en voor de rest ben ik wel thuis natuurlijk. Ze betalen dan ook alles, je hotel en eten. Maar jullie hebben eigenlijk gewoon gelijk als het mij bevalt zaterdag moet ik het gewoon doen.
Het is ook alleen dat ik mijn collega's hier niet in de steek wil laten, maar het is wel mijn toekomst natuurlijk...
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:18

Gaaf Juul! Precies wat Waz zegt, je kan altijd nog stoppen als het echt niet blijkt te werken, maar dit is een geweldig aanbod wat je moet nemen als dat je droom is, zeker als je het er goed over gehad hebt met je vriend ^^
Ik kan je ook wel vertellen dat je als je een taal nodig hebt, je die in twee weken spreekt! Echt waar, het is niet normaal hoe snel je spul kan leren wat je nodig hebt om te overleven :') en je kan deze zorgen ook bespreken met je ouders en de aanbieder, want die snappen dat waarschijnlijk heel goed en kunnen je er goed mee helpen (:
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:22

Dankjewel allemaal!
Ik zal het ook nog bespreken met mijn moeder en een vriendin van mij, maar ik weet wel wat die gaan zeggen haha. Maar ik zal het ook met de renstal bespreken wat je zegt Emma. Dan weet ik ook meteen of ze daar voor open staan.
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:51

Moeders hebben altijd het beste advies, is uit mijn ervaring gebleken c:
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 10:53

Dat is ook zo. Ze kennen je het beste en hebben een bak aan levenservaring.
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 11:00

Roughpaw schreef:
Crescentkit schreef:
Nath!
https://www.warriorcatsnl.com/t25825p90-now-its-time-to-say-goodbye-to-the-things-we-loved-and-the-innocence-of-youth-badger-fight
Thehehe, sorryy.

Weeeh, nu kan Crescent nooit meer met onbekende papa praten. :c
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 11:08

Crescentkit schreef:
Roughpaw schreef:
Crescentkit schreef:
Nath!
Thehehe, sorryy.

:c hun zoektocht gaat niks opleveren
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 11:10

Zira schreef:
Crescentkit schreef:
Roughpaw schreef:
Crescentkit schreef:
Nath!
Thehehe, sorryy.

:c hun zoektocht gaat niks opleveren

Jaaaa ;-;
Wij moeten die zoektocht trouwens nog afmaken Lolootje.
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 11:15

Iemand die een gevecht met Howl aandurft?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 48 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: