|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:00 | |
| - Honeypaw. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Honeypaw. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Good girl
How's life by the way?? En Thistle x Little moeten ooit kits want ik heb daar al een aanmelding voor klaarliggen xD Moe, heel moe T^T Ik moet nog 3 boeken leren voor mn toets, heb donderdag een presentatie, moet dan ook een analyseverslag inleveren waar ik al 3 dagen aan bezig ben. Vandaag ook nog te horen gekregen dat mn oma op de operatietafel ligt omdat ze haar heup gebroken heeft, dus tja :/ Oh das niet cool nee *hug* Die presentatie ga je rocken, dat weet ik gewoon ;') Waar moet je hem over houden? En is de stof een beetje interessant, want dat maakt het vaak al een stuk makkelijker :') Hahah, ik hoef de presentatie gelukkig niet zelf te houden, twee van mn teamgenoten gaan dat doen. De presentatie zelf gaat over ons onderzoek naar een oplossing voor sedentaire gedrag. Of te wel, het feit dat mensen te veel en te lang zitten en daardoor een kans van 40% hebben om sneller dood te gaan. Oh moooi! Dat valt alweer mee! *kijkt naar stoel* *merkt dat ze zit* wow, optimisme much xD Well, ik ga eten guys, see y'all later! |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:01 | |
| Ik ben aan het twijfelen of ik me ook zou aanmelden ;w; Heb nu echt de nood aan een gewelddadige kater en de naam Sabreclaw past daar perfect bij :') Sabrekit klinkt leuk dus... Oh help D: wanneer is dat kittenseizoen nou voorbijhijjj |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:02 | |
| @Chi; Doe mee <3 Sabre en Stone worden dan de perfecte grove broer/zus combi :'D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:05 | |
| Ik wil hier iets actiefs doen (a.k.a. posten) maar ben bang dat ik niet actief kan blijven en de personen met wie ik topics heb teleurstel. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:13 | |
| Ik zal er nog eens over nadenken :') Ik geef toe dat ik Little en Tall op dit moment ook schattig vind xD |
|
| |
Svoof 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:14 | |
| Lmao ze heeft Tall nooit ontmoet, maar tot nu toe vindt ze bijna niemand lief of aardig O:-) |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:14 | |
| Do it >:'3 hehe aanmeldingen yaay Ik ship Little x Tall diehard. <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:23 | |
| Om de een of de andere reden word ik altijd enorm happy na een fight met mn ma xD
#Langlevedelogica
Stiekem zou Sinclaw dat topic nu zo heel droog moeten binnenspringen en echt zo heel de mood verpesten.
Of iemand moest zo heel plots een scheet laten (A) xD @Daan, Ik zal er nog over nadenken (A) Morgen begint school weer en dan heb ik t weer drukker c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:27 | |
| God, als mijn berekeningen van genetica nog kloppen zijn de kittens van Arcanewish 75% ShC, 16.6% Rogue en 8.3% Windclan :') |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:32 | |
| - Littlestream schreef:
- Ik zal er nog eens over nadenken :')
Ik geef toe dat ik Little en Tall op dit moment ook schattig vind xD YOURE GODDAMN RIGHT x 8000 |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:35 | |
| Arcanewish is 25% ShadowClan, 25% WindClan, 50% Rogue 12.5% - 12.5% - 25% Willowdawn is 100% ShadowClan - 50%
Kittens zijn dus: 50% + 12.5% = 62.5% ShadowClan 12.5% WindClan 25% Rogue |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:37 | |
| - Arcanewish schreef:
- Arcanewish is 25% ShadowClan, 25% WindClan, 50% Rogue
12.5% - 12.5% - 25% Willowdawn is 100% ShadowClan - 50%
Kittens zijn dus: 50% + 12.5% = 62.5% ShadowClan 12.5% WindClan 25% Rogue Ah, ik zat dus toch ergens verkeerd x'D Volgende keer een blaadje erbij halen en 't niet uit mn kop proberen te doen xDMerci (A) |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:39 | |
| Hihi was wel benieuwd x3 en dat terwijl ik normaal een hell ben ik rekenen x3 *proud* |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:47 | |
| |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:53 | |
| Ik heb ideeën. Thanks Scorch Trials xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 18:54 | |
| Aanmelding is af, nu eten en vanavond maar gaan leren -sigh- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 19:01 | |
| Ik ga me toch niet aanmelden. Zelfde reden als bij bright en polar (A) + ik heb het te druk met ncis kijken xD |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 19:04 | |
| Amg NCIS <3 crime serie lover hiero |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 19:08 | |
| Ncis is life, daar kan je inderdaad wel een kitten aanmelding voor missen xD
EN CHI! How dare you make it be cute als ik er niet ben om meteen te reageren?! *briest* Fine, dan reageer ik nu wel |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 19:09 | |
| Zolang ik maar niet weer de twintigste ben! :C -glare- En NCIS is idd life<3 Ik zou n moord plegen om eens met Michael Weatherly te mogen praten |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|