Algemene Onzin Topic - Pagina 38



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Echopaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:20

Daan, kind, waarom doe je dit.

Man ik was op tumblr en d'r waren awesome Natasha Romanoff gifs en toen dacht spotify; ik zet Six shooter op. Damn dat was perfect xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:21

of twee, of drie, overleggen met familie en je vriend, dit zijn belangrijke beslissingen en dat snapt de aanbieder ook ;') Ik zou alle tijd nemen die je nodig hebt, als ze je echt willen wachten ze wel ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:22

Tallshadow schreef:
of twee, of drie, overleggen met familie en je vriend, dit zijn belangrijke beslissingen en dat snapt de aanbieder ook ;') Ik zou alle tijd nemen die je nodig hebt, als ze je echt willen wachten ze wel ^^

Dankjewel Emz :3 !
Vanavond komt er een vriendin van mij hier, dus dan kan ik er ook met haar over praten gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flush
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
M
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flush
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:23

Flushiee <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:34

Mensen, help me eventjes.

[0]Lilyflower - A small she-cat with a loving and caring personality, thinks there's no evil in the world and has a weak spot for kittens.
[0]Stonetrap - A robust tom who wants to protect others but isn't afraid to fight or even kill. His motto is "I like my enemies how I like my weapons, heavy and metal!"

Is voor Arcane's kitten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:35

Honeypaw. schreef:
Mensen, help me eventjes.

[0]Lilyflower - A small she-cat with a loving and caring personality, thinks there's no evil in the world and has a weak spot for kittens.
[1]Stonetrap - A robust tom who wants to protect others but isn't afraid to fight or even kill. His motto is "I like my enemies how I like my weapons, heavy and metal!"

Is voor Arcane's kitten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:35

Echopaw schreef:
Honeypaw. schreef:
Mensen, help me eventjes.

[0]Lilyflower - A small she-cat with a loving and caring personality, thinks there's no evil in the world and has a weak spot for kittens.
[1]Stonetrap - A robust tom who wants to protect others but isn't afraid to fight or even kill. His motto is "I like my enemies how I like my weapons, heavy and metal!"

Is voor Arcane's kitten xD

Maak het een poes en Stonetrap is epic >3 Er zijn al zoveel zwakke poezen en harde toms, een harde poes is what we need!
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:36

Tallshadow schreef:
Echopaw schreef:
Honeypaw. schreef:
Mensen, help me eventjes.

[0]Lilyflower - A small she-cat with a loving and caring personality, thinks there's no evil in the world and has a weak spot for kittens.
[1]Stonetrap - A robust tom who wants to protect others but isn't afraid to fight or even kill. His motto is "I like my enemies how I like my weapons, heavy and metal!"

Is voor Arcane's kitten xD

Maak het een poes en Stonetrap is epic >3 Er zijn al zoveel zwakke poezen en harde toms, een harde poes is what we need!

But thís and a she-cat doesn't work T^T:

That's my problem xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:37

Honeypaw. schreef:
Tallshadow schreef:
Echopaw schreef:
Honeypaw. schreef:
Mensen, help me eventjes.

[0]Lilyflower - A small she-cat with a loving and caring personality, thinks there's no evil in the world and has a weak spot for kittens.
[1]Stonetrap - A robust tom who wants to protect others but isn't afraid to fight or even kill. His motto is "I like my enemies how I like my weapons, heavy and metal!"

Is voor Arcane's kitten xD

Maak het een poes en Stonetrap is epic >3 Er zijn al zoveel zwakke poezen en harde toms, een harde poes is what we need!

But thís and a she-cat doesn't work T^T:

That's my problem xD

Q?! *ontzet gezicht* waar is je imagination?! Laat iedereen juist versteld staan door de epicness van vrouwen! Het kan wel degelijk, het enige wat je stopt, is jezelf >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Furzekit'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
Dani(banani)
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Furzekit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:38

https://www.warriorcatsnl.com/t26546-the-big-escape-open
Soof? Niet dapper genoeg? Pfft, ik ga nu reageren ook. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:38

Tallshadow schreef:
Honeypaw. schreef:
Tallshadow schreef:
Echopaw schreef:
Honeypaw. schreef:
Mensen, help me eventjes.

[0]Lilyflower - A small she-cat with a loving and caring personality, thinks there's no evil in the world and has a weak spot for kittens.
[1]Stonetrap - A robust tom who wants to protect others but isn't afraid to fight or even kill. His motto is "I like my enemies how I like my weapons, heavy and metal!"

Is voor Arcane's kitten xD

Maak het een poes en Stonetrap is epic >3 Er zijn al zoveel zwakke poezen en harde toms, een harde poes is what we need!

But thís and a she-cat doesn't work T^T:

That's my problem xD

Q?! *ontzet gezicht* waar is je imagination?! Laat iedereen juist versteld staan door de epicness van vrouwen! Het kan wel degelijk, het enige wat je stopt, is jezelf >3

My imagination kinda disappeared with my schoolwork T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:39

Honeypaw. schreef:
Tallshadow schreef:
Honeypaw. schreef:
Tallshadow schreef:
Echopaw schreef:
Honeypaw. schreef:
Mensen, help me eventjes.

[0]Lilyflower - A small she-cat with a loving and caring personality, thinks there's no evil in the world and has a weak spot for kittens.
[1]Stonetrap - A robust tom who wants to protect others but isn't afraid to fight or even kill. His motto is "I like my enemies how I like my weapons, heavy and metal!"

Is voor Arcane's kitten xD

Maak het een poes en Stonetrap is epic >3 Er zijn al zoveel zwakke poezen en harde toms, een harde poes is what we need!

But thís and a she-cat doesn't work T^T:

That's my problem xD

Q?! *ontzet gezicht* waar is je imagination?! Laat iedereen juist versteld staan door de epicness van vrouwen! Het kan wel degelijk, het enige wat je stopt, is jezelf >3

My imagination kinda disappeared with my schoolwork T^T
Time to find it! Er zijn genoeg badass women! Nihal doet me erg denken aan die kit die je beschrijft (eigenlijk andersom maar ik ben te lui de zin te veranderen), zoek maar eens op >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:41

-tikt vingers tegen elkaar en kijkt omlaag-

Oké, goed dan. I'll follow you, a great master
Terug naar boven Ga naar beneden
Reedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
Svoof
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons
Gender:
Rank:
Reedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:41

@Dani
Ohmygod jij leest Reed's hersenspinsels ook echt haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:42

Good girl Razz
How's life by the way?? En Thistle x Little moeten ooit kits want ik heb daar al een aanmelding voor klaarliggen xD

Soof, everybody does.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:48

Tallshadow schreef:
Good girl Razz
How's life by the way?? En Thistle x Little moeten ooit kits want ik heb daar al een aanmelding voor klaarliggen xD

Moe, heel moe T^T
Ik moet nog 3 boeken leren voor mn toets, heb donderdag een presentatie, moet dan ook een analyseverslag inleveren waar ik al 3 dagen aan bezig ben.
Vandaag ook nog te horen gekregen dat mn oma op de operatietafel ligt omdat ze haar heup gebroken heeft, dus tja :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:48

Yup iedereen Soof. Ghehe x3
Ik kan ook reageren met Furze? Of moet er Creed action zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Reedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
Svoof
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons
Gender:
Rank:
Reedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:49

Jij kiest maar O:-)

Oh dat is dan niet heel handig als ze een hekel krijgt aan iemand :0 Tall O:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:51

Honeypaw. schreef:
Tallshadow schreef:
Good girl Razz
How's life by the way?? En Thistle x Little moeten ooit kits want ik heb daar al een aanmelding voor klaarliggen xD

Moe, heel moe T^T
Ik moet nog 3 boeken leren voor mn toets, heb donderdag een presentatie, moet dan ook een analyseverslag inleveren waar ik al 3 dagen aan bezig ben.
Vandaag ook nog te horen gekregen dat mn oma op de operatietafel ligt omdat ze haar heup gebroken heeft, dus tja :/

Oh das niet cool nee *hug* Die presentatie ga je rocken, dat weet ik gewoon ;') Waar moet je hem over houden? En is de stof een beetje interessant, want dat maakt het vaak al een stuk makkelijker :')


Soof, wait what?! Ze kan niet nu al een hekel aan hem hebben D: *gaat grondig alles opnieuw lezen op zoek naar hints* Dat mag niet, hij is lief geweest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:53

Tallshadow schreef:
Honeypaw. schreef:
Tallshadow schreef:
Good girl Razz
How's life by the way?? En Thistle x Little moeten ooit kits want ik heb daar al een aanmelding voor klaarliggen xD

Moe, heel moe T^T
Ik moet nog 3 boeken leren voor mn toets, heb donderdag een presentatie, moet dan ook een analyseverslag inleveren waar ik al 3 dagen aan bezig ben.
Vandaag ook nog te horen gekregen dat mn oma op de operatietafel ligt omdat ze haar heup gebroken heeft, dus tja :/

Oh das niet cool nee *hug* Die presentatie ga je rocken, dat weet ik gewoon ;') Waar moet je hem over houden? En is de stof een beetje interessant, want dat maakt het vaak al een stuk makkelijker :')

Hahah, ik hoef de presentatie gelukkig niet zelf te houden, twee van mn teamgenoten gaan dat doen.
De presentatie zelf gaat over ons onderzoek naar een oplossing voor sedentaire gedrag. Of te wel, het feit dat mensen te veel en te lang zitten en daardoor een kans van 40% hebben om sneller dood te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: