|
|
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 17:20 | |
| Daan, kind, waarom doe je dit.
Man ik was op tumblr en d'r waren awesome Natasha Romanoff gifs en toen dacht spotify; ik zet Six shooter op. Damn dat was perfect xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 17:22 | |
| - Tallshadow schreef:
- of twee, of drie, overleggen met familie en je vriend, dit zijn belangrijke beslissingen en dat snapt de aanbieder ook ;') Ik zou alle tijd nemen die je nodig hebt, als ze je echt willen wachten ze wel ^^
Dankjewel Emz :3 ! Vanavond komt er een vriendin van mij hier, dus dan kan ik er ook met haar over praten gelukkig. I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
M 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 17:23 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 17:35 | |
| - Honeypaw. schreef:
- Mensen, help me eventjes.
[0]Lilyflower - A small she-cat with a loving and caring personality, thinks there's no evil in the world and has a weak spot for kittens. [1]Stonetrap - A robust tom who wants to protect others but isn't afraid to fight or even kill. His motto is "I like my enemies how I like my weapons, heavy and metal!"
Is voor Arcane's kitten xD |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Svoof 152 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 17:42 | |
| Good girl How's life by the way?? En Thistle x Little moeten ooit kits want ik heb daar al een aanmelding voor klaarliggen xD Soof, everybody does. - #Awesome:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 17:48 | |
| - Tallshadow schreef:
- Good girl
How's life by the way?? En Thistle x Little moeten ooit kits want ik heb daar al een aanmelding voor klaarliggen xD Moe, heel moe T^T Ik moet nog 3 boeken leren voor mn toets, heb donderdag een presentatie, moet dan ook een analyseverslag inleveren waar ik al 3 dagen aan bezig ben. Vandaag ook nog te horen gekregen dat mn oma op de operatietafel ligt omdat ze haar heup gebroken heeft, dus tja :/ I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 17:48 | |
| Yup iedereen Soof. Ghehe x3 Ik kan ook reageren met Furze? Of moet er Creed action zijn? |
|
| |
Svoof 152 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 sep 2015 - 17:53 | |
| - Tallshadow schreef:
- Honeypaw. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Good girl
How's life by the way?? En Thistle x Little moeten ooit kits want ik heb daar al een aanmelding voor klaarliggen xD Moe, heel moe T^T Ik moet nog 3 boeken leren voor mn toets, heb donderdag een presentatie, moet dan ook een analyseverslag inleveren waar ik al 3 dagen aan bezig ben. Vandaag ook nog te horen gekregen dat mn oma op de operatietafel ligt omdat ze haar heup gebroken heeft, dus tja :/ Oh das niet cool nee *hug* Die presentatie ga je rocken, dat weet ik gewoon ;') Waar moet je hem over houden? En is de stof een beetje interessant, want dat maakt het vaak al een stuk makkelijker :') Hahah, ik hoef de presentatie gelukkig niet zelf te houden, twee van mn teamgenoten gaan dat doen. De presentatie zelf gaat over ons onderzoek naar een oplossing voor sedentaire gedrag. Of te wel, het feit dat mensen te veel en te lang zitten en daardoor een kans van 40% hebben om sneller dood te gaan. I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|