| Why have you do this to me? | Draco | |
|
|
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco ma 21 sep 2015 - 19:38 | |
| Met al haar engergie sprintte ze terug waar ze zonet had geslapen, daar liet ze zich uitgeput op de grond vallen, hijgend legde ze het stuk eten neer. Maar haar poot voelde ze aan haar oor, auw! Het was nog dieper dan ze dacht, dat zou een behoorlijke litteken worden. Ze bekeek haar poot die nu ook onder had bloed zat, agh.. Ze likte het schoon an haalde het nog een paar keer over haar oor heen zodat het niet ging ontstekken. Ze sloeg even later haar staart om haar middel heen en keek hoe de witte kater naar haar toe rende, bloed kleefde aan zijn witte pluizge poten. Zo te zien had hij de twoleg aardig was krassen gegund. "Sorry ik was te langzaam" lachde ze, "Maar ik bad dit wel mee kunnen nemen" en wees met haar staart naar het stuk vlees. |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco ma 21 sep 2015 - 20:27 | |
| Hij zuchtte toen hij de wond van Brokenfeeling zag. Het bloedde en was vrij diep. Toch verdween zijn grijns niet. 'Dat was fantastisch!' Hij lachtte toen hij in de verte de twoleg boos hoorde roepen. 'Dit moeten we vaker doen.' Zijn bebloedde poten deden er niet zo toe, het zag er best cool uit. 'Hier' hij schoof wat spinnenweb naar de poes toe. Hij herinderde zich vaag dat het bloed tegenhield. Geduldig plaatste hij het draad op haar oor en keek tevreden toe. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco ma 21 sep 2015 - 21:09 | |
| "zeker!" snorde ze, ondanks dat ze een litteken nu had. Had ze toch weer dat gevoel dat ze plezier had, ze schoof de stuk vlees naar Draco toe toen hij spinrag aan haar gaf voor haar oor, zachtjes drukte ze het tegen haar diepe wond aan. "Neem jij maar de eerste happen" mompelde ze, toen ze druk bezig was om het bloeden te stoppen. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco di 22 sep 2015 - 14:24 | |
| Hij bestudeerde het vlees even. Soms wees de heerlijke geur erop dat de twolegs er iets mee hadden gedaan. Dit leek nu gelukkig niet het geval. De jonge kater nam een smakelijke hap en kauwde er luid op. 'Dit spwul is gweldiwg.' Er was genoeg voor beide en hij nam snel nog een hap. De korte trip naar het nest was het zeker waard geweest met dit als beloning. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco wo 23 sep 2015 - 15:09 | |
| 'Dit spwul is gweldiwg.' ze keek de kater aan maar was nog steeds bezig om de spinrag op haar oor te leggen, ze zuchtte diep nadat het haar eindelijk was gelukt. Ze kroop wat dichterbij Draco zodat ze bij get stuk vlees kon, ze opende haar bek en zette haar tanden krachtig in het vlees. Met haar poot er op gelegd kon ze gemakelijk er een groot stuk van af trekken. "Je hweb gewlijk!" en kauwde ze door zodat ze weer een stuk kon opeten, hongerig likte ze haar lippen toen ze klaar was met eten. "Dat smaakte goed zeg" snorde ze, en rolde een stukje om zodat ze op haar rug lag en haar buik open en bloot was. Agh, de kater zou haar toch niet aanvallen dus kon haar onbeschermde dikke buik laten rusten. "Dut moeten we vaker doen, dingen wat Bloodclanner doen." snorde ze, en sloeg met haar staart, waarom kon ze dit niet met Deathbite doen? Waarom wou hij niet met haar dingen doen voor de bloodclan? |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco wo 23 sep 2015 - 17:37 | |
| 'Ik heb awtijd wlijk' antwoorde hij met volle mond. Toen het eindelijk op was plofte hij naast Broken neer. Hij kreunde toen hij de grond hard raakte. 'Yeah.' Hij strekte zich uit. De zon stond hoog aan de hemel en scheen op hen neer. Zijn witte vacht begon op te warmen en hij sloot ontspannen zijn ogen. 'Ja, misschien kunnen we als je kittens geboren zijn ook naar clangebieden gaan. Ik heb allevier bezocht en het was perfect.' Op een of andere manier had hij nu in alle vier de clans vrienden. Hoe de witte kater het deed wist hij zelf ook niet. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco do 24 sep 2015 - 19:44 | |
| 'ik heb awtijd wlijk en plofte naast haar neer, ze genoot van de zon die nu nog op haar pels scheen en de warmte van Draco's vacht. Ja, misschien kunnen we als je kittens geboren zijn ook naar clangebieden gaan. Ik heb allevier bezocht en het was perfect.' ze draaide haar kop zodat ze de witte member aan kon kijken, "Ja klinkt goed, dan kunnen we samen hondentamden verdienen" grapte ze, dn gaf hem een kleine por. Ook al nam ze het serieus ze wou graag samen met Draco veel tanden verdienen zodat ze samen met hem in de beste Barn voor members kon slapen, en lekker de baas zijn. Het klink allemaal perfect, en snorrend dacht ze veder wat ze kon doen met hem als ze veel tanden aan hun halsbanden zou rinkelen. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco za 26 sep 2015 - 13:13 | |
| Draco merkte een vaag gezoem op. De witte kter wiebelde even met zijn oren maar besloot het toen te negeren. 'Ja, we worden de belangrijkste katten van het hele kamp.' Hij kon zichzelf al zien zitten. Staart keurig om zijn poten gevouwen, zijn glanzende witte vacht, en dan vlijmscherpe hondentanden. Katten zouden voor hem uit de weg gaan en hem met respect behandelen. Draco spinde bij het idee alleen al. Het luider wordende gezoem begon hem te irriteren. Hij keek naar Broken om te zien of zij het ook had opgemerkt. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco za 26 sep 2015 - 22:22 | |
| 'Ja, we worden de belangrijkste katten van het hele kamp.' een goedkeurend gesnor glimpte uit haar mond toen de kater ik droomde over dat ze een van de belenagrijkste katten konden worden, maar haad mooie droom werd gestoord door een irritante gezoem, geirriteerd zwiepte ze met haar staart en trok eventjes met haar oor. "Argg.. Hoor jij dat ook?" snoof ze, en staarde voorzich uit. Ze lag net zo lekker tegen draco aangerold maar sie rot beesten moesten het weer eens komen verpesten! |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco di 29 sep 2015 - 17:54 | |
| Het stelde hem gerust dat Broken het ook merkde. Hij was nog niet gek aan het woorden. Hij lachte bij die gedachte. Vroeger had hij wel eens gedaan alsof hij een stem in zijn hoofd had alleen om een poes te krijgen. Twee dagen later was vermoord door de commandant. Erg succesvol was het dus niet geweest. 'Misschien moeten we iets verhuizen.' Niet alle beesten hielden van een stel katten dat zomaar hun terriotorium binnendrong. 'Of afwachten?' Hij keek omhoog of hij de oorzaak kon spotten. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco di 29 sep 2015 - 18:01 | |
| Ze trok geirriteerd met haar oor toen de bij langs haar oor zoemde, 'Misschien moeten we jets verhuizen' ze rolde zodat ze weer op haar buik lag, soepel hees ze zich zelf omhoog zodat ze weer netjes op vier poten stond. 'of afwachhten?' ze schudde haar kop, "Ik ga liver verhuizen, dan bij deze zoemende rot beesten te zitten' grapte ze, en liep een stukje van de boom af. Nog steeds geirriteerd zwiepte ze met haar staart toen het gezoem nog steeds in haar oren klonk. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco di 29 sep 2015 - 18:08 | |
| Verhuizen werd het dan. Draco gaapte en hees zijn lichaam overeind. Hij volgde Broken loom maar het maakte geen verschil. Het gezoem leek zelfs een beetje luider te worden. Nu kon hij de beesten ook zien met hun geel-zwarte lichamen. 'Ehm....' Hij draaide zich om zodat hij een goed zicht had. 'Ligt het aan mij of zou het slim zijn om zo snel mogelijk weg te gaan.' Misschien was het het twoleg spul geweest dat hun nu zo aantrok. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco di 29 sep 2015 - 18:24 | |
| 'Ehm.. Ligt het aan mij if zou het slim zijn om zo snel mogelijk weg te gaan" ze draaide haar kop en opende haar mond om iets te zegen. Maar inplaats wat ze wou zegen, kwam er een pijnlijke schreeuw uit haar mond gesteoomd. Haar haren waren opgerezen toen een harde steek door haar flank ging. En door de schik had ze bekant een meter de lucht in gesprongen, "Goed plan!" riep ze en rende zo hard als ze kon weg van die vervelde *** beesten, vloekend en scheeuwent rende ze weg van de plek waar de bijen verbleven. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco za 3 okt 2015 - 11:27 | |
| Hij lachtte zacht. Draco wou Broken niet uitlachen maar het zag er gewoon te grappig uit. Ze begon te vloeken en schreeuwen terwijl ze wegrende. Toen een beest gevaarlijk dicht bij hem kwam besloot hij snel achter haar aan te gaan. Hij hoorde ze zoemen maar ze leken niet dichterbij te komen. Zacht hijgend kwam hij uiteindelijk naast Broken te rennen. 'Stop Broken ze zijn al weg.' Als ze door ging kon het gevaarlijk zijn voor zowel de kittens als Brokenfeeling zelf. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco za 3 okt 2015 - 11:37 | |
| Sneller en sneller sprinte ze over de vlakte heen, de droge grond maakte stofwolkjes en haar vacht zat in de war. De steek in haar flank deed nig steeds pijn, maar doordat Draco in eens naast haar rende werden haar gedachtens over de pijn weggegooid. 'Stop Borken ze zijn al weg' haar flank rees op en neer en haar kaken waren open om beter te kunnen adeemen. Maar lang hield ze het niet meer vol dus luisterde ze naar haar vriend. Langzaam kwam ze tot stilstand en hijgend liet ze zuch om haar kont vallen. "Die rot beesten" bromde ze uitgeput. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco za 3 okt 2015 - 11:43 | |
| Hij zette zijn nagels in het zand om zichzelf af te rennen zodat hij vlak na Broken tot stilstand kwam. Dit was een stuk minder mooie plek maar door gebrek aan bomen zouden hier ook geen irritante stekers zitten. 'Ja nogal' antwoordde hij zacht hijgend. 'Waar ben je gestoken?' Ze zouden sowieso voorzichtig moeten zijn nu. Ze hadden een te groot risico genomen. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco zo 4 okt 2015 - 8:54 | |
| Met een plof liet ze zich vallen en hijgde wat zachtjes, maar toen Draco vroeg waar ze gestoken was kwam haar aandacht voor de witte member terug. Ze draaide haar kop en wees met haar poot op haar flank. "Daar heeft die rot beest zijn stekel gelaten" snauwde ze, en begon de plek onhandig te lukken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Why have you do this to me? | Draco | |
| |
|
| |
|