We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
jaaaaa omg dat zou echt geweldig zijn want dan heeft Panther ook weer wat drama in zijn leven owo. al vind ik het nog steeds niet leuk dat Hurricane doodgaat. Meh. Maar dan zal ik zijn vader veranderen in Shadowspeaker, zodat het klopt dat ze halfbroers zijn?
Is goed, maar daarnaast denk ik ook aan Jinx. Want beide katten zijn goede opties. Misschien dat Jinx Hurricane's en Panther's geur ruikt en het ziet en dat hij misschien Panther zegt op te geven en hem dan ook met schuldgevoel weggaat?
ooh dat is ook wel cool ja ^^ maar we kunnen in ieder geval al een topic aanmaken, want Kip hoeft toch pas later pas te reageren als Hurricane eigenlijk al in het water ligt
Wacht, we zijn het belangerijkste vergeten: De reden van de zelfmoord. Want als ik het begrijp gaat een kat niet voor zijn lol verdrinken xD
In één woord; Brat.
Nee, daar zwaait Hurricane al met de pet ernaar xD Misschien dat Brat schuldgevoel krijgt maar nogsteeds met Ripa gaat omdat ze denkt dat het het beste is maar niet weet wat gevoel ze heeft (Dus ze krijgt schuldgevoel maar weet niet waarom) Daarnaast kan Hurricane zelfmoord plegen omdat hij denkt dat iedereen hem verlaten heeft en zich nutteloos voelt. En dan kan het in een storm gebeuren, hoe meer drama, hoe meer plezier xD
dit lijkt mij wel een cool idee? anders moet er ook nog een topic met brat ^^ En storm is altijd leuk xd
well brat zwaait er ook met de pet naar xD maar het kan wel zo zijn dat ze een gevoel krijgt en niet weet wat het is?
God damn San dat bedoel ik ook xD
heehee sowrry ;D
Brat mag daarop reageren maar pas later. Ik zeg wel wanneer
Sorry mijn reactie was overdreven. Ik zag het voorbij komen en wilde even snel weten hoe het plot nu prcies in elkaar stak en of Bleak mee kon doen. Alleen ik was onduidelijk. Dat even niet kunnen antwoorden kwam op het verkeerde moment bij me binnen. Sorry.
Sorry mijn reactie was overdreven. Ik zag het voorbij komen en wilde even snel weten hoe het plot nu prcies in elkaar stak en of Bleak mee kon doen. Alleen ik was onduidelijk. Dat even niet kunnen antwoorden kwam op het verkeerde moment bij me binnen. Sorry.
Weet je wat, jij mag Brat steunen of tenminste Hurri de schuld geven zodat zij zich niet schuldig voelt ofz However doe wat je wilt xD
Skyfeather-> Hurricane
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Maakt niet uit hoor Dorian ^^ ik snapte idd niet helemaal waar je het over had, 'k dacht dat je het tegen iemand anders had x3. maar sorry dat ik ook niet even gereageerd heb. Het is goed dat je het even zegt, want anders dan zat je misschien met een rotgevoel en dat willen we natuurlijk niet!