We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Omg topicje Brat x Hurricane is all I need maar heb zo erg geen tijd voor dat ;'(
Skyfeather-> Hurricane
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
... als je een moordenaar nodig hebt, dan heb ik genoeg accounts, al mag Hurricane niet vermoord worden tbh ;w; Maar dan heb ik als karakters die hem kunnen vermoorden wel Zira, Sour, Panthergrowl.. misschien nog wel meer waar ik nu niet op kom
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Ik denk niet dat ik hem ga laten vermoorden door Clangenoten. Eerder ga ik hem zelfmoord laten plegen. Wie stemt in hem tegen te houden? Of zal ik hem meteen al vermoorden zonder dat iemand erbij is?
Skyfeather-> Hurricane
Brat
Member
OOOOOH max, dan kan Panthergrowl hem eerst proberen van RC gebied af te jagen, maar dan weet Hurricane dat ze halfbroers zijn (?) en dat zegt tie dan voordat hij zelfmoord pleegt door zichzelf in de rivier te gooien en dan probeert Panther hem tegen te houden omdat hij heel lang geen familie heeft gehad maar Hurri springt tocch
DAT zou pas een plottwist zijn
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Ik denk niet dat ik hem ga laten vermoorden door Clangenoten. Eerder ga ik hem zelfmoord laten plegen. Wie stemt in hem tegen te houden? Of zal ik hem meteen al vermoorden zonder dat iemand erbij is?
Ik stem in om je tegen te houden, mar als je iemand anders wilt mag dat ook natuurlijk ^^
{Brokenfeeling}
~Theme & ...::
~Other::
~Broken Art::
Quietstep
Member
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Ik denk dat Zira's keuze de beste is. Dat Panther gewoon te zwak was om alleen een volwassen kat lichaam te dragen en dat iemand anders tegen hem zegt dat hij los moet laten omdat hij bijv. om Panthergrowl geeft en hem niet kwijt wilt (Kijkt naar Silvercloud of naar Sunbreeze) En dat hij hem dan met schuldgevoel loslaat en zichzelf niet vergeeft?
Maar als niemand een betere optie heeft dan kies ik voor deze
jaaaaa omg dat zou echt geweldig zijn want dan heeft Panther ook weer wat drama in zijn leven owo. al vind ik het nog steeds niet leuk dat Hurricane doodgaat. Meh. Maar dan zal ik zijn vader veranderen in Shadowspeaker, zodat het klopt dat ze halfbroers zijn?
0
Brat
Member
jaaaaa omg dat zou echt geweldig zijn want dan heeft Panther ook weer wat drama in zijn leven owo. al vind ik het nog steeds niet leuk dat Hurricane doodgaat. Meh. Maar dan zal ik zijn vader veranderen in Shadowspeaker, zodat het klopt dat ze halfbroers zijn?
Is goed, maar daarnaast denk ik ook aan Jinx. Want beide katten zijn goede opties. Misschien dat Jinx Hurricane's en Panther's geur ruikt en het ziet en dat hij misschien Panther zegt op te geven en hem dan ook met schuldgevoel weggaat?
Skyfeather-> Hurricane
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Is goed, maar daarnaast denk ik ook aan Jinx. Want beide katten zijn goede opties. Misschien dat Jinx Hurricane's en Panther's geur ruikt en het ziet en dat hij misschien Panther zegt op te geven en hem dan ook met schuldgevoel weggaat?
ooh dat is ook wel cool ja ^^ maar we kunnen in ieder geval al een topic aanmaken, want Kip hoeft toch pas later pas te reageren als Hurricane eigenlijk al in het water ligt