|
|
Do 751 Actief
| |
| |
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 13:52 | |
| - Sushi schreef:
- Swallowkit. schreef:
- Sushi schreef:
- Dan word het wachten op Swallow gezien Inner app is geworden xD
Tja, ze wordt volgende ceremonie app dus het duurt niet al te lang hehe ;3 Nog even wachten dan en dan mag je je topic maken >D Haha, Swallow krijgt een drukke agenda >3 Maar ik kan al een tijd niet wachten totdat ze Appie wordt, aangezien ik anders twee poezen uit TC heb die dan even oud zijn heheh cx Ben je eigenlijk nog een beetje actief met Snowblossom? *hint hint* |
|
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 13:57 | |
| Kijk nou, daar hebben we Fachi :'D |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 13:57 | |
| Ik weet nog dat jij er helemaal gek van was en toen ik hem kreeg had ik echt ze van, ja maar Chriss is weg ;-; Maakt niet uit we kunnen het altijd proberen xD
Ik ben helemaal niet actief met Snowblossom xD Maar ik ga zometeen wel weer even kijken waar ik op moet posten
Daarbij moet ik meer mensen die met inner een topicje wil dus wie wil? 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 13:58 | |
| Ik wil wel Inner x Echo, Tess ~! |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:00 | |
| Yess alright wie maakt? Ik moet alleen nog bij Canary posten met hem xD 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:01 | |
| Maak jij? Als ik begin worden topics meestal saai x'D |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
Do 751 Actief
| |
| |
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:05 | |
| Oeeh wat voor pizza
Geen Sushi dus Tessa, maybe Innerpaw?
Is goed Evy doe ik nadat ik op Canary gepost heeft 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:08 | |
| - Sushi schreef:
- Oeeh wat voor pizza
Geen Sushi dus Tessa, maybe Innerpaw?
Is goed Evy doe ik nadat ik op Canary gepost heeft Nee Shiver zou sterven gewoon als ze sushi zou ontmoeten xD Maak jij hem ga ik douchen, kom net uit het asiel :p - art:
- ::
|
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:09 | |
| Mhhh, ik zit echt te denken of ik Thyme z'n doodtopic ga aanmaken, of nog niet. :/ But, ik ga ffekes posten met Swallowke ;3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:11 | |
| - Roughpaw schreef:
- @Tess; we kunnen morgen sws wel even skypen, want het is indd lang geleden!
@Emma; Jaa, karate wordt inderdaad pretty serious, ik mag mezelf nu ook wel een wedstrijd vechter noemen. Ik doe mee aan elke wedstrijd die op mijn pad komt, ik doe elke examen voor karate die er aankomt dus ik moet door blijven gaan & ik vind het super leuk! Nu ook, ben nog bont en blauw van de training gisteravond en woensdagavond :') Wow, dat is inderdaad super serieus! Echt waanzinnig gaaf man, dan moet je er ook wel echt talent voor hebben, want lang niet iedereen haalt dat niveau of wel? Moet je ons inderdaad op de volgende meeting moves leren >3 Jullie spammers xD Eeuwen gezocht naar waar Nath's antwoord stond - #Awesome:
|
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:12 | |
| - Tallshadow schreef:
- Roughpaw schreef:
- @Tess; we kunnen morgen sws wel even skypen, want het is indd lang geleden!
@Emma; Jaa, karate wordt inderdaad pretty serious, ik mag mezelf nu ook wel een wedstrijd vechter noemen. Ik doe mee aan elke wedstrijd die op mijn pad komt, ik doe elke examen voor karate die er aankomt dus ik moet door blijven gaan & ik vind het super leuk! Nu ook, ben nog bont en blauw van de training gisteravond en woensdagavond :') Wow, dat is inderdaad super serieus! Echt waanzinnig gaaf man, dan moet je er ook wel echt talent voor hebben, want lang niet iedereen haalt dat niveau of wel? Moet je ons inderdaad op de volgende meeting moves leren >3
Jullie spammers xD Eeuwen gezocht naar waar Nath's antwoord stond Sorry not sorry Emma ;] |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:12 | |
| Aaah gefeliciteerd, wie heeft je geadopteerd? sorry dat moest even ik ga hem zo maken xD 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:17 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ga een eind weg jij Evy xD Had je trouwens al gepost?
Ben ik nu aan het doen ~! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|