|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:22 | |
| - Tallshadow schreef:
- Nice Evy (:
Iemand anders hier die ook opera luistert tijdens huiswerk maken, gewoon, zodat ik me niet weird voel xD je bent sowieso al weird hoef je die opera niet voor te luisteren! Oke nu echt douchen xD - art:
- ::
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:23 | |
| - Shiverthought schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nice Evy (:
Iemand anders hier die ook opera luistert tijdens huiswerk maken, gewoon, zodat ik me niet weird voel xD je bent sowieso al weird hoef je die opera niet voor te luisteren! Oke nu echt douchen xD Wow *tries not to feel offended* oke, not offended xD En heel veel coole mensen luisteren opera! Het helpt bovendien met m'n huiswerk (A) You go do that - #Awesome:
|
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:25 | |
| Wij zijn geen spammers Emma tssss
Tessa ooh thats sounds wonderfull I hope they give you a good home <3 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:31 | |
| Post iz done, Em (:
Antman is zo'n geniale film x'D |
|
| |
| |
| |
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:39 | |
| Nu Echo en Shiver Dan nog iemand voor Inertje? 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:46 | |
| meurp logo's bijwerken, zometeen naar mn oma en morgen aan schoolwerk werken <3 vanavond en morgenavond posten cuz I deserve dat shit |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:47 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:49 | |
| |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:50 | |
| @Tess, yeah had toch verteld dat die idioot van mn stagebegleider ineens naar me toe was gekomen, nu wil ie dat ik twee logo's verander -.- ach ik doe t maar en daarna lekker posten. Zou niet zo veel werk moeten zijn, hij krijgt gewoon de pdf's naar zn hoofd gesmeten en hij doet de rest maar lekker zelf xd Hoe laat moet je morgen werken btw? |
|
| |
Endria 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:50 | |
| Owl is nu bij gepost. Nu Gray en Canary nog, en dan een poging doen tot leren. Knowledge is knowing a tomato is a fruit Wisdom is not putting it in a fruit salad |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:51 | |
| - Tallshadow schreef:
- Yo Evy, ik ga zo posten, even m'n kaartjes afmaken ;D
&yess! Ik vond 'm hilarisch, ook de grap met het dubben van de stem was erg goed gevonden xD Ah, okay (; &Ja hahaha, ik heb me echt helemaal rot gelachen om die thomas de trein though :'D |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:53 | |
| - Emeraldtail schreef:
- Shiverthought schreef:
- Emeraldtail schreef:
- Ik wil een Riverclan account maar ik weet geen naam...
is er een voorvoegsel dat je mooi vind? Niet echt een voorkeur, vacht en oogkleur weet ik ook nog niet, karakter is lief, het wordt een poes. nagekeken of ze in gebruik zijn: Lovebug Hopesong niet nagekeken:
Runningbrook Darkwind Mistypool Thundertalon Blueriver Dewdrop Moonsong Skydancer - art:
- ::
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 14:53 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |