I'm sorry little lady



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I'm sorry little lady

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightningpaw'
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 16:46

Lightningpaw geeuwde en rekte zich even uit. Hij was net wakker geworden en was eigenlijk nog half aan het slapen. Hij stond op het liep richting de prooistapel. Hij pakte er een muisje van af en liep in de richting van, tja waar liep hij eigenlijk heen? Hij keek snel even om zich heen, maar hij vergat om naar beneden te kijken. Vervolgens botste hij tegen een klein iemand aan. "Sorry!" mompelde hij snel. Hij schudde zijn hoofd even en was nu klaar wakker. Hij keek om zich heen om te zien tegen wie hij aangelopen was, maar er was niemand?

Eerste post voor Bitterkit!





I'm sorry little lady  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
I'm sorry little lady  NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 0:16

De jonge poes stond fronzend naar de prooistapel te kijken. Ze had eigenlijk wel honger, en vond zichzelf zo langzamerhand te groot en te oud voor moedermelk. Het werd tijd dat ze haar eigen eten ging eten, en dit was haar kans. Al keek ze zo naar de prooien op de prooistapel, en ze vroeg zich af of ze die wel in haar eentje op kon. Daarbij moest er hier en daar heel wat geplukt worden. De beesten waren bedekt met veren en haren die haar niet echt heel lekker leken, en om nou met haar eten te gaan zitten spelen, vond ze ook geen fijn idee. Met een zucht wendde ze zich van de stapel af. Voor deze keer werd het dan toch moedermelk. In het proces van het draaien, kwam er echter een grotere gedaante recht op haar aflopen. Ze siste terwijl ze nog net wist om haar evenwicht te behouden. Met een furieuze blik keek ze op naar een grijze tabby. "Kijk eens uit zeg!" snauwde ze naar de oudere kat. Dat hij ouder was, betekende nog niet dat hij gewoon maar over haar heen kon lopen!


I'm sorry little lady  ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 19:09

"Kijk eens uit zeg!" snauwde een kitten stemmetje. O god, had hij nu serieus een kitten omver gelopen?! Een beetje geschrokken keek Lightningpaw naar beneden. Gelukkig ze is nog heel, dacht hij en hij zuchtte van opluchting. "Het spijt me." zei hij tegen de kitten. "Hoe kan ik het goed maken?" vroeg hij. Misschien kon hij de kitten een verhaaltje vertellen of een spelletje met haar spelen, alles om het goed te maken. Hij wilde namelijk niet op de kitten haar zwarte lijst komen te staan. Wacht, waar is mijn ontbijt eigenlijk gebleven? vroeg hij zich af. Hij keek even rond opzoek naar zijn muisje, die hij waarschijnlijk kwijt was geraakt in de botsing. Al snel had hij het muisje gevonden, die een staartlengte verderop terecht was gekomen. Hij pakte het diertje op en legde het voor zich neer. Zijn ontbijt moest nog maar even wachten, aangezien hij het eerst goed moest maken met de kitten. Hij vroeg zich af hoe het poesje eigenlijk heette. "Hoe heet je eigenlijk?" besloot hij dus maar te vragen.


I'm sorry little lady  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
I'm sorry little lady  NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 22:09

De kater leek geschrokken, maar voor Bitter was dat nog niet goed genoeg. Nogmaals bood hij zijn excuses aan en Bitter wist wel dat hij niet veel meer kon doen dan dat. Toch zou ze het wel onthouden. Ze keek de kater even van top tot teen na. Ze wist niet wie hij was, ze was ook nog maar een paar keer buiten de Nursery geweest, en niet elke kat bracht elke dag een bezoekje aan de Nursery. Er was dan ook vrij weinig te zien. De kater vroeg hoe hij het goed kon maken. Bitter keek even naar het muisje dat hij vervolgens opzocht. Een klein glimlachje verscheen rond haar lippen. Ze wist nu wel hoe hij het goed kon maken. "Ik wil graag een hapje van je muis," eiste ze. Als hij dat zou weigeren, kwam hij sowieso op haar blacklist te staan. En Bitter was nou niet bepaald soepel voor haar vijanden, niet dat ze die nu al had, maar goed. De kater vroeg haar naam. "Bitterkit. En wie ben jij?" Ze vond het zo'n onzin om ook nog te gaan vertellen wie haar moeder was, dat maakte toch niet uit? Ze was op zichzelf al heel wat.


I'm sorry little lady  ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimevr 11 sep 2015 - 21:00

"Ik wil graag een hapje van je muis," eiste de kitten. Lightningpaw keek even naar zijn muisje, ach waarom ook niet, dacht hij. Alleen hij wist niet of de kitten eigenlijk wel oud genoeg was om prooi te eten. Hij wilde het net aan haar gaan vragen toen de kitten vertelde hoe ze heette. "Bitterkit. En wie ben jij?" zei het poesje. Aha, Bitterkit dat was dus haar naam. "ik ben Lightningpaw." stelde hij zichzelf voor. "Maar je mag wel een hapje van mijn muis hoor, alleen mag je al prooi eten? Ik wil namelijk niet dat je ziek wordt." legde hij uit.

Sorry voor late reactie had het druk met school van de week.


I'm sorry little lady  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
I'm sorry little lady  NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimevr 11 sep 2015 - 21:38


Een tevreden grijnsje vormde zich rond de lippen van Bitterkit. Zo te zien zou ze krijgen wat ze wilde: een stukje van de prooi van de kater die zich voorgesteld had als Lightningpaw. De naam zei haar nog niet echt heel veel, maar ze was dan ook nog niet heel bekend met de katten buiten de Nursery. Dit was eigenlijk haar tweede keer buiten de Nursery, na de uitbundige rondleiding die ze van haar neef Lightkit had gekregen. De kater vroeg of ze al prooi mocht eten, wat Bitterkit zag als een belediging. "Ik ben oud genoeg!" snauwde ze naar de kater. "Ik ben het oudste van mijn nest," voegde ze aan zichzelf toe om haar argument te versterken. Al was ze nog steeds maar één maan oud. Toch voelde ze zich meer dan klaar om zelf prooi te eten.


I'm sorry little lady  ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 22:51

"Ik ben oud genoeg!" snauwde Bitterkit. Ow, nee, dacht Lightningpaw. Hij had een gevoelige snaar geraakt. "Ik ben het oudste van mijn nest," vervolgde de Bitterkit om haar argument te versterken. Lightningpaw wist niet wat hij moest doen. Hij zond een schietgebedje naar Starclan met de hoop dat er nu een Queen aan zou komen. Maar helaas er kwam geen Queen... "Ehh, oke dan." zei hij maar, nog steeds een beetje twijfelend. Hij pakte het muisje op en legde het voor Bitterkit neer. 'O dappere warrior Bittersweet, neem dit muisje aan als teken van mijn trouw aan u." zei hij met een plechtige stem terwijl hij boog voor Bitterkit.



I'm sorry little lady  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
*Moonkit*
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Pommeline
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
*Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimema 14 sep 2015 - 14:48

Verveeld speelde Moonkit met een mosbal in de nursery, na een tijdje werd ze het helemaal beu dus liep de kleine kitten naar buiten. Toen ze de nursery uit trippelde zag ze een apprentice buigen voor één van de andere kittens. 'Er moet ook voor mij gebogen worden!', dacht het witte kleintje trots en boos tegelijkertijd. Snel liep ze op de twee af en mauwde tegen de leerling: "Wil je ook voor mij buigen?!" Met glinsterende oogjes keek het Moon naar de kat. Zij was ook bijna apprentice, en dan zou ze alles willen weten over het territorium buiten hun kamp.

May i?



I'm sorry little lady  JjZtAkm
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit*
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
I'm sorry little lady  NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimema 14 sep 2015 - 20:26

De kater keek haar verstomd aan, en Bitterkit keek drie keer zo streng terug. Ze liet zich niet zo beledigen. Natuurlijk kon ze wel prooi eten, ze was groot en sterk. Ze was ervaren en volwassen. Tenminste, dat hoopte ze. Ze deed altijd zo hard haar best om volwassen over te komen, om serieus genomen te worden. Ze keek geduldig toe terwijl de kater weifelde, maar uiteindelijk toch het muisje voor haar neer legde. Daarbij zei hij iets wat haar deed smalen. "Bittersweet! Wat een mooie warriornaam!" kermde de jonge kattin uit. Zo wilde ze heten! Uit het niets leek al haar boosheid verdwenen, al waren haar manieren nog steeds aanwezig. Ze knikte dankbaar naar de kater voor haar. "Bedankt, Lightnightpaw," bedankte ze hem plechtig. Net toen ze een hap van de prooi wilde nemen, kwam Moonkit aanzetten. Zij wilde ook een buiging. Bitter keek haar even schaapachtig aan en verschoof haar blik toen vragend naar Lightningpaw, nieuwsgierig naar wat de oudere kater zou doen.


I'm sorry little lady  ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 17:23

"Bittersweet! Wat een mooie warriornaam!" zei Bitterkit enthousiast. De boosheid van Bitterkit was verdwenen en ze knikte dankbaar naar Lightningpaw. "Bedankt, Lightnightpaw," zei Bitterkit plechtig. "Graag gedaan, Bittersweet." zei hij, weer met een plechtige stem. Hij ging weer recht zitten en keek naar Bitterkit. Toen de kitten net een hap van de muis wou nemen kwam er een andere kitten aan huppelen. "Wil je ook voor mij buigen?!" vroeg de witte kitten met een glinstering in haar oogjes aan Lightningpaw. Ow god, was hij nu serieus een bediende geworden voor kittens? Hij zag dat Bitterkit hem vragend aankeek, die was waarschijnlijk nieuwsgierig naar wat hij zou gaan doen. Hij zuchtte en keek even naar de witte kitten. O, waarom ook niet, dacht hij. Hij liep naar de witte kitten toe en keek haar even aan. "Natuurlijk doe ik dat voor u." zei hij plechtig terwijl hij boog voor de kitten. Daarna ging hij weer recht zitten. "Wat kan ik veder nog voor jullie doen?" vroeg hij plechtig, aan de twee kittens.


I'm sorry little lady  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
*Moonkit*
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Pommeline
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
*Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 17:31

Nadat de apprentice voor haar had gebogen riep Moonkit opgetogen uit:"Yes! Yes!", en ze sprong een meter de lucht in van blijdschap. "Jij verdient ook een buiging," zei ze tegen de kater en boog voor hem. "Wat kan ik veder nog voor jullie doen?", vroeg de grijze kat alsof hij hun bediende was. "Niets hoor! Ik kan al goed alleen leven!" Trots stak ze haar kin in de lucht en zei daarna: "Ik ben Moonkit, wie zijn jullie?" Moon hield haar kopje scheef en ging zitten, ze stond nog steeds recht. Ze kende de andere kitten wel, maar alleen van ziens, ze had nog nooit echt tegen haar gesproken. Nog steeds de beide katten aankijken likte Moonkit haar voetje.



I'm sorry little lady  JjZtAkm
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit*
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
I'm sorry little lady  NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 18:12


Bitter werd helemaal vrolijk van de plechtige toon waarmee ze aangesproken werd. Het leek wel alsof ze een persoonlijke bediende had! Haar bediende boog vervolgens ook voor de andere kitten. Moonkit was een schattig, wit, wollig katje en haar hele gezicht lichtte op toen er voor haar gebogen werd. Bitter grinnikte en nam toen een hapje van de muis. Nog nooit had ze de smaak van vlees geproefd, en het smaakte haar voortreffelijk. Het was heerlijk mals, het was niet veel, maar de kitten stelde het wel op prijs. Haastig begon ze te kauwen en slikte het vervolgens door. Ze had nu helemaal geen moedermelk meer nodig: ze kon zelf prooi eten, zo volwassen was ze al. Moonkit vroeg vervolgens haar naam. "Ik ben Bitterkit," vertelde ze Moonkit met geheven kopje. Ze had Moonkit zo nu en dan gezien, maar het was redelijk druk in de Nursery en ze had nog niet met iedereen gesproken. Bitter nam haastig nog een hapje van de lekkere muis, maar wellicht was ze toch nog iets te jong om prooi te eten. Het stukje vlees schoot in haar luchtpijp en Bitter begon te hoesten. Ze kreeg geen lucht meer!


I'm sorry little lady  ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 14:06

"Yes! Yes!" riep de witte kitten opgetogen en ze sprong van blijdschap in de lucht. "Jij verdient ook een buiging," zei ze vervolgens en ze boog voor Lightningpaw. "Ahw, dank je wel." zei Lightningpaw met een grote glimlach op zijn gezicht. "Niets hoor! Ik kan al goed alleen leven!" antwoordde de witte kitten op Lightningpaw's vraag of hij nog iets voor haar kon doen. "Ik ben Moonkit, wie zijn jullie?" vroeg de witte kitten, die dus Moonkit heette. "Ik ben Lightningpaw." stelde Lightningpaw zichzelf voor. Toen Lightningpaw zag dat Bitterkit een hapje van de muis nam hoopte hij dat er niks verkeerd zou gaan en gelukkig ging alles goed. En het leek er ook op dat Bitterkit de muis heel erg lekker vond. Opgelucht zuchtte hij en glimlachte naar Bitterkit. "Ik ben Bitterkit," stelde Bitterkit haarzelf voor aan Moonkit. Daarna nam ze haastig nog een hapje van de muis, maar dat leek niet goed te gaan. Bitterkit begon namelijk te hoesten en het leek alsof ze geen lucht meer kreeg, het stukje vlees was in haar luchtpijp terecht gekomen! Lightningpaw's eerste reactie was een paniekaanval, maar toen bedacht hij zich dat hij rustig moest blijven en Bitterkit moest helpen. Hij dacht even na en kreeg toen een idee. Hij ging snel achter de hoestende kitten zitten. "Starclan, sta me bij." mompelde hij snel. Vervolgens gaf hij Bitterkit met zijn voorpoot een paar tikken op haar rug. De tikken waren niet heel hard, maar wel hard genoeg om het stukje vlees uit haar luchtpijp te krijgen.

Dokter Lightningpaw Very Happy


I'm sorry little lady  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
*Moonkit*
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Pommeline
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
*Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 16:13

Nadat de apprentice zich had voorgesteld als Lightningpaw en de kitten als Bitterkit, begon de kitten, Bitterkit, te hoesten. Ze had zich waarschijnlijk verslikt in een muis. "Oh nee! Wat moeten we doen?!", riep Moonkit. Ze zag Lightningpaw haar zachtjes, maar hard genoeg op de rug kloppen. Ze dacht dat dat niet genoeg was dus dacht Moon eventjes na. Plots wist ze het, toen ze een tijdje geleden, enkele manen eigenlijk, zich had verslikt in moedermelk werd ze gemasseerd op haar keel. "We moeten haar keel masseren!", beantwoordde ze haar eigen vraag. De kitten sprong naar Bitterkit en maakte ronde bewegingen op haar keel, ze hoopte dat het werkte. Met een bezorgde blik masseerde Moonkit verder. 'Oh Starclan!', bad ze.



I'm sorry little lady  JjZtAkm
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit*
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
I'm sorry little lady  NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 0:12

Paniekerig keek Bitterkit naar de oudere Apprentice, hopend dat hij wist wat hij nu moest doen. Ze begreep niet wat er aan de hand was. Ze probeerde te ademen zoals ze normaal deed, maar er leek geen lucht door haar luchtpijp te willen stromen. De poes begon wanhopig te hoesten in de hoop het stukje vlees uit haar keel te krijgen, maar het lukte niet. Elke hap adem die ze probeerde te nemen deed pijn en zorgde ervoor dat ze meer leek te stikken. Ze voelde langzaamaan een licht gevoel in haar kop opdoemen en piepende geluidjes kwamen uit haar mond. Uit het niets voelde ze klopjes op haar rug, en op de één of andere manier hielpen die om het stukje vlees haar keel uit te werken. Ze hoestte nog een aantal keer flink en vervolgens werd er ook op haar keel gedrukt. Het stukje muis schoot haar keel uit en Bitter nam flinke happen lucht. De kitten liet zich geschrokken op de grond vallen en haar oogjes begonnen te tranen. Ze had geen idee wat er zojuist gebeurd was, toch wist ze dat de andere twee katten haar gered hadden. "Be.. bedankt," mompelde ze ademloos. Ze kon het niet helpen, maar de grijze poes bleef doorgaan met snikken en de tranen stopten ook niet. Wat een vreselijke ervaring.


I'm sorry little lady  ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 21:02

"Oh nee! Wat moeten we doen?!" riep Moonkit geschrokken. "We moeten haar keel masseren!" beantwoordde Moonkit haar eigen vraag voordat Lightningpaw iets kon zeggen. Hem maakte het eigenlijk niet veel uit wat ze deed, als het maar werkte. Hij zag hoe Moonkit met haar pootjes Bitterkit's keel masseerde. Uiteindelijk bleken de klopjes die hij gaf en de massage van Moonkit te werken want Bitterkit hoestte nog een paar keer flink en vervolgens schoot het stukje muis uit haar keel. Lightningpaw zag hoe Bitterkit een paar flinke happen lucht nam en vervolgens geschrokken op de grond viel. "Be.. bedankt," mompelde Bitterkit ademloos. Vervolgens begon de grijze kitten te huilen. Lightningpaw begreep wel waarom, ze was net bijna gestikt! Dat was een vreselijke ervaring voor haar geweest. Daarom trok Lightningpaw de kitten in een knuffel. "Rustig maar dappere warrior Bittersweet, het is allemaal voorbij." zei hij op een zachte, vriendelijke toon tegen de jonge poes. "Goed gedaan slimme warrior Moonlight," zei hij vervolgens tegen Moonkit en gaf haar een knipoog. Gelukkig was alles nu voorbij.

Super sorry voor mijn late reactie had weinig tijd van de week en had jullie reacties niet gezien, sorry!


I'm sorry little lady  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
*Moonkit*
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Pommeline
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
*Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:47

Eindelijk begon Bitterkit weer normaal te ademen. Moonkit zuchtte opgelucht. Deze keer had ze een echte kat gered, en geen stom blaadje. Haar ogen straalden, de andere twee katten zouden waarschijnlijk niet begrijpen waarom, maar zij was zo trots op zichzelf. Moonkit hoorde Bitter niet eens meer "Bedankt" zeggen door haar zelf bewondering. Wat ze wel hoorde was Lightningpaw: "Rustig maar dappere warrior Bittersweet, het is allemaal voorbij," miauwen en ze zag hem Bitterkit een knuffel geven, dus volgde zij zijn voorbeeld. "Goed gedaan slimme warrior Moonlight,", miauwde de kater. Moon begon nog harder te stralen. "Dank je, maar jij hebt het wel sneller en beter gedaan, ze was al zo goed als klaar met hoesten toen jij had geklopt," miauwde Moonkit vriendelijk en bescheiden.

No problem ^^



I'm sorry little lady  JjZtAkm
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit*
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
I'm sorry little lady  NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 22:43

Haastig probeerde ze haar tranen te drogen in de hoop iets minder triest over te komen. Het katje was zo zwaar aan het ademen dat ze zich door haar voorpootjes liet zakken en op de grond kwam te liggen. Daar ging ze rustig verder met hijgen. "Rustig maar dappere warrior Bittersweet, het is allemaal voorbij," zei Lightningpaw, terwijl ze in een knuffel getrokken werd. Een klein, waterig glimlachje verscheen op haar gelaat. Ze had zich nog nooit zo gevoeld. Het was bijna alsof ze een soort van vrienden had, alsof ze... aardig gevonden werd? Ze probeerde op te houden met snikken, en het lukte ook. Ze glimlachte naar de witte kitten die er stralend bij stond. Soms wilde ze dat ze ook zo was. Vrolijk, speels, onserieus. Maar ze had bepaalde trekjes die haar serieus, arrogant en bazig maakten. Ze viel niet echt goed in de groep, iets dat haar in stilte toch wel deerde. Toen Bitter weer een beetje bijgekomen was, bedankte ze de twee katten nogmaals. "Jullie hebben mijn leven gered!" riep ze uit, vol verwondering.


I'm sorry little lady  ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 18:32

Lightningpaw zag dat Moonkit meedeed aan de groepsknuffel en hij zag ook dat ze helemaal begon te stralen door zijn compliment. "Dank je, maar jij hebt het wel sneller en beter gedaan, ze was al zo goed als klaar met hoesten toen jij had geklopt," zei de witte kitten vriendelijk en bescheidden. Lightningpaw glimlachte dankbaar naar de pluizige witte kitten. Daarna richtte hij zich weer op Bitterkit die nu gestopt was met snikken. Hij zag haar glimlachen naar Moonkit. "Jullie hebben mijn leven gered!" riep Bitterkit vervolgens vol verwondering uit. "Het was niks hoor, ik zou het zo weer voor je doen." zei Lightningpaw en hij knipoogde naar Bitterkit. "Dusss, wie heeft er zin in een verhaaltje?" vroeg hij vervolgens aan allebei de kittens.


I'm sorry little lady  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
*Moonkit*
Member
I'm sorry little lady  DPKsfdL
Pommeline
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
*Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 19:19

Met nog een beetje rode oogjes miauwde Bitter dat ze hun leven hadden gered. Onder haar witte vacht bloosde Moonit. "Het was niks hoor, ik zou het zo weer voor je doen," was het antwoord van Lightningpaw. Moon keek bewonderend naar hem op, wat was hij stoer! Alsof het hem niks deed dat hij zojuist het leven van een kitten had gered! "Ja," knikte ze daar nog bij. "Dusss, wie heeft er zin in een verhaaltje?", vervolgde de apprentice. De witte kit miauwde heel luid: "IKKEUUU!" en ging vlak voor diens neus zitten. Ze vroeg zich af wat voor verhaaltje het zou worden. Misschien iets over de dassen, of over een clangevecht. Eigenlijk interesseerden die gevechten haar niet, enkel als er gewonden in voorkwamen, gewonden die dus verzorgt moesten worden.



I'm sorry little lady  JjZtAkm
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry little lady    I'm sorry little lady  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm sorry little lady
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: