Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:34 Dramateaaam :3 Ik kan binnen 1 post volledige drama veroorzaken xD Btw, wat's d'r met Arcanes oog? aka wat heb ik weer gemist
「Maartje」 283 Actief
Daan ♫ 565 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:36
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:37 hi :3 ja Arcane's oog is gaaf
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:39 Naww arme Arcane! Naja iig leeft ze nog xD Mm ik moet Snows leeftijd veranderen. Ze was iets van 2 maanden jonger dan Tall, hoe oud is die? x)
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Hannah 294 Actief just admit it
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:46 Chi; Littlestream please, your ava is creaping the h*ll out of me
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:46 Ehem, een maan ouder als Ace? XD En indeed, drama team moet terug >3 Snowy, Arcane, Ace, Tall, Running en Cherry (A) Oeh, Laura, ik maar zo dat topic van Abyss nog aan x3 Ben even stilgevallen (A) Abyss moet ook weer actief >3
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:48 Dan is ze 19 maanden ;3 Little, Ash en Snowy was ook een behoorlijk drama ja xD
M 26 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:49 Sinclaw schreef: .Crookedkit schreef: zo even op de geboorte topic reageren! Vergeet niet dat je eerst geaccepteerd moet worden ;P urrgg.. x3 ik verwijder de bericht wel
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Lau 212 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:49 hha ik was het zelf al vergeten hoor, met die school die er aan komt xC ik reageer wel als ik hem zie verschijnen :3 is hier iemand met een wc account, open voor een topic met Foxkit?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:50 Acefray schreef: Ehem, een maan ouder als Ace? XD En indeed, drama team moet terug >3 Snowy, Arcane, Ace, Tall, Running en Cherry (A) Oeh, Laura, ik maar zo dat topic van Abyss nog aan x3 Ben even stilgevallen (A) Abyss moet ook weer actief >3 S..sluit je me nu buiten? D:
En sorry, kan er niets aan doen xD Als t school begint stel ik de nieuwe in d:
We were together.... I forgot the rest
Hannah 294 Actief just admit it
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:51 The truth behind all of this is: Ik wou dit Rina niet aandoen maar er moeten meer kittypets komen xD
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:52 Ace probeert echt matties te worden met Fawn maar ze werkt niet mee D< Ik wil eigenlijk ook een drama team voor Leo, maar hij is lonely D: Sorryyyy xD Little hoort er ook bij :'3 Komt gewoon omdat die minder drama-ig is met Ace x3
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:53 Heeft Ace nou kittens? xD Heb ik dat goed gelezen en heb ik vanalles gemist of tripte m'n telefoon gewoon even @.@
Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 17:55 Snowywinter schreef: Heeft Ace nou kittens? xD Heb ik dat goed gelezen en heb ik vanalles gemist of tripte m'n telefoon gewoon even @.@ Yushh, hij heeft een tweeling met Running gekregen :3 Maar ze kennen hem niet om zijn rang te beschermen en dat vind hij niet leuk :c
Little word gewoon aangetrokken door drama van alle vormen :'3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic