| Scythepaw´s eerste training | |
|
|
526
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 15:39 | |
| Scythepaw rende zo snel mogelijk weg, na een tijd kwam hij terug met Brandnetel bladeren, papaver zaadjes, madelief bladeren en water. Het rennen ging moeilijk maar hij moest het doen voor Purplepaw. Het zoeken was wel lastig gegaan, hij had nooit gelet op kruiden en planten. Het enige wat hij gelijk herkende was Brandnetel bladeren alleen voordat hij bladeren had zat hij onder de bulten. Hij kon niet krabben want dan zou alles vallen. Zijn hoofd werd rood door de jeuk, en hij begon te springen en te hupsen. Uiteindelijk kwam hij bij Blacksky en legde alles neer en zei"excuseer me even"'Hij begon gelijk te krabben en te bijten bij de jeukende plekken en ging toen bij Purplepaw kijken of alles goed met haar ging. |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 15:44 | |
| Blacksky keek naar Scythepaw en begon een beetje te lachen "nu serieus" Blacksky deed alle kruiden bij elkaar behalve de Madelief blaadjes die deed hij op haar rechter poot. Blacksky mengde de rest van de kruiden in het water en maakte er een papje van "hier drink dit op" Blacksky deed het blaadje waar het papje op zat voor Purplepaw's mond
|
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 16:06 | |
| purplepaw deed half haar ogen open, en dronk wat van het water dat op het grote blad zat. ze hoeste een beetje. ze likte een beetje aan haar rechterpoot, het was dik, bedekt met kruiden. ''dit is nu al de tweede keer dat ik mijn poot heb gekneust. nog een keer en dan kan het gebroken zijn. dan kan ik nooit meer goed rennen.'' ze hield van rennen, dus zou ze echt ongelukkig zijn als ze niet kan rennen. ze keek in de rode ogen van scythepaw, en ze sloot haar ogen. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 16:10 | |
| Scythepaw ging naast haar liggen en gaf haar een kopje en vroeg"Hoelang zal het gaan duren voor ze geneest.Moet ik haar naar het kamp dragen?" Hij keek naar zijn vriendin die voor hem lag en gewond was. Hij keek naar Blacksky en hoopte dat hij het goed zou vinden. "Trouwens werkt dat RANZIGE drankje snel?" Zijn ogen schitterden vals toen hij ranzig zei hij wist dat hij het haatte als hij dat hoorde. Scythepaw wachtte af op Blacksky's antwoord die zou het wel weten. |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 17:37 | |
| "met dit kan een paar dagen duren of minder, je hoef haar alleen te gragen als ze niet kan lopen en dat drankje was meer tegen de pijn en de zwelling de kruiden op haar poot is voor de kneuzing en als je haar gaat dragen moet je het met zijn tweeën doen oké en zijn er nog meer vragen oja medicijnen zijn niet voor de smaak maar voor genezing' |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 17:45 | |
| "Oke ik zal het onthouden,Purplepaw kan je lopen" Hij keek haar aan met zoge vol hoop. Hij hoopte dat het ging en zei"Voor de zekerheid moeten we haar dragen. Straks glijdt ze uit of iets anders. Ik draag haar van rechts dan doe jij links." Scythepaw liep naar Purplepaw en gaf haar een kopje om haar gerust te stellen dat hij haar niet zou laten vallen. Eerst strekte hij zich uit en gaapde eenmaal. Hij stond op en zei"Klaar? Tel jij af en dan tillen we haar op" tegen Blacksky |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 17:49 | |
| "SCYTHEPAW ik snap dat je bezorgt bent maar Purplepaw heb nog niet eens antwoord gegeven op je vraag laat haar eerst antwoorden voor dat je iets besluit oké en purplepaw is een sterke meid en pas als ze valt mag je van mij haar tillen oké" Blacksky ging zitten totdat Purplepaw antwoord "als het lang duurt voor ze antwoord gaan wij haar tillen" |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 18:09 | |
| met gesloten ogen hoorden ze mee wat ze zijden, en ze wist het antwoord al. ze deed haar ogen open en probeerden op te staan, maar het ging moeizaam. het beed pijn maar ze zette door, en ze stond recht overijnt. '' ik kan zelf wel lopen, ik ben niet zwak.'' ze hinkten met drie poten. er was ook een scheur in haar poot, er druipte vers bloed af. ze ging lanzaam vooruit, af en toe moest ze stoppen om uit te rusten. ze hadden al een eintje afgelecht, ze warne niet ver vewijdert van het kamp. purplepaw was uitgeput, ze kon het niet meer volhouden en viel neer. ze hijgde zwaar, en haar wond was er niet beter op geworden. haar zicht werdt wazig, en ze sloot haar ogen. ze was buiten adem en haar poot trilde een beetje, en toen stopte het. ze ademde niet meer, gelukkig maar 5 seconde. ze werdt niet meer wakker, er lag daar maar een bewegenloze poes op de grond. |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 18:13 | |
| Blacksky rende naar Purplepaw "Scythepaw haal onmiddelijk Spinrag en kom dan onmiddelijk naar het kamp bij de medicijnkat den begrepen" Blacksky nam Purplepaw op zijn rug en rende naar de medicijnkat den en eenmaal daar binnen legde Blacksky Purplepaw neer op een lekker zachte bed van bladeren "zo en nu maar wachten op Scythepaw". |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 18:17 | |
| Scythepaw kalmeerde en sprong weg. Hij had nog energie over die hij bijna had gebruikt in het gevecht. Hij knipperde en zijn ogen werden demonisch rood. Hij sloop en kroop en zag daar een ekster, hij kroop dichterbij en zat in de schaduwen vlak achter de ekster en hij krabde en het laatste wat de ekster hoorde was een geluid alsof er iets snel en scherp door de lucht vloog. Scythepaw pakte de ekster en legde het neer. Hij liep verder en zag een muis en niet zo´n kleintje ook. Hij sprong boven op de muis en maakte er een einde aan. De muis had hem niet geroken of gehoord totdat het te laat was. Met een ekster en een muis kwam hij weer bij Blacksky en Purplepaw. hij legde de prooien bij hun neer en zei"Kies maar welke jullie willen, ik hoef niks." Maar ze waren ineens weg, hij rook hun geur en haalde wat spinrag en nam de prooien mee, zijn ogen werden rood alleen dit keer niet door overlevings instinct maar door zijn liefde voor Purplepaw ,als ze ineens weggaan is het niet goed. HIj kwam even later daar aan en kroop de medicne den in." Hier wat spinrag en wat is er nou precies gebeurd." |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 20:57 | |
| "purplepaw zakte in elkaar hier neem dit scythepaw en geef dat maar hier" Blacksky legde de kruiden op de wond van Purplepaw "dit zal moeten helpen en scythepaw voel je je al wat kalmer" Blacksky ging naast Purplepaw zitten "hoe voel je je Purplepaw en wat is er precies gebeurt" |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 21:09 | |
| ze hoorden de zachte stem van blacksky naart haar, ze hief haar hoofd op en ze deed langzaam haar ogen open. het was nog een beetje wazig om haar heen, en ze voelde hem tegen haar aan. ze liet haar hoofd weer op de grond zakken en keek naar blacksky. ''ik weet het niet precies wat er gebeurden daarnet. ik was zo uitgeput, maar ik wou doorgaan, bewijzen dat ik niet zwak ben. maar dat ben ik wel blijkt het. ik kon het gewoon niet volhouden, ik ben gewoon zwak'' ze keek naar haar met kruiden bedekte poot. ze bewoog haar poot, maar het deed zeer. ze sloot driekwart haar ogen, je zach alleen nog maar een spleetje. ze ging langzaam een beetje huilen. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 21:15 | |
| Scythepaw ging naast haar liggen en zei"Je bent niet zwak, de sterkste katten zouden daardoor gevloerd kunnen worden. Jij hebt het dapper volgehouden en je bent sterker dan sommige warriors die ik ken." Hij gaf haar een paar likjes en trooste haar. "Je wou je bewijzen maar dat is niet nodig jij bent heel erg sterk. Je bent om een ding vooral sterk en dat is omdat je inziet dat je niet de sterkste bent, niemand is de sterkste. Samen ben je alleen sterk." Hij gaf haar een kopje en zei"Als je je beter voelt kan ik elke dag een paar keer langskomen om je te bezoeken tijdens je genees periode." Hij keek diep in haar licht groene ogen en zijn rode ogen stonden vol overtuiging en eerlijkheid. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 21:25 | |
| ze liet no steedt een paar traanduppels vallen, en znikte nog een paar keer. ze deed haar ogen weer open en keek in de diepe rode ogen van scythepaw. ''dat is zo lief, en je hebt gelijk. je bent sterk als je met elkaar bent'' ze gaf hem een likje op zijn wang, en gevolgt door twee kopjes. ''als julie er niet waren, dan hadt ik het mischien niet overleeft.'' ze keek weer naar haar gekneuste poot.'' wanneer ben ik weer beter blacksky?'' ze keek hem vragend aan, en ze gaf een knipoog naar scythepaw. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training di 29 jun 2010 - 21:44 | |
| ga erder bij Medicine cat's den
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training | |
| |
|