Scythepaw´s eerste training

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Scytheshade
Member
Scythepaw´s eerste training DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:42

Scythepaw was nerveus zijn eerste training met Blacksky en hij wachtte geduldig buiten de schaduBwen zich bewust ervan dat Blacksky elk moment kon komen. Scythepaw kon niet wachten dus ging hij vechten met onzichtbare vijanden, hij dook en sprong tot er een geur binnen zijn bereik kwam. Hij snoof en zei"Over een paar seconden is Blacksky hier. Hij stond klaar om zijn vriend en mentor te ontvangen. Hij was klaar om binnen een paar seconden de schaduwen in te duiken en onzichbtaar te worden voor het geval dat het een verassings training word.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:48

Blacksky liep naar de plek waar Scythepaw en hij hebben afgesproken ,` waar zal ik het over hebben of zal ik een praktijk les doen maar theorie is ook handeg misschien wel handiger,` dacht Balcksky. Blacksky kwam bij de plek aan waar Scythepaw en hij hebben afgesproken "kom maar uit de schaduwen Scythepaw,` Blacksky ging zitten "als je wil dat ik in de schaduwen truuck trap zal ik het minder vaak doen als ik jou was"
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:53

Hij kwam achter hem en zei"Dan moet je eerst de goede plek vinden." Hij ging zitten en keek naar de richting waar Blacksky dacht dat hij zat en er zat wel een steen die een beetje in de vorm was van een verstoptekat. Nieuwsgierig vroeg Scythepaw"Wat gaan we doen Blacksky? Jagen, patrouileren, training of iets anders?" Hij keek naar Blacksky met ogen die zowat zeiden dat hij blij was. hij hoopte dat ze niet gelijk iets zwaars of moeilijks zouden doen, maar dat zou vast wel niet gebeuren.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:01

ze liep achter blacksky en scythepaw aan, in de bosjes natuurlijk. ze wist niet of het mocht, meelopen met een training van iemand anders. ze keek in de bosjes toe, hoe het begon. ze sprong uit de bosjes en liep naar blacksky en vroeg. ''mag ik meedoen, ik heb nog geen mentor. '' ze wachten op het andwoord.

sorry wist niet veel
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:29

Scythepaw keek naar haar en gaf haar een knipoog en zei"Van mij mag je mee trainen alleen of Blacksky het goed vindt weet ik niet" Hij draaide zich naar Blacksky en begon met grote ogen te kijken. Toen ging hij lachen en zei"Het was maar een grapje, maar mag ze meedoen dat was wel serieus" Hij keek gewoon nog steeds vriendelijk. Hij strekte zich uit en liep een stukje en draaide om liep een stukje en draaide om. Op die manier wachtte Scythepaw als hij op antwoord wachtte maar hij stopte want soms kon het irritant zijn.
Blacksky
Member
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:29

"van mij mag je een lesje meedoen maar en ik zeg MAAR jullie zijn bezig met de les en als ik vind dat Purplepaw Scythepaw af zien leiden gaat purplepaw weg begrepen"
Blacksky keek naar de twee leerlingen "goed wij gaan verder met de les jullie gaan nu met elkaar vechten als ik zie dat iemand iets fout doet grijp ik in en daarna gaan wij theorie doen Oké"
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:33

"Ja Blacksky" Scythepaw boog zijn kopje en keek naar Purplepaw en zei"Kom maar op" Scythepaw kroop een paar stappen naar achter waardoor er een ruimte tussen Purplepaw en hij ontstond. Hij keek haar aan en zijn ogen versmalden zich en zijn aanvalspositie was gereed. Hij stond half in de schaduw dus als het nodig was kon hij verdwijnen en een verassings aanval doen. Zijn plan was om bij de eerste aanval op zij te duiken en met zijn achterpoten haar in haar zij weg te trappen en hij zag zijn plan voor zich en zei"Ik ben klaar, we kunnen beginnen"
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:05

ze keek blij naar blacksky, en gaf een knikje naar scythepaw. ''dankje blacksky dat ik mee mag doen, ik zal me gedragen. ze ging tegenover scythepaw staan en ging in de aanvalhouding staan. ze deed haar haren omhoog, en ze zij '' kom dan'' ze keek ik zijn ogen, ze wist wat hij van plan was. hij wou gaan duiken en iets anders, ze wist niet wat hij daarna ging doen. ze wachten totdat ze van blacksky mocht gaan aanvallen.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 21:22

Scythepaw schoot op haar af en duwde haar op de grond hij haalde zijn klauw op en sloeg haar zonder nagels. Hij schoot naar achter en wachte op haar aanval. Hij cirkelde langzaam om haar en toen hij in een stukje schaduw kwam schoot hij weg de boom in en zat verbogen tussen de schaduwen. hij liet een zacht geblaas horen en schoot weg wanneer ze hem bijna greep. Hij keek met sinistere ogen naar haar alsof dit een echt gevecht was en ontweek haar aanvallen en sprong toen op de grond en stond klaar voor nog een verdediging.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 21:28

ze keek goed om haar heen, totdat ze glinsterende ogen in de schaduw zag. ze sprong op scythepaw en haalden hem onderuit. dit keer zag hij haar aanval niet aankomen. ze beet zachjes in zijn nek, zodat hij niet kon stikken. ze sprong van hem af en rende een paar staartlentes van de kater af. ze dree zig om en zij. '' die zag je niet aankomen'''ze ze glimlachte zachjes.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 21:33

"Deze zie jij niet aankomen" Hij sprong de schaduwen dieper in en sprong ineens achter Purplepaw vandaan en beet zachtjes in haar nek. Hij stond zo dat wanneer ze haar poten zou verwonden. Hij lachte en gaf haar ongemerkt een lik en rende weg en zei"Nu ben jij weer aan aanval." Hij stond klaar en wachtte tot zij aan zou vallen het zou haar waarschijnlijk lukken want ze is ouder en listiger. Hij twijfelde en ging toen stevig staan.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 21:40

ze sprong in een boom die dicht bij hem stond, zijn ogen veraden waar hij was. ze sprong uit de boom recht op zijn rug. ze deed haar klauwen uit en stak ze zachjes in zijn rugvel. ze beet in zijn nekvel en trok eraan. niet hard maar wel genoeg om hem te laten liggen. gedwongen moest hij liggen, en ze sprong van hem af. ze ging weer in een boom staan en wachten op zijn aanval. ze zwiepte met haar staart heen en weer.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimema 28 jun 2010 - 21:43

Hij kreeg echt zin in het gevecht en zijn ogen vernauwden en zijn amberkleurige ogen kregen een rare rode tint. Hij blies en sprong de boom in achter haar aan hij greep haar en slingerde haar naar beneden waar hij boven op haar sprong en beet toen met zijn tanden in haar nekvel, zonder wonden achter te laten. Hij slingerde haar nogmaals om hem heen alleen dit keer liet hij niet los tot ze duizelig was en legde haar toen neer. Zijn ogen werden weer normaal en zijn pupillen groter.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 14:22

ze was duizilig, en ze slingerde heen en weer. ze probeerde stil te staan maar ze sukelde nog steeds. toen het over was, rende zee naar hem toe en beet in zijn staart ze beet zo dat het geen pijn deed . ze dree hem rond, ze werdt zelf ook een beetje duizelig. toen liet ze los, en scythepaw rolde over de grond. purplepaw stond stil en zij. ''jij bent weer'' en ze gaf een knipoogje. ze klom in de dichtste boom die het dichts bij haar stond, en ze slingerde met haar staart.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 14:28

Scythepaw keek met een grijns en sprond de boom in en schudde met de tak waar ze op stond en Scyhtepaw begon te lachen terwijl ze zich vast klemdde aan de tak. Toen brak de tak af bovenop hem. Hij lag onder de tak en keek naar Purplepaw die bovenop de tak stond waar hij onder lag. Hij vertrok een wenkbrauw en vroeg"Wil je ervan af gaan het is nogal zwaar." Waarschijnlijk had hij gelijk het was een hele grote en stevige tak. "Ronde 1 is voor jouw tenzij je daarop bezwaar hebt." Hij lachde van oor tot oor en keek vrolijk.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 14:40

''oke 1-0 voor mij'' ze sprong sierlijk van de zware dikke tak af, ze lande met haar poten achter elkaar op de grond. ze diewde de tak van scythepaw, maar het was erg zwaar. ze kreeg er hoofdpijn van, maar het lukte wel. de tak glijde van scythepaw af, en gaf hem een likje op zij hoofje. ze hielp hem overeint. '' maar was die tak nou zwaar of de poes die erop zat'' ze keek hem aan en lachte toen. het was een mooie lach, en toch ng een beetje duivels. maar dat kon je verwachten van een schaduwclankat.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 14:46

"De tak is zwaar, jij niet"Hij glimlachtte en zei"Wat een duivels mooie lach." Hij keek haar aan en ging glimlachen en vertrok zijn ogen tot spleetjes waardoor ze een demonisch rode glans kregen en lachte. "Dat kan ik ook" Hij liet zijn ogen zo en ging klaar staan in de schaduwen in gevechtshouding. Er zweefden in de schaduwen 2 rode ogen zo leek het tenminste. Hij grijnsde en zei"Jij mag de openings aanval doen" Hij toonde zijn scherpe nagels zo scherp dat je door te krabben een kras achterliet op rotsen. Hij stond klaar en lied zijn tanden zien. Een demonische kat stond voor Purplepaw en wachtte op haar zet.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 15:08

ze lachte en sprong naar hem toe, steeds dingterbijer. ze liet haar staart heen en weer zwiepen, en haar nagels te laten zien. haar nagels maakte afdrukken in het modder onder het gras. nog een sprong en ze kon haar aanval voortzetten. ze sprong, maar scythepaw hat haarontweken. ze hat daar niet op gerekent. ze lande verkeertmet haar poten op de grond, en viel neer. ''aaaawww'' ze lag op de grond schreeuwend van de pijn. ''aaahhww mijn poor, het doet zeer'' haar rechterpoot was gekneust, het was helemaal dik geworden en een velle rode kleur. ze viel een beetje bijten bewustzijn, het was al eerder gekneust geraakt.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 15:13

Scythepaw snelde naar haar toe en keek wat er was gebeurd. Waarom had hij de aanval ontweken, zijn rode ogen kregen weer een beetje normale kleur. Hij keek bezorgd naar Purplepaw en zei"Blacksky wat moeten we doen" Blacksky wist hier veel over want hij had ook een beetje medicijn kennis. Scythepaw had geen idee dus hinkte hij van zijn ene been op de ander en beet op zijn onderlip. Straks was ze zwaar gewond hij raakte zachtjes haar poot aan en vroeg"Doet dit pijn".
Blacksky
Member
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 15:32

Blacksky zag wat er gebeurde en rende meteen naar purplepaw toe en zag meteen wat er was "Scythepaw haal meteen Brandnetel bladeren Papaver zaad en Madelief blaadjes en blug een beetje ik blijf hier bij Purlpepaw oja en neem meteen bladeren met water mee" Blacksky keek naar Purplepaw.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Scythepaw´s eerste training   Scythepaw´s eerste training Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: