|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:35 | |
| Okay, White kan nog zo'n 40-50 moons doorgaan voor 'ie elder moet worden :') Ik ben van plan om 'm of te laten sterven in een gevecht, of van de ouderdom. Dan word 'ie zo'n heel cranky oudje die iedereen lastigvalt xD |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:36 | |
| Ik denk dat het ook aan de kat ligt wanneer ie retired. Sommige katten in de series gaan veel langer door omdat ze gewoon geen elder willen worden :') |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:38 | |
| Ik wil er nog niet eens over nadenken dat Fawn ooit dood moet gaan x'D *hugs* |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:38 | |
| Jup. Hij moet op z'n minst 100 moons zijn, want White heeft trots xD Hij gaat eerder gedwongen worden dan iets anders~ Yk, misschien verliest 'ie een oog (of zijn staart ofzo) in een gevecht en kan ie gewoon geen warrior meer zijn :')
|
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:39 | |
| Daan@ +1 met veel van m'n acc. x'D Daarom is Smoke ook teruggegaan naar Warrior en niet gestorven ;x; Ik kon geen afscheid nemen van die grumpy fluffbutt
Bunny@ Whitelion is wel een aparte of nie?x'D Ik geloof dat ie wel wat serieuzer is geworden c: |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:40 | |
| Eigenlijk heb ik helemaal niet zulke oude katten. Ik had alleen Snowyowl van 40 moons en die beschouwde ik zelf ook altijd al als een verschrikkelijke oude kat x3 |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:41 | |
| Mijn actiefste katten zijn kittens, dus piep jong x3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:41 | |
| Oke hoe oud zal.k boter maken Denk iets van 40/45 manen |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:42 | |
| ugh, net wakker. weet iemand hoe ik mijn slaapritme weer op de rails krijg? |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:43 | |
| - Quietkit schreef:
- ugh, net wakker. weet iemand hoe ik mijn slaapritme weer op de rails krijg?
Wekker zetten en vroeg opstaan, hoe dan ook. Wordt je vanzelf 's avonds wel moe en ga je optijd slapen. c: |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:43 | |
| @Babs, get that x'D Fawn is gewoon echt zo'n account wat ik wss nooit los ga kunnen laten, net zoals Ivy ondertussen haha. Bravesoul was gewoon echt een stuk uit mn hart toen ie dood ging, net zoals Leafstorm Frostlake ben ik ook enorm aan gehecht geraakt, Sparrow ook.. mweh. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:44 | |
| Ik wil een nieuw account aanmaken.. Ik denk dat ik hem/haar wel actief kan houden, maar ik zou niet weten in welke clan ik hem/haar dan moet stoppen. Ik denk in de WC, daar heb ik amper warriors. En dan maak ik hem of haar wel wat ouder ;3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:44 | |
| - Quietkit schreef:
*kijkt naar setje* Quietkit is cutee ;3 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:47 | |
| Mijn oudste kat is 28moons en ik heb nog nooit een kat laten dood gaan. Ik weet niet of mijn hartje dat wel aankan. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:48 | |
| Daan@ Dat heb ik met zooooveel acc :'D Echt bijna alles wat nu in m'n active acc line up zit kan ik geen afscheid van nemen en 't is echt slecht. Dog mag ook nooit sterven. Ink had nooit mogen sterven :'D |
|
| |
Demi 143 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:49 | |
| - Snowynight schreef:
- Quietkit schreef:
Wekker zetten en vroeg opstaan, hoe dan ook. Wordt je vanzelf 's avonds wel moe en ga je optijd slapen. c: I know, maar ik slaap gewoon verder met mijn eigenwijze hoofd c': |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:51 | |
| Wat ook mijn probleem is, en daarom ben ik huiverig voor partners/kinderen met mijn chars. Op het moment dat mijn char in een goede relatie zit, verlies ik meestal inspi ;x; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:51 | |
| Weet iemand nog een hele leuke naam? Dat heb ik nodig om een actief account te maken :") Misschien iets met Doe of Hind? |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:52 | |
| - Zira schreef:
- Weet iemand nog een hele leuke naam? Dat heb ik nodig om een actief account te maken :")
Misschien iets met Doe of Hind? Doeleap, Doespirit, Doemeadow, Doefur, Doewhisker, Doegaze, Doeflow, Doesoul, Doeheart, Doestrike.. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:53 | |
| - Snowynight schreef:
- Zira schreef:
- Weet iemand nog een hele leuke naam? Dat heb ik nodig om een actief account te maken :")
Misschien iets met Doe of Hind? Doeleap, Doespirit, Doemeadow, Doefur, Doewhisker, Doegaze, Doeflow, Doesoul, Doeheart, Doestrike.. c: Thanks! Ik zat misschien te denken aan Littledoe of Littlehind, maar ik vind het toch niet zo heel leuk denk ik. Doegaze is wel leuk! En dan kan Hindgaze ook :') Hmm.... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|