|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:15 | |
| En dan heb je Hazel, de kater die eeuwig apprentice blijft. Tis z'n eigen schuld though, maar toch. x3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:16 | |
| Ik kan ook niet geloven dat wind langer app blijft dan der siblings (a) Nog heel even, en dan word ze eindelijk Winddancer! kan niet wachten (a) @Daan; Aspenforest, Aspentree, Aspenshadow, Aspenbreeze? Dunno :')
Ik ga posten met wind en dan tekenen c: |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:21 | |
| Snowy wordt oud. Al m'n characters worden oud. Waarom wordt bijna niemand anders oud ze zijn eenzaam 3 We need more senior warriors lol xD |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:22 | |
| @Babs, bij mij worden ze ook oud hoor. Fawn wordt ook oud, Frost wordt oud hint hint bij die laatste Warriornamen bedenken is zo moeilijk x'D |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:24 | |
| Dogdance - 56 moons Minnowspots - 22 moons Poppyleaf - 22 moons Strawberry - 50 moons
Ashlily - 34 moons Autumnwish - 28 moons
Tinderlight - 14 moons
Ashkit - 1 moon Slatepaw - 13 moons Snowynight - 32 moons Wonderland - 34 moons Smokebreath - 55 moons
Le ages c: Kvind het leuk als ze oud worden x'D Snowy en Wonder kunnen bijna naar Senior :3 Dan voelen ze ineens zo stoer x'D |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:25 | |
| Nieuw setje gekregen van Hushpaw i love it <3 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:26 | |
| Wat ik aan het maken ben voor elk accountje voor mijn vernieuwde droptopic :'D Sommige zijn inderdaad oud Babs x'3 |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:28 | |
| Naja, nog maar halfway op weg naar Elders, hahaha. 4.5 jaar is nog niet zo heel oud. c:
En ziet er goed uit~! |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:28 | |
| Wow Daan dat is echt leuk! |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:29 | |
| - Snowynight schreef:
- Dogdance - 56 moons
Minnowspots - 22 moons Poppyleaf - 22 moons Strawberry - 50 moons
Ashlily - 34 moons Autumnwish - 28 moons
Tinderlight - 14 moons
Ashkit - 1 moon Slatepaw - 13 moons Snowynight - 32 moons Wonderland - 34 moons Smokebreath - 55 moons
Le ages c: Kvind het leuk als ze oud worden x'D Snowy en Wonder kunnen bijna naar Senior :3 Dan voelen ze ineens zo stoer x'D Senior Warriors zijn ook gaaf. Ze zijn in feite niet oud, maar juist ervaren en meer recht op het winnen van dingen, uitgekozen worden als leiders van patrouilles en mogen mee denken met belangrijke beslissingen <3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:30 | |
| Nou whitelion is nog altijd ouder met zijn 5 jaar - 60 moons *wbw* En zelfs hij is nog in de fleur van zijn leven, een 40tiger ofzo in mensenjaren :') |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:30 | |
| Er was ergens een heel mooi topicje over de leeftijden. Ik schrijf nu een soort essay over de leeftijden. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:31 | |
| - Windpaw schreef:
- Nou whitelion is nog altijd ouder met zijn 5 jaar - 60 moons *wbw*
En zelfs hij is nog in de fleur van zijn leven, een 40tiger ofzo in mensenjaren :') Thornpaw vindt hem maar een oude kat :") |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Ik zet er altijd een moon bij als dr een maand voorbij is xD dan worden ze vanzelf oud. |
|
| |
| |
| Okay =3 Vanaf welke leeftijd worden warriors ook alweer te oud om nog warrior te zijn? :')
dan weet ik hoe snel ik White kan laten verouderen~ |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:33 | |
| @Nath ah, dankje :') Ik moet 'ie echt es gaan bookmarken ofzo xD |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:34 | |
| @Nath, de leeftijd van Inner klopt niet meer geloof ik. Want Fawn is nu 32 moons en Inner 39 :') Fawn moet wel zo oud zijn want ze komt uit dezelfde tijd als Snowy, Thrush and stuff
And thanks peepz :') |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:34 | |
| Boters Leeftijd klopt.ook compleet niet meer xD |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 14:35 | |
| Ik vergeet de leeftijd zelf meestal en dan schiet alles ineens een flink aantal manen omhoog x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|