|
|
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 23:24 | |
| Ja op veel scholen mag dat niet, maar bij ons mocht het alleen als je vwo had. :'D Weet niet hoe het op andere scholen zit. |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 23:32 | |
| Waz@ Echt? Bij ons mocht dat wel, het werd alleen afgeraden. xD --- Neuzen zijn mijn vijand :'D Maar ik ben er zowaar een keertje trots op. |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 23:33 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 23:36 | |
| nou worden de zira x jinx kittens tactisch gekozen als ik weg ben x_x |
|
| |
Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 0:01 | |
| Kan iemand mij uitleggen hoe je op photoshop pro ogen kleurt? |
|
| |
Mary 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 0:15 | |
| Uit eten geweest met crush, erg leuk geweest c: |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 0:48 | |
| - Hurricane schreef:
- Kan iemand mij uitleggen hoe je op photoshop pro ogen kleurt?
Kan ik niet uitleggen maar zend me het plaatje en ik zal het voor je proberen doen Wel in Pm want ik ga nu slapen dus volg niet meer hier x3 |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 0:57 | |
| Ik kan niet slapen, dus maar ff een postje gepleegd met mijn rogue. Hij post best chill, al is het wennen om een niet-clan kat te bespelen. Ben benieuwd of ik dit ventje actief ga houden. |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 0:58 | |
| Ik heb alvast gereageerd op een topic van je |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 0:59 | |
| @Nath; hopelijk lukt het hea ;D |
|
| |
Max (Hannah) 298 Actief Dreaming with a broken heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 0:59 | |
| Ik wil ook een rogue, maar heb weinig inspiratie. Kan iemand mij helpen? XD |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 1:05 | |
| Baseer het op iets, een naam van een personage uit een film of serie of iets dergelijks. Ik wou heel graag een karakter met de naam Kol, dus heb ik hem aangemaakt en lichtjes gebaseerd op het karakter uit The Originals en Vampire diaries. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 1:09 | |
| Dus als ik een rogue maak met de naam Alli van Alli Simpson dan kan ik haar gewoon maken? |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 1:13 | |
| Als de naam niet bezet is, kan dat gewoon. Je mag altijd een karakter ergens op baseren, zolang het maar realistisch blijft hier op warrior cats.
Ik bedoel, Kol is in de serie een Original Vampire, nou... hier worden geen vampier-katten toegelaten...
Al zou een bloed drinkende kat wel grappig zijn :') |
|
| |
Demi 143 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 1:15 | |
| - Kol schreef:
- Als de naam niet bezet is, kan dat gewoon. Je mag altijd een karakter ergens op baseren, zolang het maar realistisch blijft hier op warrior cats.
Ik bedoel, Kol is in de serie een Original Vampire, nou... hier worden geen vampier-katten toegelaten...
Al zou een bloed drinkende kat wel grappig zijn :') yoooo, een zieke, kannibalistische kat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 1:18 | |
| - Leopardshade schreef:
- Kol schreef:
- Als de naam niet bezet is, kan dat gewoon. Je mag altijd een karakter ergens op baseren, zolang het maar realistisch blijft hier op warrior cats.
Al zou een bloed drinkende kat wel grappig zijn :') yoooo, een zieke, kannibalistische kat Dan zouden de poezen hem niet aantrekkeijk vinden xD |
|
| |
They call me Mr. Sarcastic (Max) 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 1:25 | |
| Dit is Alli xD
Bleh, die bug dat die nam bezet is haat ik :/ |
|
| |
Demi 143 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 1:35 | |
| - Skypaw. schreef:
- Leopardshade schreef:
- Kol schreef:
Al zou een bloed drinkende kat wel grappig zijn :') yoooo, een zieke, kannibalistische kat Dan zouden de poezen hem niet aantrekkeijk vinden xD whoooo cares thooo |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 1:39 | |
| Omg, kijk dit adorable zijn omg. :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 1:48 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|