Algemene Onzin Topic - Pagina 40



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
Sharply
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:32

De topic waar ik nu in zit is echt raar x3

ugh, Zira en Brat ugh,
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:33

Zira schreef:
Snowcrystal schreef:
Loïs:

Ik zal antwoorden gezien ik de opleiding doe.
Als paraveterinair help je met bijna alles in de praktijk.onder sedatie brengen van dieren, monitoren van narcose tijdens operatie(aommige klinieken hebben daar een speciale assistente voor) je bereift de dieren voor zodat ze geopereerd kunnen worden(scheren, wassen, uitbinden). Je bent met laboratorium onderzoeken bezig(ligt eraan welke apparatuur de kliniek heeft) ke zorgt dat alles op tijd klaar staat voor de DA je fixeert de dieren voor de da als dat nodig is. Je monitoprt dieren in de recovery, maakt die hokken schoon. Je maakt schoon in de kliniek zelf. Je neemt de telefoon op en moet de sotuatie inschatten in speodgevallen(plaskater, maagtorsie hond, vergiftiging ed) Dat klinkt allemaal heel makkelijk maar de hoeveelheid theoretische kennis die je moet hebben maakt het zwaar. Je moet alle medicatie kennen, werkingen en bijwerkingen en contra indicaties. Je moet een hoop ziekes kennen en leren herkennen. En fan is er nog wel meer maar ik zit op mn mob dus ik vid dit al knap getypt

OWO DIT KLINKT GEWELDIG <3 Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het veel werk kost om te leren en zo. Ik ga dit jaar nog kijken of ik mezelf ga verbeter in mijn huiswerk bijhouden want dat moet ik echt echt gaan doen xd Maakt het nog uit welk vakkenpakket ik volgend jaar ga kiezen? Het lijkt me handig om dan bio te hebben, klopt dat? En is hier veel werk in?
- Sorry voor de hoeveelheid vragen, ik ben gewoon echt heel erg geïnteresseerd hierin xd

Ff overgestapt naar mn lap want dat is makkelijker
en ja huiswerk meer en beter maken? dat zeg ik al sinds de 2e van mijn middelbare schooljaren *kuch kuch*
En Bio is een must omdat je het ook tijdens je opleiding krijgt. Je kan het ook niet doen maar het geeft je wel een extra steuntje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:35

Bleaktail zit diep in de nesten, zo'n bezoekje daar denkt hij de volgende keer wel even 2x overna xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:37

oh god xD Zira is echt gemeen tegen Brat :'D

Arme, arme Bleaktail xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gloriousnight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:39

Maar zijn er niet al veel te veel dierenartsassistenten in Nederland? Ik heb gehoord dat zeer weinig mensen uiteindelijk een baan vinden als ze zijn afgestudeerd, en het een van de slechtst verdiende banen is. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:40

Mims gaat maar s slapen xD
Die posts komen morgen wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:42

bruh, topic uit nu wachten tot een nieuwe.. :l
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:45

Battlecry schreef:
Zira schreef:
Snowcrystal schreef:
Loïs:

Ik zal antwoorden gezien ik de opleiding doe.
Als paraveterinair help je met bijna alles in de praktijk.onder sedatie brengen van dieren, monitoren van narcose tijdens operatie(aommige klinieken hebben daar een speciale assistente voor) je bereift de dieren voor zodat ze geopereerd kunnen worden(scheren, wassen, uitbinden). Je bent met laboratorium onderzoeken bezig(ligt eraan welke apparatuur de kliniek heeft) ke zorgt dat alles op tijd klaar staat voor de DA je fixeert de dieren voor de da als dat nodig is. Je monitoprt dieren in de recovery, maakt die hokken schoon. Je maakt schoon in de kliniek zelf. Je neemt de telefoon op en moet de sotuatie inschatten in speodgevallen(plaskater, maagtorsie hond, vergiftiging ed) Dat klinkt allemaal heel makkelijk maar de hoeveelheid theoretische kennis die je moet hebben maakt het zwaar. Je moet alle medicatie kennen, werkingen en bijwerkingen en contra indicaties. Je moet een hoop ziekes kennen en leren herkennen. En fan is er nog wel meer maar ik zit op mn mob dus ik vid dit al knap getypt

OWO DIT KLINKT GEWELDIG <3 Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het veel werk kost om te leren en zo. Ik ga dit jaar nog kijken of ik mezelf ga verbeter in mijn huiswerk bijhouden want dat moet ik echt echt gaan doen xd Maakt het nog uit welk vakkenpakket ik volgend jaar ga kiezen? Het lijkt me handig om dan bio te hebben, klopt dat? En is hier veel werk in?
- Sorry voor de hoeveelheid vragen, ik ben gewoon echt heel erg geïnteresseerd hierin xd

Ff overgestapt naar mn lap want dat is makkelijker
en ja huiswerk meer en beter maken? dat zeg ik al sinds de 2e van mijn middelbare schooljaren *kuch kuch*
En Bio is een must omdat je het ook tijdens je opleiding krijgt. Je kan het ook niet doen maar het geeft je wel een extra steuntje.

Oké, bedankt! C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:48

Gloriousnight schreef:
Maar zijn er niet al veel te veel dierenartsassistenten in Nederland? Ik heb gehoord dat zeer weinig mensen uiteindelijk een baan vinden als ze zijn afgestudeerd, en het een van de slechtst verdiende banen is. :/

Het is een baan die je leuk moet vinden, en er komen steeds weer klinieken bij. Ik weet het verder niet en heb geen ervaring met het werk zoeken zelf
Ik weet wel hoeveel moeite het kost om een stage te vinden omdat er daar niet genoeg plekken voor zijn en ik zit op een school waarvan ze liever de leerlingen niet aannemen door slechte reputaties...

Maar ik doe de opleiding en wil hem afronden gewoon om een diploma achter de hand te hebben
Mijn plan hierna is om me aan te melden bij het leger en daar intern verpleegkundige te gaan doen omdat ik altijd al een field-medic wilde worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:52

Leuke opleidingen. ^.^
Lijkt me een zware opleiding.
Vroeger wou ik altijd zoiets doen en nu heb ik ervoor gezorgd dat ik dat altijd nog kan doen. Ik heb dit jaar mijn profiel gekozen(N&G) en daarmee kan ik nog aardig wat kanten op. Verder weet ik echter niet wat ik wil doen. :')
Nou ik zit in de 4de dus heb nog 2 jaartjes. Het is fijn om feedback van de opleidingen te horen, want heb echt nog geen idee waar ik heen wil eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:55

Niemand wilt in de Moonclan?
snik snik.. huil, snik ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:00

Woah, goedeavond xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:07

@Dani
ik vind het ook heel leuk moet ik zeggen. Ik heb het wel met de medische kant van deze wereld xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:10

Helloow ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:12

Crescentkit schreef:
Leuke opleidingen. ^.^
Lijkt me een zware opleiding.
Vroeger wou ik altijd zoiets doen en nu heb ik ervoor gezorgd dat ik dat altijd nog kan doen. Ik heb dit jaar mijn profiel gekozen(N&G) en daarmee kan ik nog aardig wat kanten op. Verder weet ik echter niet wat ik wil doen. :')
Nou ik zit in de 4de dus heb nog 2 jaartjes. Het is fijn om feedback van de opleidingen te horen, want heb echt nog geen idee waar ik heen wil eigenlijk.

Wat is N&G precies, welke vakken zitten daarin?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:18

Dramatopic Brat x Hurricane is drama xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:19

Er is nooit meer drama dan hier.
https://www.warriorcatsnl.com/t25739-bad-blood
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:20

lang leve Bc drama :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:20

Battlecry schreef:
@Dani
ik vind het ook heel leuk moet ik zeggen. Ik heb het wel met de medische kant van deze wereld xD

Ja ik ergens ook. Het is ingewikkeld.

@Lolo, Natuur en Gezondheid is het profiel waar je de medische kant op gaat en daar richt je je dan ook vooral op. Ik heb Biologie, wiskunde A (Wat fijn is aangezien ik B echt niet kan)& scheikunde in mijn pakket zitten. Natuurkunde heb ik erbij gekozen, zodat ik later nog door kan studeren met gezondheid als ik dat zou willen. Al is natuurkunde voor veel dingen niet perse nodig.
Verder heb ik nog de standaardvakken, maar economie en geschiedenis vallen bijvoorbeeld weg.
(Laat sorry, was bezig met mijn aanmelding c;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:21

Bij ons mocht je nie eens natuurkunde zonder wiskunde B Rolling Eyes
Een van de redenen dat ik ook geen diergeneeskunde ben gaan studeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: