We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
En omg, ik ben echt een mixed ball of emotions atm! Lachen, liefdes muziek horen, onzeker zijn. God, verliefd zijn is eigenlijk ook best een vervelend iets :') Heb dit nog nooit zo gehad :')
Ben zo blij dat hij niet af weet van WC en niet weet dat ik dit alles hiero neerzet xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Wij zijn de beste Love Doctoren, niemand kent ons 8) Ik zou zeggen geniet heel erg van het verliefdheidsgevoel en wat erbij hoort want er zijn niet zoveel momenten dat je dat krijgt, lekker met hem afspreken, desnoods in Utrecht wat ongeveer halverwege ligt -en dan kunnen jullie samen de stad verkennen- ;D
Tallfright
Member
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
Daarop ingaand, neem een dobbelsteen mee en dobbel bij ieder kruispunt welke afslag je neemt/doe kop of munt. Zo met zn tweeën verdwalen. Toch een leuke meet? xD En indeed de Love doctors hier >3
Daarop ingaand, neem een dobbelsteen mee en dobbel bij ieder kruispunt welke afslag je neemt/doe kop of munt. Zo met zn tweeën verdwalen. Toch een leuke meet? xD En indeed de Love doctors hier >3
Ik wil misschien wel weer een kleine poging doen om terug actief te worden. Moet wel weer even omschakelen, terug van mensen naar katten. Maar als je een linkie dumpt, dan kan ik wel reageren (: