We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY za 4 feb 2017 - 17:57
Nogal laat, maar bedankt! ^^
Lizard before Lizard:
Deze tekening heb ik een tijdje geleden gemaakt, toen Lizard nog een kitten/apprentice was. Haar uiterlijk (dat ik gebaseerd heb op mijn eigen kat) is sindsdien wel wat verandert ^^
Chawl:
Tijdens het leren voor examens, vloeit de creativiteit door mijn vingers en dan krijg je dit...
The truth is balance. However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
:.:
:- Art -:
By Flo <'3
By Inge #Secret Santa 2016-2017
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY wo 8 feb 2017 - 23:44
Ik ben de afgelopen dagen druk in de weer geweest met tekenen, mede omdat ik mijn tekentablet terug gevonden na maanden verloren te zijn, en ik zal dan ook elke dag hier wat zetten om jullie niet te overstelpen met tekeningen ^^'
wip
The truth is balance. However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
By Flo <'3
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY za 18 feb 2017 - 23:03
Ik heb een paar contests gedaan waarbij je binnen een bepaalde tijd een bepaald karakter moest tekenen (uit de boeken van Warrior Cats). Dit zijn degene die ik nadien nog heel kort hij bijgekleurd zodat ik ze aan jullie kon laten zien!
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY ma 20 feb 2017 - 19:21
Onwijs leuk, heb je ook een watch gegeven op Da! <3
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY ma 20 feb 2017 - 20:09
Thanks!
Bluestar:
Unknown cat:
Cloudtail:
Rose:
Hier zijn er nog een aantal. Hier heb ik geprobeerd om geen lijnen te gebruiken om de katten af te lijnen ^^
By Flo <'3
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY ma 24 apr 2017 - 12:26
Een paar van mijn laatste tekening ^^
Flowers:
Pink:
By Flo <'3
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 18 jun 2017 - 1:04
Nu de examens (bijna) gedaan zijn, wil ik het tekenen terug oppakken. Hier ben ik een tijdje geleden mee begonnen. Ik zal zowel de schets tonen als het Work In Progress. Ik ben van plan om dit de komende week af te maken (als ik tijd heb). ^^
Schets:
WIP:
Kheb bewust gekozen om niet te werken met buitenlijnen. Ik werk ook alleen maar met 'waterverf'.
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 18 jun 2017 - 1:13
Oewh dat ziet er echt super gaaf uit :3
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 18 jun 2017 - 1:14
Thanks both! <'3
By Flo <'3
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY ma 17 jul 2017 - 1:47
En ik heb weer eens een maand niet meer getekend (zowel traditioneel als digitaal). Ik had deze avond/nacht even een teken-bui en dit is er uit gekomen. Het begon als een snelle 'ik doe maar wat' schets. x'D
Wolf:
By Flo <'3
Owlbate
Member
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY vr 4 aug 2017 - 15:40
Nog bedankt, Hannah!! c;
Nog iets waar ik mee bezig ben geweest:
Je kan de originele versie vinden op mijn DA ^^
єxpєct thє unєxpєctєd
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY di 8 aug 2017 - 22:38
Ahhh ik zag hem net op DA <3 Het ziet er echt amazing uit, je bent ook onwijs veel vooruit gegaan :"D
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Lizardpath
Member
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart (Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY do 17 aug 2017 - 20:36
Nog bedankt!! ^^
Ik heb hier wat work in progress dingen. Heb nog niet veel tijd gehad om dingen af te maken (maar ik ben dan ook iemand die meer begint aan dingen, dan andere dingen af te maken...).
By Flo <'3
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 12 aug 2018 - 23:37
Ik ben hier niet meer zo up-to-date. Tijd om er verandering in te brengen! En dat doe ik door enkele oudere tekeningen hier te droppen zoals de afgewerkte versies van bovenstaande wip's.
Deze zijn afgemaakt in september 2017 (ooops)