|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:21 | |
| - Kol schreef:
- @Robin; Ja, dat moet je zeker doen :')
Ik ga The Originals verder kijken <3 @Dani; Ik heb Viperpaw die prima op Mikael zelf kan gaan lijken... Maar dan moet hij ooit een partner krijgen die bereid is vreemd te gaan en dan 1 kitten te krijgen xD Díé speel ik dan & gaat gebaseerd zijn op Klaus <3 Wat een plan... nu nog waarmaken x') Ik laat het achteraf nog wel eens weten ofzo moest iemand geïnteresseerd zijn xD Veel plezier c: |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:25 | |
| - Kol schreef:
- @Robin; Ja, dat moet je zeker doen :')
Ik ga The Originals verder kijken <3 @Dani; Ik heb Viperpaw die prima op Mikael zelf kan gaan lijken... Maar dan moet hij ooit een partner krijgen die bereid is vreemd te gaan en dan 1 kitten te krijgen xD Díé speel ik dan & gaat gebaseerd zijn op Klaus <3 Wat een plan... nu nog waarmaken x') Ooeh, dat is een best awesome plan. Ga dat waarmaken, maar nu heb je wel al een Kol die geen kitten meer kan zijn. x3 Maar ikke wil dan meedoen. >:3 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:29 | |
| Wow, dit was echt een slecht idee. Ik heb voor het eerst een tekentablat vast gepakt en een poging gedaan om iets te maken x'D |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:29 | |
| |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:30 | |
| Ag, er kunnen zoveel kol-achtige katten zijn xD En als het clan katten zijn... tsja dan zullen het nooit dé karakter zijn, want ze hebben dé namen niet.
Ik zal zien of ik het waar kan maken c: Viper vind ik iig wel geschikt. Een fel karakter, toch wel loyaal, geeft om zijn status etc... dus ja, als zijn toekomstige partner hem zal verraden, zal hij die ene kitten zeker haten... Al kan ik dan niet van die topics doen dat Klaus mishandeld word en shit :/ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:31 | |
| Kan nooit slechter zijn dan mijn eerste keer op een tekentablet. xD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:32 | |
| Ik wil er binnenkort een gaan kopen, wil er al zo lang een |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:33 | |
| Ik kan een tekentablet overnemen van een vriendin c: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:35 | |
| - Mousefur schreef:
- Kan nooit slechter zijn dan mijn eerste keer op een tekentablet. xD
Je zou nog verschieten x'D De proporties van mijn kat zijn niet normaal, maar dat heb ik al opgegeven, nu probeer ik wat uit met kleurtjes x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:35 | |
| Weet iemand of er nog een RiverClan nest op komst is? :') |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:36 | |
| Ik kan niet meer volgen |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:36 | |
| Ik probeer Smokegaze op iemand te laten crushen, so who knows *wenkbrauwwiebel* Zou wel prefect zijn, tho. Want Smokegaze is kleinkind van Mousefur & ja, dat. |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:37 | |
| Ooh ga je allemaal karaktertjes maken van The Originals?? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:39 | |
| - Kol schreef:
- Ik probeer Smokegaze op iemand te laten crushen, so who knows *wenkbrauwwiebel*
Zou wel prefect zijn, tho. Want Smokegaze is kleinkind van Mousefur & ja, dat. Haha, oh god dat zou perfect zijn. :'D Familyception~ |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:40 | |
| - Hushpaw schreef:
- Ooh ga je allemaal karaktertjes maken van The Originals??
Ik niet per se, maar heb wel een idee in mijn hoofd om een soort verhaallijntje er op te baseren. The Originals meet Warrior Cats. Morgen ga ik het denk ik uit typen en kijken of ik er iets mee kan c: @Maartje; geen idee hoelang het nog duren gaat, tho. Maar als er wat tempo in zit, krijg jij van mij een gereserveerd plekje voor in het mogelijke nestje... Maar als er een ander leuk nestje eerder komt, go your gang :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:41 | |
| Ik heb een RC poes die ik maar niet gekoppeld krijg x'D |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:42 | |
| @Yanthe; Wenkbrauw-wiebel xD |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:43 | |
| - Kol schreef:
- Ag, er kunnen zoveel kol-achtige katten zijn xD En als het clan katten zijn... tsja dan zullen het nooit dé karakter zijn, want ze hebben dé namen niet.
Ik zal zien of ik het waar kan maken c: Viper vind ik iig wel geschikt. Een fel karakter, toch wel loyaal, geeft om zijn status etc... dus ja, als zijn toekomstige partner hem zal verraden, zal hij die ene kitten zeker haten... Al kan ik dan niet van die topics doen dat Klaus mishandeld word en shit :/ Dat is waar. Dan kan je Klaus mishandelen buiten topic of zoiets? Het hoort wel bij het verhaal namelijk. D; Nu moet je het doen ook. >:3 |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:44 | |
| @Dani; ik ga het ook gewoon doen ja c: Als het er maar een beetje op lijkt :') Maar Viper is nu nog apprentice~ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 1:51 | |
| Wat gaat er gebeuren met Mousefur? Of is dat nog geheim? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |