We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Maartje; hij is gebaseerd op Kol Mikaelson van The Originals en Vampire Diaries... Dus ja, hij is gewoon een super grappig, flirterig not-caring karakter en vermijd zijn siblings (die zijn NPC) Dus niet hier in dit gebied c:
@Dani; YES! Iemand die me begrijpt. Indd, alle karakter zijn cool en jeezz, ik hou van Klaus Mikaelson... ik wil ook nog iemand op hem baseren, maar dan van kits af aan... dus dan moeten er eerst een Esther x Mikael couple zijn die kittens gaan krijgen en dan raakt die Esther karakter zwanger van een andere kat (dan een kater uit een andere clan)... Vind ik ook dat het clan katten moeten zijn :')
Oke dit is enorm vreemd. 4augustus was ik op het vliegveld in Kreta. & ik zag iemand en die persoon leek enorm hard op Iro (had foto's gezien van eerdere meetings enzo) En ik zag haar het vliegtuig nemen naar Bergamo, Italië. Nu lees ik dat Iro in Italië zit dus ik keek op haar facebook en er staat daar dat zij op 4augustus aanwezig op datzelfde vliegveld.
WAT DE ughhh
@Max; Hey c:
Flamestripe || Falconscreech
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
@Dani; YES! Iemand die me begrijpt. Indd, alle karakter zijn cool en jeezz, ik hou van Klaus Mikaelson... ik wil ook nog iemand op hem baseren, maar dan van kits af aan... dus dan moeten er eerst een Esther x Mikael couple zijn die kittens gaan krijgen en dan raakt die Esther karakter zwanger van een andere kat (dan een kater uit een andere clan)... Vind ik ook dat het clan katten moeten zijn :')
Dat is allemaal heel specifiek. xD Maar het zou wel geweldig zijn. Dan zou ik zeker een aanmelding maken. Klaus, Kol & Elijah zijn gewoon geweldig. En die hele familie is geweldig. Ik zou dan iemand op Elijah baseren. >:3 (Dat wil ik stiekem nu ook doen)
@Robin; Ja, dat moet je zeker doen :') Ik ga The Originals verder kijken <3 @Dani; Ik heb Viperpaw die prima op Mikael zelf kan gaan lijken... Maar dan moet hij ooit een partner krijgen die bereid is vreemd te gaan en dan 1 kitten te krijgen xD Díé speel ik dan & gaat gebaseerd zijn op Klaus <3 Wat een plan... nu nog waarmaken x')