We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nieuwe sheet die zometeen in mijn codetopic komt te staan ^^:
Naam Hier
Quote Hier
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc convallis in tellus eget porttitor. Etiam elementum, ex ut auctor commodo, mauris erat blandit orci, ac vestibulum orci urna sed ligula. Vestibulum nec tortor sem. Nullam eget augue erat. Phasellus venenatis commodo odio in egestas. Aliquam gravida sem consectetur congue faucibus. Quisque nunc justo, congue ut porta sed, mattis fermentum nisl. Nulla efficitur non enim at mollis. Suspendisse mollis semper urna sit amet iaculis. Donec interdum suscipit massa et condimentum. Maecenas consectetur dictum nisi. Etiam ornare quis purus nec varius. Nam tortor ex, fringilla sit amet sapien at, dapibus pellentesque lacus. Nullam in pellentesque erat, eu ultrices orci.
Morbi euismod eros vitae eros accumsan lacinia. In hac habitasse platea dictumst. Sed nec nisl vitae quam pretium tincidunt non in nulla. Proin in posuere massa, ac maximus enim. Pellentesque congue, felis eu dictum interdum, ex augue imperdiet elit, et scelerisque arcu mi vitae urna. Donec cursus, nunc ut maximus tempus, lacus nunc faucibus augue, quis semper leo augue at mi. Sed blandit magna id sapien dapibus lacinia. Nam nec malesuada metus, vitae ornare libero.
Airwisp
Member
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
Zo, lekker languit op de bank liggen en genieten van Inside Out, man, die film vind ik niet echt leuk omdat ik er te groot voor ben. Maar mn nichtje wilt het kijken dus moet wel xD Geef mij Pixels maar
Zo, lekker languit op de bank liggen en genieten van Inside Out, man, die film vind ik niet echt leuk omdat ik er te groot voor ben. Maar mn nichtje wilt het kijken dus moet wel xD Geef mij Pixels maar
Niemand is te groot voor Disneyfilms ;D
Pixar, Marieke, Pixar.
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Niemand is te groot voor Disneyfilms ;D
XD, never day no to Disney Ja dat doe ik meestal, vooral nu ik Prinsessenfilm MOET zien, maar Inside Out is niet echt.... Een kick voor mij :/ Ookal zou ik ook zo'n groot brein willen waar zelfs eilanden er in passen xD
Ik wil eigenlijk het liefste nu al kiezen uit de kittens voordat mensen het nog moeilijker gaan maken haha D;
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Ik wil eigenlijk het liefste nu al kiezen uit de kittens voordat mensen het nog moeilijker gaan maken haha D;
ik ben echt zo benieuwd x3
Haha me too, ik heb namelijk nog geen idee :')
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”