| Build your own cat avatar | |
|
|
Sharon 767 Actief
| |
| |
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 15:12 | |
| Bij mij opent het wel maar ik weet niet hoe je de dingen precies moet aanpassen x'D Heb zowel CS6 als Gimp geprobeerd.. Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 15:15 | |
| Je hebt heel erg veel verschillende layers c: Je past dingetjes aan door ze op zichtbaar en onzichtbaar te zetten. Bij mij is dat het oogje wat voor 't plaatje staat. De layers staan rechtsonder. Oh en als de layers er niet staan moet je in de bovenbalk naar Window gaan en dan Layers aanzetten. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 15:19 | |
| - Slatepaw schreef:
- Je hebt heel erg veel verschillende layers c:
Je past dingetjes aan door ze op zichtbaar en onzichtbaar te zetten. Bij mij is dat het oogje wat voor 't plaatje staat. De layers staan rechtsonder.
Oh en als de layers er niet staan moet je in de bovenbalk naar Window gaan en dan Layers aanzetten. Okii, wist dat van dat oogje niet. Thanks! c: Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 16:51 | |
| I wanna try this~
EDIT: Okay nope stupid laptop ;-; Zouden jullie misschien ook voor mij willen maken please?
I don't like to ask this much but I wanna have them, struggles - Hellhound: Rode tabby met groene ogen. - Dawnsky: idk of het er tussen zit, doe anders maar wat er op lijkt zwart met een witte borst en een wit stukje boven haar neus, cyaan blauwe ogen. - Fallenangel: Lynxpoint met zwarte ogen. - Hailstorm: Helemaal wit met blauwe ogen. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 17:05 | |
| Ik ga het ook eens proberen :3 I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 17:07 | |
| Willen jullie ook voor mij tekenen? Ik zit op iPad en it sucks
Hurricane: zwarte kater met ijsblauwe ogen. Skypaw: Lichtgrijze kater met donkere strepen en blauwe ogen |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 17:12 | |
| Ik zal degene die tot nu toe gevraagd zijn wel even maken Babs c:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 17:23 | |
| Ik ga het ook een keer proberen^^ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 17:30 | |
| - Hellhound: - Dawnsky: - Fallenangel: - Hailstorm: - Hurricane: - Skypaw:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 17:50 | |
| |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar di 11 aug 2015 - 13:34 | |
| Willen jullie er ook 1tje voor mij in mekaar willen steken? ik heb namelijk geen gimp etc. Innerpaw: een zwart katje met blauwe ogen Fruity: een cream kleurige kat met groene ogen |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar di 11 aug 2015 - 13:36 | |
| Ik had Sushi al gemaakt maar ik wil er meer makennnn 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| |
| |
ChocoEva 124 Actief
| |
| |
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar di 11 aug 2015 - 13:51 | |
| |
|
| |
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| |
| |
Bree c: 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar di 11 aug 2015 - 18:38 | |
| Ik heb geen bewerk programma's, wil iemand Firepaw.. maken? Een rosse tabby met groene ogen c: Hartelijk bedankt! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar di 11 aug 2015 - 20:24 | |
| Telkens ik het nu probeer te openen in CS6 staat er 'File does not exist' en ook als ik ze opnieuw download. In gimp weet ik niet hoe het moet.
Zou je er mss 1tje kunnen maken voor mij? Flamestripe; Rode/Rosse tabby met groene ogen. *points to ava/os*
Alvast bedankt! Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar di 11 aug 2015 - 22:25 | |
| Ik wil er ook een xD ik heb zelf geen glimp enzo kunnen jullie er een maken? ;3
Brat: Beetje dronker ginger tabby met blauwe ogen eeen witte borst witte voetjes en het laaste stuk van haar staart is wit ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Build your own cat avatar | |
| |
|
| |
|