We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Build your own cat avatar do 6 aug 2015 - 12:59
Zoals misschien al meegekregen in algemene onzin gisteren, heb ik een bestandje gemaakt waarmee je je eigen katje kan bouwen in Photoshop/Gimp/SAI/Programma wat PSD bestanden kan openen. Nu bied ik het PSD'tje op Deviantart tegen 40 Deviantart punten (Dus tegen betaling) maar zou ik 't leuk vinden om 't gratis hier op Warrior Cats te delen. c: De download staat tussen hide tags, dus je moet eventjes commenten hier in het topic om hem te kunnen zien. Als je de plaatjes die je ermee maakt buiten het forum wilt gebruiken, zou ik graag willen dat je of naar dit topic linkt of naar mijn deviantart (BE-Arts). Als je op deviantart gebruikt, dan het liefste naar m'n deviantart of course. c:
Dus, om de download links te krijgen, moet je hier even een berichtje plaatsen, dan verschijnen ze vanzelf. c: Dit is zodat ik een beetje zicht houdt op wie ze wel heeft en wie niet. Als ze echt grootschalig verspreid worden dan haal ik ze dus ook weer offline!
Downloadlinks Layers wel in mapjes
Layers niet in mapjes
Het bestandje bevat het volgende (Eventjes in het engels, gekopieerd van DeviantArt)
x 1 Lineart, there is no fluffier version and no version that's less fluffy x Two layers of shading x Seperated left and right eye in multiple colours (Green, Turquoise, Light Blue, Indigo, Purple, Pink, Red, Orange, Amber, Yellow, Yellowgreen, Brown) x Four types of tabby markings (Mackerel, Classic, Spotted, Ticked) x Possibilities for Calico, tortoiseshell with small patches and tortoiseshell with large patches x Pointed and lynx markings x Various white spotting markings x Multiple Nose & Inner ear colours x 22 Natural basecoats which can be used in the pointed markings and tortoiseshell markings as well. x The file does not contain any accessories! You are welcome to edit the file and add them yourself though.
Bestaande cat avatars!:
Laatst aangepast door Slatepaw op do 13 aug 2015 - 14:07; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 14:33
Zijn er mensen die het echt niet kunnen openen? Dan wil ik op zich nog wel hun katjes in elkaar zetten. Moet ik wel eventjes een lijstje krijgen van de katten en de kleuren c:
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Build your own cat avatar ma 10 aug 2015 - 14:45
Well, mijn Gimp wil het niet openen D; Dus als jullie m'n grijze tabby Snowykitteh met felblauwe oogjes willen maken & m'n sneeuwwitte poes met ijsblauwe oogjes aka Sassyrose c: ?