We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
Onderwerp: [GZ] Family search and more wo 5 aug 2015 - 21:23
Hallo allemaal, Ik zoek verschillende dingen voor Brindleleaf. Wanneer de mensen achter de kittens van Brindle ook mee willen beslissen over katten die ik kies stuur even een pm, dan houdt ik hier rekening mee!
Brindleleaf is de moeder van Mousekit, Quietkit, Polarkit & Puddlekit. Meer informatie over Brindleleaf klik hier.
Ik ben opzoek naar het zusje van Brindleleaf. Ze komen uit een nestje van drie, maar hun broertje is op jonge leeftijd gestorven door het eten van een hulstbes.
Informatie: Het nestje is geboren uit twee WindClan katten, maar die hebben ze nooit gekend. Hun ouders waren eigenlijk te jong om kittens te krijgen. Hun moeder was het kamp uitgeglipt om in de velden te bevallen en is daarna samen met hun vader gevlucht om nooit meer terug te keren. Ze lieten de kittens voor dood achterliggen en ze hadden geluk dat ze al snel door een patrouille gevonden werden. Brindleleaf is samen met de andere kittens grootgebracht door een pleegmoeder.
Ik ben opzoek naar de pleegmoeder van Brindleleaf en haar broertje en zusje.
Informatie: Brindleleaf kon het niet goed met hun pleegmoeder vinden. Ze wilde weten wie haar ouders waren, want ze wist dat haar pleegmoeder niet haar echte moeder was, maar ze wilde het haar niet vertellen. Dan ging ze weer mokkend buiten zitten totdat ze dorst kreeg. Hoe haar zusje hier tegenover stond mag zelf bepaald worden. Het karakter etc. van de pleegmoeder ben je helemaal vrij in.
Ik ben opzoek naar twee andere katers die de vader van haar kittens kunnen zijn. Het zal dus wel altijd een raadsel blijven wie de vader is. De katers hebben haar helemaal links laten liggen toen ze zwanger bleek te zijn. Dus ze wil op het moment niks meer met ze te maken hebben.
informatie: Windtree[NPC] is een van de vier katers die de vader van de kittens kan zijn. Windtree is dood en ze maakt haar kittens wijs dat hij hun vader is, al weet ze dat niet zeker. Foxfang is de andere kater die de vader kan zijn.
Interesse in één van deze karakters? Zet even een kleine aanmelding in dit topic neer. Het hoeft niet lang, maar wel even met een korte motivatie waarom je dat karakter wilt bespelen.
Laatst aangepast door Brindleleaf op vr 7 aug 2015 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Uiterlijk: Slanke, bronskleurige poes. Lange poten, lange staart. Gele ogen.
Innerlijk: Bronzemask is het toonbeeld van het woord 'bitchy', maar valt wel mee als je haar beter kent. Ze is gehard door het verlies van haar broertje en de afwezigheid van haar ouders, en daarom ook behoorlijk onafhankelijk. Ze is echter wel redelijk gesteld op haar familie, en zal hier dan ook vaak aandacht op vestigen.
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: [GZ] Family search and more do 6 aug 2015 - 8:53
Ziet er goed uit! Heb je ook nog andere accounts?
Brindleleaf
StarClan
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
Onderwerp: Re: [GZ] Family search and more vr 7 aug 2015 - 14:47
Sprimgtrap kan hun biologische vader zijn, maar dat niemand het weet. Bijv. Dat ze elkaar als leerlingen ontmoeten en als young warriors geheime partners waren, maar nadat Brindleleaf zei dat ze zwager was dat ze ruzie kregen en dat Springtrap niets meer voelde ofzo.
Maar als je geen Halfclan kittens wilt geeft het niet het was maar een voorbeeld.
Brindleleaf
StarClan
Onderwerp: Re: [GZ] Family search and more vr 7 aug 2015 - 14:55
@Tanya: Arrowheart is al ouder dan Brindleleaf en ze hebben elkaar al ontmoet in een topic, dat is misschien niet zo handig... @Stephie: Nee sorry, ik zoek echt Windclan katers waarvan het ook nooit duidelijk zal worden wie van hen de vader is.
Brokensoul is een rustige, stille kater, hij kan snel woedend zijn en zegt soms dingen zonder erover na te denken. Als leerling was hij rustig en had meer zelfbeheersing. Maar tijd veranderde en Brokenpaw veranderde in Brokensoul. Hij zou eigenlijk Brokenstep heten, zoals zijn vader. Maar Broken koos Brokensoul uit door eat hij meegemaakt had en wat hem gemaakt had zoals hij nu was.
Outside
Brokensoul is een roodwitte, gespierde, grote kater met sterke poten, lange klauwen, botte tanden, lange, dunne staart, pluizige oren en oranje ogen.
Past @Brindleleaf; Dit is niet verplicht, jij mag hun verleden zelf bepalen maar dit is dus alleen een voorstel.
Nadat Brokenpaw gevochten had tegen RiverClan, werd hij samen met zijn broer tot krijger genoemd, met de naam Brokensoul. Hij ontmoette een poes uit de ThunderClan, namelijk Dreamfur. Het bleek dat ze ene Flameleaf als partner had en dat de kittens eigenlijk van hem waren. Brokensoul werd paniekerig en kreeg ruzie met Dreamfur waardoor hij haar nooit meer wou zien. Nu alleen de helft van de Clan het wist van Dreamfur en zijn kittens. Besloot Brokensoul een WindClanpoes uit te kiezen om zijn loyaliteit op te bouwen. Hij had al een kleine band met Brindleleaf gehad toen ze kittens waren en vroeg haar om partners te worden. Uiteindelijk werd Brindleleaf ook zwanger en Brokensoul werd boos en wou geen partners meer zijn met Brindle. Zonder ooit maar één keer haar aangekeken te hebben hoorde hij gauw dat Mousekit, Quietkit, Puddlekit en Polarkit geboren waren.
Tja, verder weet ik het niet.
Vragen? Vertel ze maar
Moonwhite
Member
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
Onderwerp: Re: [GZ] Family search and more vr 7 aug 2015 - 16:00
Ik wil Barksound hiervoor wel even aanmelden. Inhet kort, want ik heb nu eigenlijk niet zo heel veel tijd x'D
Name: Barksound (Former name in rpg: Barkpaw) Gender: Male Age: 15moons
Clan: Windclan Bloodline: 100% Windclan Rang: Young warrior Mentor: Whitelion Apprentice: // Deze krijgt hij de komende ceremonie
Uiterlijk: Bark is een volledig zwarte kater met vage gele ogen. Innerlijk in het kort: Barksound is een heel onopvallend personage binnen de clan, ondanks zijn karakter. Hij weet zijn mening duidelijk te delen, of deze nu positief of negatief is maakt voor hem niet uit. Ook ligt zijn karakter dicht aan tegen dat van zijn mentor, Whitelion. Zijn mentor was niet alleen maar zijn mentor, maar is nu ook een goede vriend geworden. Hij staat dan ook volledig achter de ideeën van de deputy. Hij kan zeer koppig zijn en kan plots uitvliegen tegen katten. Als apprentice was hij ook dé flirter van de den, iets wat ik eigenlijk terug wilde oppakken nadat hij warrior was geworden.
Me: Yanthe Andere acc's: Moonwhite, Lizardkit, Hazelpaw,, Lumina, etc Voorbeeldpost: Zie topics Why: Omdat ik al een tijdje zoek naar iets waarmee ik Bark kan bezighouden en dit zou wel een zeer goed idee zijn om mee te beginnen. Wie weet wat er uiteindelijk nog bij komt kijken. Dit kan geweldig leuk worden ;D
Role: Een mogelijke vader van de kits
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: [GZ] Family search and more vr 7 aug 2015 - 19:38
Creamyfrost schreef:
Ziet er goed uit! Heb je ook nog andere accounts?
Niet echt. Ben een nieuweling wat betreft WC, maar redelijk bekend met RPG.
Brindleleaf
StarClan
Onderwerp: Re: [GZ] Family search and more vr 7 aug 2015 - 21:02
@Henkie: Oké, je aanmelding ziet er goed uit dus hierbij wordt Bronzemask de zus van Brindleleaf. Zullen we een topic doen als je geaccepteerd bent in de Windclan? @Nathan: Je weet dat de vader altijd onbekend zal blijven. Het kunnen alle vier de katers zijn, dus het zal nooit duidelijk worden. Kun je je hier ook in vinden, omdat ik een beetje uit jou aanmelding opmaak dat Brokensoul de vader is? @Yanthe: Barksound is geaccepteerd. Zullen we een topic doen?
Onderwerp: Re: [GZ] Family search and more vr 7 aug 2015 - 21:37
Is goed. Ze kennen elkaar dus al of speelt hun eerste topic zich af voordat de kits er waren?
Brindleleaf
StarClan
Onderwerp: Re: [GZ] Family search and more vr 7 aug 2015 - 21:43
Ik open het wel en stuur je de link door via pm & ik zal het sowieso ook hier plaatsen ;D
Brindleleaf
StarClan
Onderwerp: Re: [GZ] Family search and more vr 7 aug 2015 - 21:53
Voor eventuele vader-ding (noem het zomaar xD) moet die afkomstig zijn uit Windclan? Heb namelijk voor zover ik weet geen WC katten meer xD
Brindleleaf
StarClan