|
|
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 15:54 | |
| ben ik weer, op de pc in de bib Nee, niet weer op m'n oma's smartphone xD |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 15:54 | |
| - Fisheye schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Slatepaw schreef:
- Ik zit naar m'n oude acc te kijken van jij bent leuk en jij en jij en jij. Ik moet echt een strenge selectie gaan maken anders gaat 't nie goed komen x'D
Miss dat er dus nog wat oudjes terugkomen..;x; Ik wil niet eens weten hoeveel accounts nog in mijn bezit zijn.. :'D *Slowly buries them again* Ik wil het aan de ene kant wel weten, maar aan de andere kant weer niet :') Het zijn er in ieder geval veel te veel xD Hier ook xD Minnow tho :c |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 15:57 | |
| Ik ga maar eens naar de kapper denk ik, tot vanavond mensjes c: Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 15:57 | |
| - Minnowspots schreef:
- Fisheye schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Slatepaw schreef:
- Ik zit naar m'n oude acc te kijken van jij bent leuk en jij en jij en jij. Ik moet echt een strenge selectie gaan maken anders gaat 't nie goed komen x'D
Miss dat er dus nog wat oudjes terugkomen..;x; Ik wil niet eens weten hoeveel accounts nog in mijn bezit zijn.. :'D *Slowly buries them again* Ik wil het aan de ene kant wel weten, maar aan de andere kant weer niet :') Het zijn er in ieder geval veel te veel xD Hier ook xD Minnow tho :c Sassy's sissie :'D Ik heb geen idee welke accounts allemaal nog van mij zijn, het zijn er zeker weten teveel en dan komen de memories back en meh kan ik ze niet weg doen D; |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 15:58 | |
| bye Robin |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 15:59 | |
| aww, Fishie's osje is zo leuwk c: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:02 | |
| - Innerpaw schreef:
- aww, Fishie's osje is zo leuwk c:
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:04 | |
| - Innerghost schreef:
- Ik hou het gewoon bij 10 accounts actief houden xD
Dat vind ik echt heel knap, want ik kan nog niet eens één account actief houden :') |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:05 | |
| - Innerghost schreef:
Ik ga voor de max van 4 a 5 I guess, dus ik kan nog 2 a 3 accountjes bedenken of terug actief maken >D. Anders ga ik mijn jaar niet halen volgend jaar, gaat zwaar worden in 5VWO Heb er wel zin in tho, ga brugpiepertjes helpen op de dinsdagmiddag :'D. Ze wegwijs maken op onze school :') |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:10 | |
| - Canarykit schreef:
- @Sharon: Ik ga ook naar 5VWO^^
Wow, van mijn 7 account heb ik maar 1 poes. Hahaha, ik heb dat een poos gehad met alleen maar poezen en 1 kater xD Nu hebben de poezen bij mij nog steeds wel de overhand, tho. - .:
- Thanks Waz <3:
|
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:12 | |
| Ik ben terug gekomen op een voorwaarde naar mezelf, alleen Sushi tot het echt goed gaat
Inmiddels ben ik al bezig met plannen voor Sushi, Secretvoice, Snowblossom, Timepaw, Brokenpaw en Innerkit/paw xD Ik ben slecht ;-; 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:13 | |
| - Innerghost schreef:
+1 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| @ Nath; dat ga ik zeker doen, wachten tot leuke nestjes of leuke ideeën weetjewel c: @ Endria; haha, ik ga het zo erg haten, al die schoolexamens D;
Ik heb nu 2 poezen van de 3 accounts die ik nu nog heb. |
|
| |
| |
| Ik kom er net achter dat het oude forum dat ik aan het ombouwen ben tot WotF 2.0 (om het maar eventjes zo te noemen) twee jaar en een dag oud is.. Lange tijd geleden dus, dat ik dat forum heb aangemaakt :') |
|
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:15 | |
| ik kan er maar max. 1 actief houden xd |