|
|
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 2:02 | |
| |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 2:07 | |
| Enig idee bij welk topic het ongeveer begint? xD
&Kheb gepost met Tall >D
EDIT: kheb het gevonden. |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 2:14 | |
| T staat op de juiste volgorde, ongeveer c:
Maar ik ga nu slapen. Weltrusten x |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 2:16 | |
| Goodnight Xx
Ik lees het topic nog even door dat ik voor me heb liggen en ga dan ook maar eens slapen ;D |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 2:21 | |
| Iee, creepy korte film ;o ! Een man gaat dood en dan kan die vrouw een nieuwe gast bestellen ofs omdat alle gegevens van hem op internet staan. En dan is het alsof hij nooit is weggeweest. Brrrrr
Ik ga ook maar eens slapen, goodnight iedereen x |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:17 | |
| Goodmorning!
Ben binnen goed en wel 7uurtjes eindelijk thuis C: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:34 | |
| Moorning
Kheb echt slecht geslapen vandaag ;_; |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:47 | |
| Goodmorning lieve mensjes :3 ! |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:48 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:49 | |
| Hee Yanthe :3 ! Jij ook al slecht geslapen, why? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:50 | |
| Ik geraakte gewoon niet in slaap. Ik was rond 4u nog wakker en dan maakt mijn papa me om half8 wakker om te zeggen dat de brandweer hier binnen een half uur staat D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:51 | |
| Dan heb je niet lang geslapen inderdaad... Brandweer? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:54 | |
| Jups xD
Ze komen een wespennest weghalen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:55 | |
| Ooh zo =P . Mijn vriend kwam pas om half 2 vannacht terug van het dorsen. Toen sliep ik ook pas en om kwart voor 6 ging de wekker weer. Niet bevorderlijk XD . Maar goed ik zal er weer even aan moeten wennen, want de drukke periode begint weer. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:58 | |
| Ach ik heb gisteravond ook weer rond op de tractor gereden en dat is ook wel weer heel leuk =D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 7:59 | |
| Ik ben nu ook eigenlijk niet echt moe, maar toch x3
Dan kan ik lekker alles eens wat bijposten, zodat ik niet achter sta. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 8:02 | |
| Haha, dat is ook wel weer zo! Ik zal even opstarten op het werk en dan heb ik ook weer even tijd om te posten |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 8:18 | |
| Goodmornin~ vandaag even bij posten :'3 Het is jammer dat Leo even stil staat tot ik weet wat er met hem gebeurd xD Ik kan wel Ace de Nursery in sturen~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 8:19 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|