Algemene Onzin Topic - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende
Nightpaw~
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 2:02

https://www.warriorcatsnl.com/t9375-stars-drops-down
Yush! Gevonden, hier staan de lijsten met mijn oude topics, van Brightspots, toen Brightpaw, etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 2:07

Enig idee bij welk topic het ongeveer begint? xD

&Kheb gepost met Tall >D

EDIT: kheb het gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 2:14

T staat op de juiste volgorde, ongeveer c:

Maar ik ga nu slapen. Weltrusten x
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 2:16

Goodnight Xx

Ik lees het topic nog even door dat ik voor me heb liggen en ga dan ook maar eens slapen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 2:21

Iee, creepy korte film ;o !
Een man gaat dood en dan kan die vrouw een nieuwe gast bestellen ofs omdat alle gegevens van hem op internet staan. En dan is het alsof hij nooit is weggeweest. Brrrrr

Ik ga ook maar eens slapen, goodnight iedereen x
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:17

Goodmorning!

Ben binnen goed en wel 7uurtjes eindelijk thuis C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:34

Moorning

Kheb echt slecht geslapen vandaag ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:47

Goodmorning lieve mensjes :3 !
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:48

Moorning Julia ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:49

Hee Yanthe :3 !
Jij ook al slecht geslapen, why?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:50

Ik geraakte gewoon niet in slaap. Ik was rond 4u nog wakker en dan maakt mijn papa me om half8 wakker om te zeggen dat de brandweer hier binnen een half uur staat D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:51

Dan heb je niet lang geslapen inderdaad...
Brandweer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:54

Jups xD

Ze komen een wespennest weghalen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:55

Ooh zo =P .
Mijn vriend kwam pas om half 2 vannacht terug van het dorsen. Toen sliep ik ook pas en om kwart voor 6 ging de wekker weer. Niet bevorderlijk XD . Maar goed ik zal er weer even aan moeten wennen, want de drukke periode begint weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:56

Naahw D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:58

Ach ik heb gisteravond ook weer rond op de tractor gereden en dat is ook wel weer heel leuk =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 7:59

Ik ben nu ook eigenlijk niet echt moe, maar toch x3

Dan kan ik lekker alles eens wat bijposten, zodat ik niet achter sta. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 8:02

Haha, dat is ook wel weer zo!
Ik zal even opstarten op het werk en dan heb ik ook weer even tijd om te posten yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 8:18

Goodmornin~ vandaag even bij posten :'3 Het is jammer dat Leo even stil staat tot ik weet wat er met hem gebeurd xD Ik kan wel Ace de Nursery in sturen~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 8:19

Morning, Jamie ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: