|
|
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 0:30 | |
| Ik heb zoveel leuke namen in m'n hoofd voor accountjes maar wacht op een nestje >D |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 0:33 | |
| - Narrowpaw schreef:
- Are you going to use it?^^
Nope geen geschikte karakter |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 0:35 | |
| @ Nath; Snowy gaat echt gillend wegrennen middenin dat verhaal, ze vindt Viper echt eng x'D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 0:43 | |
| |
|
| |
iroo 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 0:47 | |
| - Sassyrose schreef:
- Crescentkit schreef:
- @Sharon, Dankjee! c:
Ik hou van de ava van Sassy. <3 Ergens wil ik een nieuwe voor haar, maar laat hem nog wel even staan tot ze echt volwassen is. Ze is nu nog maar net warrior en wordt al mama #teenmom xD glow en snow waren ook #teenparents xD so theyre here to support u xoxo |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 0:49 | |
| - Rosykit schreef:
- Sassyrose schreef:
- Crescentkit schreef:
- @Sharon, Dankjee! c:
Ik hou van de ava van Sassy. <3 Ergens wil ik een nieuwe voor haar, maar laat hem nog wel even staan tot ze echt volwassen is. Ze is nu nog maar net warrior en wordt al mama #teenmom xD
glow en snow waren ook #teenparents xD so theyre here to support u xoxo Wiehoee, komen ze d'r raad geven c: ? Ze is nu echt like, meh, ik heb niemand xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:03 | |
| Arme Sassy, maar ik heb Brightspots om haar te helpen bij het opvoeden c: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:07 | |
| Ghehe, over Brightspots gesproken, ik ging haar topics met Darkfire eens lezen ^^' |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:11 | |
| Wiehoe, Sassy krijgt hulp, waarschijnlijk droomt ze de helft van de tijd weg en is ze d'r kittens uit het oog verloren. Zo van; Oeps .. ._.' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:13 | |
| @Yanthe; haha, awesome en wat vind je? xD @Shar; Oh, dat meen je niet xD Volgens mij zal Brightspots zich voor het eerst in haar leven irriteren :') |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:15 | |
| - Innerghost schreef:
- @Yanthe; haha, awesome en wat vind je? xD
@Shar; Oh, dat meen je niet xD Volgens mij zal Brightspots zich voor het eerst in haar leven irriteren :') Ze is nou eenmaal een dromerig type :'). Het gebeurt vast eens en nooit meer, want dan schrikt ze zich dood, wordt ze bezorgd blablabla. Het is wel echt een actie voor haar vind ik xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:24 | |
| - Sassyrose schreef:
- Innerghost schreef:
@Shar; Oh, dat meen je niet xD Volgens mij zal Brightspots zich voor het eerst in haar leven irriteren :') Ze is nou eenmaal een dromerig type :'). Het gebeurt vast eens en nooit meer, want dan schrikt ze zich dood, wordt ze bezorgd blablabla. Het is wel echt een actie voor haar vind ik xD Ja, haha. Nou, als ze er achter is dat ze kittens krijgt, wil ik best een Sassy x Bright topic c: |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:29 | |
| - Innerghost schreef:
- Sassyrose schreef:
- Innerghost schreef:
@Shar; Oh, dat meen je niet xD Volgens mij zal Brightspots zich voor het eerst in haar leven irriteren :') Ze is nou eenmaal een dromerig type :'). Het gebeurt vast eens en nooit meer, want dan schrikt ze zich dood, wordt ze bezorgd blablabla. Het is wel echt een actie voor haar vind ik xD Ja, haha. Nou, als ze er achter is dat ze kittens krijgt, wil ik best een Sassy x Bright topic c: Zie het open topic in het TC territorium, iedereen kan binnenvallen :'D |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:30 | |
| - Innerghost schreef:
@Shar; Oh, dat meen je niet xD Volgens mij zal Brightspots zich voor het eerst in haar leven irriteren :') Ik moet nog beginnen x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:38 | |
| @Sharon; ik heb gepost c: @Yanthe; nou, ik ben benieuwd wat je er van vind. Welkom in mijn eerste echte RPG avonturen <3 |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:41 | |
| @Nath; Als ik ze vind x3 *Doorzoekt lijst van topics van Bright en Dark |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:43 | |
| Volgens mij heb ik ergens eens al haar topics op een rij gezet... ik ga kijken c: |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:51 | |
| Ik heb een paar topics gevonden, maar niet de topics waarin het begint. Dark is idd heel gemeen geweest tegen Bright. En ik ben dan zo'n nazaat van Darkfire. *Duwt Tall subtiel wat aan de kant* x'D |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 1:56 | |
| |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 2:01 | |
| Tall blijft gewoon een cutie x3
Ik zal eens zien hea ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|