|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:33 | |
| Goodmorning ^^! Echt een super leuk feestje gisteren. Ik heb alleen een kleine kater, gheghe XD *kuch*
|
|
| |
Max (Hannah) 298 Actief Dreaming with a broken heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:39 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Goodmorning ^^!
Echt een super leuk feestje gisteren. Ik heb alleen een kleine kater, gheghe XD *kuch*
Huehue Heb ik ook we eens vaak xD maar ik zit in ziekenhuis xD En Creamy's setje is zo fluffy! Skypaw: Creamyfrost waar was je waar ik je nodig had? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:41 | |
| Ach ja moet kunnen soms =P . Maar nog steeds in het ziekenhuis Max? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:42 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ach ja moet kunnen soms =P .
Maar nog steeds in het ziekenhuis Max? Jep, je moest er echt gister bij zijn, had operatie en was echt raar aan het doen door de verdoving xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:54 | |
| Ooh XD Wat gebeurde er dan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:54 | |
| Ikzelf weet het niet eens xD
Iets over salade in ieder geval xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:56 | |
| Salade XD ? Je maakt het niet heel veel duidelijker zo hoor haha. Maar is de operatie verder wel goed gegaan? Ik zal mijn vriend zo maar eens uit bed schoppen. Ik heb zin in afbakbroodjes =D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:57 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Salade XD ? Je maakt het niet heel veel duidelijker zo hoor haha.
Maar is de operatie verder wel goed gegaan? Ik zal mijn vriend zo maar eens uit bed schoppen. Ik heb zin in afbakbroodjes =D XD Ja, botje moest goed gelegd worden, is geslaagd. Zo van KRAK! XD Anders zou ik handicap moeten worden :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:58 | |
| Gelukkig dat het goed is gegaan dan! Ik sjees even weer naar boven XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 9:59 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Gelukkig dat het goed is gegaan dan!
Ik sjees even weer naar boven XD Je moet in zijn oor fluisteren, daar schrik ik altijd van xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:01 | |
| Hij schrok net ook al van me, dat is zielig (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:02 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Hij schrok net ook al van me, dat is zielig (a)
Lol, hoe da? Heb je een spiegel gebroken? XD Sinds ik een ange film heb gekeken over een klein meisje ben ik altijd bang als je papa in mn oor fluistert ik denk van: 'wtf sins waneer ben ik vader' en soms zeg ik dat ook tegen mijn vriendin als ik katerheb xD |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:19 | |
| - Fortuna schreef:
- Ik heb zo'n goed idee voor een kat, maar heb helaas al mn mails gebruitk cD
een nieuwe maken, niet overdrijven net als ik x3 ik he er verschinlijk een stuk of 10... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:28 | |
| Nee, ik gaf hem een kusje en toen schrok hij wakker XD . Nou ik heb hem onder de douche gekregen. Hij wide er nog niet zo goed uit =P . Max pas op hoor straks breng je mij nog op het idee om je papa te gaan noemen, haha.
Gewoon 10 minuten mail op internet opzoeken =) |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:32 | |
| Terrorist paarden? Lol straks durf ik al niet meer te gaan. xD Ma hij is echt zo mooi. <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:33 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Nee, ik gaf hem een kusje en toen schrok hij wakker XD .
Nou ik heb hem onder de douche gekregen. Hij wide er nog niet zo goed uit =P . Max pas op hoor straks breng je mij nog op het idee om je papa te gaan noemen, haha.
Gewoon 10 minuten mail op internet opzoeken =) Nee, nee, hoeft niet ^^'' |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:38 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Nee, ik gaf hem een kusje en toen schrok hij wakker XD .
Dat vnd ik knap x"D Dat lukt mij nooit bij Walter (A) Die moet ik een koude hand in zijn rug duwen om wakker te worden xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:41 | |
| @Max: Gheghe te laat (a) @Q: Haha echt, nee bij Niels lukt dat wel maar dan moet hij wel al een beetje wakker zijn =P |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:42 | |
| @Julia; be happy :') maar goed, Walter valt al in slaap als die 5 tellen in een bed ligt, dus ik moet echt mn best doen om m wakker te krijgen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 10:43 | |
| Dat heeft Niels ook wel hoor, dan pook ik hem altijd maar XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|