We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 10:52
Brat schreef:
Moet vandaag naar mijn vader yay ;/ niet
Hzo vind je het niet leuk?
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 10:55
Brat schreef:
Hurricane schreef:
Brat schreef:
Moet vandaag naar mijn vader yay ;/ niet
Hzo vind je het niet leuk?
omdat hij gedrags problemen heeft er is niks te doen en hij is gierig :c
Sterkte, ik heb twee stiefzusjes van 10 en 8 en een stiefbroertje en die zijn echt niet te doe, ik kan een echt superdik boek maken over hun ongelovelijk, stom karakter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 10:58
Hup hup Sasha, jouw beurt bij het geboortetopic : P Ik ga de human version van Emerald maken in sims!!! Jaaah! : D (Nu kijken of sims nog werkt...)
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 11:09
Emeraldtail schreef:
Ik heb sims 3 en 4. Maar ik vind 3 veel leuker...
Ik vind sims 4 leuker, maar in het begin vond ik 3 ook leuker (omdat ik daar meer uitbreidingspakketten van had :'3)
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 11:11
I'm Bulletproof, nothing to lose <'3
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 11:13
Haha Elin: Emerald en Venom als mensen met zes kinderen om hun heen, dat vraagt om problemen
Liongaze
Member
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 11:18
Vandaag gay pride~ zijn er hier nog mensen die ook gaan?
Brat
Member